Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,556,140 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7061 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
No rtf.:na tallensin sen viimeks ja tuli tapeltuu varmaan tunti sen tekstin muodon kans, kun ei se vaan asettunut niin kuin piti. En enää uskalla tehdä uudestaan sitä virhettä.. *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Foxmagon

Posts: 1,329

#7062 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Nexus__69, 21.3.2007 12:59:
---
Foxmagon, 21.3.2007 12:33:
"nopeasti kuivuva" -käsirasva ei kuivu nopeasti. ÄRÄRÄRÄRÄRÄ.

---


osta sellanen emendon oranssi putkilotuubilo, se kuivuu.

meil on sitä töis ja nam, siin o nii herkku tuoksuki ettäh!



Tää tuoxuis kamomillalle. *pupu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Freja

Posts: 8,774

#7063 • • Freja Sihteeri
On koko ajan nii hemmetin nuutunu olo. Kauankoha tästäki täytyy ny viel kärsiä? Hemmetti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#7064 • • Freja Sihteeri
Aah ja widdu toi Axl Smith. Saako oikeesti kukaan selvää mitä se puhuu? Kyl mä joitain sanoja jostain hahmotan, mutta en koko lauseita. Se ei vaan osaa puhua selvästi. Ihan ku sen suusta pääsis vaa vokaaleja.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

oooo

Posts: 1,249

#7065 • • oooo
Aina toisinaan se, että onko joidenkin niin vaikeaa laittaa lapsensa vaatteisiin nimi?!
Mä en pysty mitenkään arpomaan, mikä kurahanska tms. on kenenkin. Enkä muista ulkoa, mikä vaate on kenenkin. Se on nimittäin erittäin hyvä asia, että se nimi löytyy niistä kuteista. Joo ja tietenkään sukkiin ei tarvitse alkaa nimiä kirjoittamaan, vaikka sehän helpottais ihan hitosti *nauru*

Onhan siihen kikkoja, ettei sekota niitä vaatteita mutta usein menee silti jotain sekaisin. En tiedä miten edellisessä työpaikassa muistin, mitkä vaatteet lapsilla on päällä, nyt en muista yhtään mitään.

Plus se ärsyttää, että jotkut vanhemmat "unohtaa" aina ne vaihtovaatteet ja kurapuvut kotiin, vaikka tietävät, että ne pitäisi olla mukana. Ja tietävät kyllä, että se nimikin niissä ulkovaatteissa pitäis olla.

Onneksi suurin osa kirjoittaa nimen sekä tuo ne vaihtovaatteet ja kuravaatteet.
tomppi

Posts: 1,600

#7066 • • tomppi thzombie ™
Kun mediassa väitetään että:

- Al Gore on Oscar voittaja (Davis Guggenheim sai sen)
- Nico Rosberg on suomalainen (Saksalainen)

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Jutu

Posts: 3,054

#7067 • • Jutu Blondi

tomppi, 21.3.2007 18:44:
Kun mediassa väitetään että:

- Al Gore on Oscar voittaja (Davis Guggenheim sai sen)
- Nico Rosberg on suomalainen (Saksalainen)


Pöh, kyllä mä lasken sen suomalaiseksi kun onhan sillä Suomen kansalaisuuskin :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Janisa

Posts: 2,226

#7068 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Vasen jalka!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Kim123

Posts: 127

#7069 • • Kim123 jokke123
Tällä hetkellä ei mikään*kuolaa*

--
pioneer

Jago

Posts: 4,039

#7070 • • Jago un-trained monkee

Jago, 23.5.2006 14:08:
matkalaukun lelukaupan arvonnasta lapsena.. en olluy tietenkään tyytyväinen silloin vaikka toi onkin osottautunut todella hyväksi


onks tääl mitään topiccii mihin en oo jo vastannut

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Miinapiina

Posts: 3,494

#7071 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nään liian kivoja unia... melki joka yö, ja sit ei oo kiva herätä!!

--
pinkki on pop!!!

Foxmagon

Posts: 1,329

#7072 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Nukuin taas pommiin. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Verano

Posts: 4,649

#7073 • • Verano Merituuli
Jaahas, viikko lisää lääkekuuria ja saikkua. Josko sit loppus *igor*
_RixU_

Posts: 320

#7074 • • _RixU_
No huomen ois fyssantentti...eij hyvä *igor*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7075 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oon irtisanonut saunalahden netin ensin kirjallisesti ja sitten KAKSI kertaa puhelimitse, ja nyt tulee perinnästä laskua :D:D ja vieläpä tammikuusta 2007, kun oon muuttanut lokakuussa 2006. Kysyn vaan, että koska tää oikein loppuu? voinko mä pyytää jotain hyvitystä tästä jatkuvasta ahdistelusta?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zandy

Posts: 273

#7076 • • Zandy

Hyzenthlay, 23.3.2007 13:25:
Oon irtisanonut saunalahden netin ensin kirjallisesti ja sitten KAKSI kertaa puhelimitse, ja nyt tulee perinnästä laskua :D:D ja vieläpä tammikuusta 2007, kun oon muuttanut lokakuussa 2006. Kysyn vaan, että koska tää oikein loppuu? voinko mä pyytää jotain hyvitystä tästä jatkuvasta ahdistelusta?



Mä ainakin pyytäisin ehdottomasti..tai en edes pyytäisi, vaan vaatisin. Eri asia sitten on se, kuinka pitkän aikaa joudut siitä hyvityksestä Saunalahden kanssa tappelemaan...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7077 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
taidan kyl pyytää *poks* kivasti menny laskuakin tonne asiakaspalveluun soittamiseen, vielä kun sinne saa aina jonottaa sen 10 minuuttia.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#7078 • • Enkeli Guest
Tullu pari kertaa eteen bileissä enkä edelleenkään ymmärrä asiayhteyttä.
Ihan nätti tyttö tulee luokse ja avaa keskustelun lauseella:
"Hei, sä oot meidän koulussa"

Ikinä en oo ketään niistä koulussä nähny saatikka sitten kiinnittänyt huomiota tyyppeihin...
Vähän aina vaivaantunu olo tulee kun koulukaverit tunnistaa kun itse en kuitenkaan katsele ihmisiä niin että he jäisivät mieleen millään tasolla....*igor*
m1kk3

Posts: 5,560

#7079 • • m1kk3 no-life
noi vitun turhat kellojen kääntelemiset syksysin ja keväisin, en vaan tajuu *täh* *toktok*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sapeli

Posts: 11,768

#7080 • • sapeli jokukukamikä?

Enkeli, 24.3.2007 06:38:
Vähän aina vaivaantunu olo tulee kun koulukaverit tunnistaa kun itse en kuitenkaan katsele ihmisiä niin että he jäisivät mieleen millään tasolla....*igor*



Sä oot vaan sitä mieleenpainuvaa tyyppiä *hihu*

Oma päivän ärsytys tulee tietokoneiden bugeilusta *hmph* (Lue: Windows sucks *toktok*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.