Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,547,457 views

UnityF

Posts: 15,721

#7121 • • UnityF joo just se

crissy, 29.3.2007 08:34:
mul o tuo edes pari kk päästä.. joudun sokerirasitustestiin.. 12h syömättäjuomatta ja sit vedät kupillisen tönkköö sokerilitkuu ja makaat 3h ja yrität olla laattaamatta.. viiiitun siistii!!! oksettaa jo pelkkä ajatus.. kokeet rulaa vittu nii just! *dissaa*



Toi oli aika ilkee testi, olin siinä syksyllä.*poks*
Suosittelen että teet jonku sämpylän messiin ja vettä niin et heti testin jälkee saat jotain masuun kun muuten lentää laatta & pyöryttää. *poks*
Avatar
#7122 • • Fuzzy Guest
Mikä helvetillinen ashdistus ja tietämättömyyden tunne! *pökr*
Netti rupes toimimaan tänään vasta 7 aikaan illalla! TERRIBLE!!!
crissy

Posts: 1,958

#7123 • • crissy

UnityF, 29.3.2007 20:12:
---
crissy, 29.3.2007 08:34:
mul o tuo edes pari kk päästä.. joudun sokerirasitustestiin.. 12h syömättäjuomatta ja sit vedät kupillisen tönkköö sokerilitkuu ja makaat 3h ja yrität olla laattaamatta.. viiiitun siistii!!! oksettaa jo pelkkä ajatus.. kokeet rulaa vittu nii just! *dissaa*

---


Toi oli aika ilkee testi, olin siinä syksyllä.*poks*
Suosittelen että teet jonku sämpylän messiin ja vettä niin et heti testin jälkee saat jotain masuun kun muuten lentää laatta & pyöryttää. *poks*



joo meen jo toistamiseen siihen... se eka kertaki oli nii järkky! uhkasin et kavennan itteni nii ettei tartte enää mennä mut aika hissua on ollu.. *tirsk*
Viimeks jouduin menee sieltä töihin melkein suoraan.. pakko ottaa jotain safkaa mukaan.. en pääse muuten koskaa sieltä pois..

ja sit vielä ku kävin verikokeis keskiviikkoja ja ne ei löytäny suonia multa ollenkaa.. nii montako kertaa ne siellä joutuu tökkiin?? ihanaa tälläselle neulakammoiselle!!*poks* otettiin kokeet sitte avoneulalla.. huoh....
laite

Posts: 2,994

#7124 • • laite MastahWankah

Sallakat, 29.3.2007 19:54:
mua ärsyttää suunnattomasti ne tyypit ketkä on tänä talvena intoillut tästä säiden lämpeydestä tyyliin "tosi ihanaa kun ei tuu lunta" "vois olla kaikki talvet yhtä lämpimiä" jne jne. Tulee vaan vähä sellanen juttu mieleen tämän ilmastonlämpenemisen viitekehyksessä, ett "tajuutko mitä toivot" *grr*


Koitatko sanoa, että jos ihmiset ei toivoisi tuota, niin ilmasto ei lämpenisi?

p.s. tänään ei ärsytä mikään =)
Sallakat

Posts: 2,220

#7125 • • Sallakat jungle, baby !

laite, 30.3.2007 09:18:

---

Koitatko sanoa, että jos ihmiset ei toivoisi tuota, niin ilmasto ei lämpenisi?

p.s. tänään ei ärsytä mikään =)



hehe en nyt sentään niin toiveikas ole *nauru* mutt ideana ärsyttää.
Sssan*

Posts: 651

#7126 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
TIETÄMÄTTÖMYYS!! Ei Prkle...*hmph*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Miinapiina

Posts: 3,494

#7127 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
teeskentelijät!!!

eräiden ihmisten käytös on taas niin hanurista, että kyllä ihmetyttää!! kiva päivä muttui sit vitun paskaks ihan vaan itsekkyyden ja ajattelemattomuuden takia... jotku ei vaan tajuu / aattele!!

mut onneks ei tartte sellasten ihmisten kanssa olla tekemisissä, olkoon mun puolesta, aivan sama!!

mulle riitti tollai ääliöinti, on se kumma jos ei osata aatella muita, mut ei kaikki sit näköjään aattele omaa nenääsä pidemmälle!!

