Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,562,137 views

sune

Posts: 2,096

#3521 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Anne, 20.10.2005 21:17:
Hämmentävää.
Tänään totesin ratikassa matkustaessani, että takanani istuvan ihmisen (kovaääninen) hengitys ärsytti aivan suunnattomasti.. Voiko ihmistä pyytää lopettamaan hengittämisen, koska se ärsyttää? *hmph*



hahaa...voi ! Muistan kuinka pikku veljeni läähätys v*t*tti mua koko pienen lapsuuden *nauru* Ärsytti istua sen vieressä autossa mökkimatkalla .."lääh lääh" uhkailu tehos *joo*

--
ei kovin ihku eikä plur

äm

Posts: 2,376

#3522 • • äm

Anne, 20.10.2005 21:17:
Hämmentävää.
Tänään totesin ratikassa matkustaessani, että takanani istuvan ihmisen (kovaääninen) hengitys ärsytti aivan suunnattomasti..


Tervetuloa mun elämään *nauru*
Ei taida olla asiaa, joka ei ärsyttäis mua julkisissa kulkuneuvoissa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

innae

Posts: 1,377

#3523 • • innae PaskaJätkä
Vittu.
Saatanan vitun hammas meni ja vittu lohkes.
Saatanan saatana.
Ja huomenna aamu, pitää herätä aikasin.
Tää saatanan homeinen vitun paska (eli armas asuntomme).
Vittu.

--
PaskaJätkä

-P

Posts: 4,972

#3524 • • -P
muka-elitistiset kusipäät

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Karvinen

Posts: 699

#3525 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Oma tyhmyys ! !
Aina ku mä valaistun niin pysyn vähä aikaa valaistuneena ja sit taas unohdan miks olin valaistunut *justjoo* *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

UnityF

Posts: 15,721

#3526 • • UnityF joo just se
Se ärsyttää kun itte on henkisesti loppu ja toiset tulee "neuvomaan" mitä pitää tehhä. ja sitten kun ne kuulee mitä on tapahtunu niin tulee mm. "vitut maria susta mitä minä jne jne" joopa joo vitut musta, eihän sillä ole väliä miten _minä_ voin vaan mun pitää ajatella mitä muut tuntee jos teen jotain.
Eli älä ajattele itteäsi muista ottaa vain muut huomioon ja että niillä on hyvä olla ja hyviä päiviä. Älä uhraa ittelesi aikaa äläkä etäänny vähäksi aikaa muista jotta voit saada vähän omaa päätä kasaan.
Niimpä niin..
*grr*

+Se ärsyttää paljon kun kuulin jsut että kun teen flaikkukierroksia liikkeisiin niin joku vitun kusipää joka menee tyylii perästä ja heittää mun jättämät flaikut roskikseet!! Kivaa tehhä työtä tyhjän takia *dissaa*
Fresia

Posts: 764

#3527 • • Fresia vähän outo
Eksä *senkin* Vajaa 5 viikkoa sitten tilitti mulle, et ei pysty sitoutumaan. Tänään iloisena kertoi(kun nähtiin ekan kerran eron jälkeen...), että "on täs ollut kuukauden ajan yks tyttö" niin maireella hymyllä... voi *grr* jätkä, se tietää et mulla ei niin loistavasti mee muutenkaan ja pakko alkaa tosta kertomaan... *ituttaa, kun se on jo täysin yli meidän jutusta ja mä laahaan kaukana takana. Onneks tuli bussi ja vei mut pois, ei tarvinnut siinä alkaa itkemään.

*ittu *dissaa*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

zenny

Posts: 1,145

#3528 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Fresia, 25.10.2005 20:10:
Eksä *senkin* Vajaa 5 viikkoa sitten tilitti mulle, et ei pysty sitoutumaan. Tänään iloisena kertoi(kun nähtiin ekan kerran eron jälkeen...), että "on täs ollut kuukauden ajan yks tyttö" niin maireella hymyllä... voi *grr* jätkä, se tietää et mulla ei niin loistavasti mee muutenkaan ja pakko alkaa tosta kertomaan... *ituttaa, kun se on jo täysin yli meidän jutusta ja mä laahaan kaukana takana. Onneks tuli bussi ja vei mut pois, ei tarvinnut siinä alkaa itkemään.

*ittu *dissaa*



Vähän mä oisin hajonnu tos tilantees samantien....*eiei*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

UnityF

Posts: 15,721

#3529 • • Edited UnityF joo just se
Edelliseen kirjoitukseni liittyen..
Vaikee edes koittaa ymmärtää mitään viestejä toisella tavalla kun joku poistaa niin ei voi ees lukee toiseen kertaan. Mun mielestä jos jotain on kirjoittanu niin sitä topikkia ei voisi poistaa _kukaan_.
No mä elän nyt omissa mielipiteissäni ja jotain asioita on vain vaikee käsittää toisella tavalla.