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#7128 • • crissy
jääkaapis olis omppusidukka mikä hiukois juua mutku ei voi!!! *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
oooo

Posts: 1,249

#7129 • • oooo

crissy, 30.3.2007 21:48:
jääkaapis olis omppusidukka mikä hiukois juua mutku ei voi!!! *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*



Noh *lohduttel* miksei voi? Jos saa kysyä..
oooo

Posts: 1,249

#7131 • • oooo

crissy, 30.3.2007 21:59:
mun mukana hengaa sellanen "salamatkustaja" nii ei voi..



Kuulostaa vauvalta? *hymy*
Vai mikäs siellä matkustelee.. Kyllä se sidukkahimo lähtee *joo*
crissy

Posts: 1,958

#7132 • • crissy

satumetsä, 30.3.2007 22:02:
---
crissy, 30.3.2007 21:59:
mun mukana hengaa sellanen "salamatkustaja" nii ei voi..

---


Kuulostaa vauvalta? *hymy*
Vai mikäs siellä matkustelee.. Kyllä se sidukkahimo lähtee *joo*




sellanen "salamatkustaja" hengailee mukana *tirsk*
oooo

Posts: 1,249

#7133 • • oooo

crissy, 30.3.2007 22:10:
sellanen "salamatkustaja" hengailee mukana *tirsk*



*tirsk* Usko pois, kyllä se himo siitä hellittää.. himo- nyt mulla tuli taas jotain kaksimielistä päähän *blush* Noh pistetään kännin piikkiin *iloinen*
Miinapiina

Posts: 3,494

#7134 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 30.3.2007 21:59:

mun mukana hengaa sellanen "salamatkustaja" nii ei voi...



mä oon kyllä jo himassa... *lmao*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#7135 • • crissy

satumetsä, 30.3.2007 22:16:
---
crissy, 30.3.2007 22:10:
sellanen "salamatkustaja" hengailee mukana *tirsk*

---


*tirsk* Usko pois, kyllä se himo siitä hellittää.. himo- nyt mulla tuli taas jotain kaksimielistä päähän *blush* Noh pistetään kännin piikkiin *iloinen*



edellisen kans oli sama homma et hiukoilin sitä MOVE-siiderii varmaan puol raskautta... sit ku laitokselta kotiuduin niin oli sellane oottaa jääkaapis.. mut se oli aika pahaa...
oooo

Posts: 1,249

#7137 • • oooo

crissy, 30.3.2007 22:18:
edellisen kans oli sama homma et hiukoilin sitä MOVE-siiderii varmaan puol raskautta... sit ku laitokselta kotiuduin niin oli sellane oottaa jääkaapis.. mut se oli aika pahaa...



Aika paha muuten tommonen sidukkahimo, koska noi mielihalut on aika vahvoja. Joillainhan saattaa tulla himo syödä multaa tai hiiltä tms. en nyt muista johtuiko jostain vitamiinin puutteesta tms. mutta tätä himoa kutsutaan nimeltä "pica". Taitaa kuitenkin onneksi olla suht harvinaista.

Onnea kuitenkin sinne suunnalle *hymy*
crissy

Posts: 1,958

#7138 • • crissy

satumetsä, 30.3.2007 22:24:
---
crissy, 30.3.2007 22:18:
edellisen kans oli sama homma et hiukoilin sitä MOVE-siiderii varmaan puol raskautta... sit ku laitokselta kotiuduin niin oli sellane oottaa jääkaapis.. mut se oli aika pahaa...

---


Aika paha muuten tommonen sidukkahimo, koska noi mielihalut on aika vahvoja. Joillainhan saattaa tulla himo syödä multaa tai hiiltä tms. en nyt muista johtuiko jostain vitamiinin puutteesta tms. mutta tätä himoa kutsutaan nimeltä "pica". Taitaa kuitenkin onneksi olla suht harvinaista.

Onnea kuitenkin sinne suunnalle *hymy*



hahahah... saattas olla aika näky meitsi vetelees kukkapurkeista multia.. hahahahhah!!!
Mut just ne huikoo mitä ei sais.. ei onneks pahempia hiukoiluja oo ollu.. vielä...

kiitos=)
RiD

Posts: 2,817

#7139 • • RiD Nukemi
just nyt ihan vittu kaikki, jokaikinen jne.

kukaan ei oikeesti tunnu ottavan mitään mitä sanon tosissaan. "ota ittees niskast kii" "kaikki tulee menee ihan hyvin" paskanjauhanta. Ggg.

--
*super* *possu*

Lenita

Posts: 1,423

#7140 • • Lenita
kusipäiset ääliöt

--
^_____________^