+ Ärsyttää se että nukuin aivan liian pitkää ja heräsin nyt. *poks*
Tulee varmaan yöllä nukuttaa taas tooooosi paljoo.. *igor*
Displacer

Posts: 1,828

#3530 • • Displacer
ei pysty keskittymään tenttiin lukuun...
Jammailija

Posts: 3,224

#3531 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

mayah, 26.10.2005 08:49:
Se, et ku yrittää olla avuksi ainoolla tavalla jonka osaa, ni tulee väärinymmärryksiä ja toinen suuttuu eikä suostu enää vastaamaan viesteihin.



+ Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää vaikka on kutsuttu sata kertaa. Joo joo, vitusti on matkaa, kumma kyllä että sinne suuntaan liikenne kuulkee aina ongelmitta. Ja et yhteyttä otetaan vaan sillon ku omassa elämässä on joku ongelma, et päästään siitä valittamaan.


No me tullaa Kertsun kans käymään, sano vaa päivä*hihu*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jammailija

Posts: 3,224

#3532 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

mayah, 26.10.2005 08:56:
---
Jammailija, 26.10.2005 08:55:
No me tullaa Kertsun kans käymään, sano vaa päivä*hihu*!

---


Bileeeeet! *jiihaa*


Jahas, mä ehdotan teekupposia ja neiti on jo radattamassa*justjoo**nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#3533 • • emppu Guest
Lähinnä toi helvetillinen ilma täl hetkel*igor*
Avatar
#3534 • • Annakins Guest

mayah, 26.10.2005 08:49:
Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää vaikka on kutsuttu sata kertaa. Joo joo, vitusti on matkaa, kumma kyllä että sinne suuntaan liikenne kuulkee aina ongelmitta. Ja et yhteyttä otetaan vaan sillon ku omassa elämässä on joku ongelma, et päästään siitä valittamaan.



Mä oon käyny monta kertaa *pepsodent*
Po`

Posts: 86

#3535 • • Po` n00b
Niska on jumissa

--
*ding*

PennyLane

Posts: 121

#3536 • • PennyLane
Se ärsyttää, ettei koskaan voi olla tyytyväinen kaikkeen siihen mitä itsellä on, vaan aina pitää valittaa jostakin... Miksi miksi? Miten näinkin tyhmästä tavasta pääsee eroon...? *poks*

--
bass bass BASS!

lunake

Posts: 800

#3537 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
L.O.S.K.A.


*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Zapa

Posts: 1,393

#3538 • • Zapa Mr Wrangler

Fresia
Eksä Vajaa 5 viikkoa sitten tilitti mulle, et ei pysty sitoutumaan. Tänään iloisena kertoi(kun nähtiin ekan kerran eron jälkeen...), että "on täs ollut kuukauden ajan yks tyttö" niin maireella hymyllä... voi jätkä, se tietää et mulla ei niin loistavasti mee muutenkaan ja pakko alkaa tosta kertomaan... *ituttaa, kun se on jo täysin yli meidän jutusta ja mä laahaan kaukana takana. Onneks tuli bussi ja vei mut pois, ei tarvinnut siinä alkaa itkemään.

*ittu



voi dämn, voisin kuvitella tilanteen kun itse oon just eronnu. tsemppiä!


mayah, 26.10.2005 08:49:
+ Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää vaikka on kutsuttu sata kertaa. Joo joo, vitusti on matkaa, kumma kyllä että sinne suuntaan liikenne kuulkee aina ongelmitta. Ja et yhteyttä otetaan vaan sillon ku omassa elämässä on joku ongelma, et päästään siitä valittamaan.



näissä tilanteissa sitä just huomaa, kuka on se tosiystävä ja kuka vaan on niitä tyyppejä ketkä on yhteydessä siinä vaiheessa kun heidän hyväksi pitäisi tehdä jotain. oon antanut olla tämmöset "frendit" omassa rauhassa koska kaveruus perustuu molemminpuoliseen vuorovaikutukseen ja siihen, että molemmat tekee toisille hyvää eikä vain yksisuuntaisesti toinen.
Karvinen

Posts: 699

#3539 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Se et Mä joudun aina selittämään mun muutamille ystäville niin saatanan yksinkertasia asioita elämästä. . . *senkin*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Verano

Posts: 4,649

#3540 • • Verano Merituuli

Annakins, 26.10.2005 09:21:
---
mayah, 26.10.2005 08:49:
Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää

---

Mä oon käyny monta kertaa *pepsodent*



Mä oon käyny vaan kerran *uuh*

Mutta sanonpa vaan, että älykkäämpiä neliöitä saa hakea.