Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,578,095 views

Shira

Posts: 474

#1721 • • Shira Teknokissat Ry
yksinkertainen, pieni typerä sana missä tahansa yhteydessä: skene. kuulostaa todella typerältä. *nauru*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

martina

Posts: 1,875

#1722 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

`´Ermin:
tänään PITI olla hammasleikkaus...istuin kuitenkin siel vaan 2 sekuntia ja sain ajan tammikuulle jolloin yhden hampaan sijasta kiskotaan 3 viisaudenhammasta*dissaa*



eli oltais IHAN hyvin voitu ryypätä sillon illalla!! *nauru* *känni*
innae

Posts: 1,377

#1723 • • innae PaskaJätkä
Se saatanan paviaani joka on rikkonut autoni kuskinpuoleisen sivupeilin. Oli mukavaa ajella kotiin kun peili tärisee ja heiluu... Jos ei osaa autonsa mittoja niin ei kannata tulla stadiin ajaan ja kolhiin muiden autoja. Vittu. Ja ei tässä päivässä muutenkaan kehumista ole. Oikealta hartia on varmaan tulehtunut (siis se lihas) ja kiva sitten sillä töitä tehdä. Huomenna menen arvauskeskukseen (jossa ollaan kuitenkin niin varmana että tuokin on klamydiaa [puolen vuoden aikana kun olen kyseisessä laitoksessa käynyt niin jokaiseen vaivaan he ovat klamydiaa tyrkyttämeet syyksi*muhaah*]) ja sanon lääkärille että kirjottaapi tulehduskipulääkereseptin ja relaxantteja, kitoos.

--
PaskaJätkä

lostgone

Posts: 2,493

#1724 • • lostgone
Kuten taas kerran: minä, minä ja minä*dissaa*hyvä minä taas*eiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

zombie*

Posts: 145

#1725 • • zombie*
minä.. persaukisuus.. ajokortin uusiminen.. lumen puute.. aikaset herätykset arkisin.. turhat tekstiviestit.. kyydin ruinaaminen..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1726 • • Aziz Combat Fighter

innae:
Se saatanan paviaani joka on rikkonut autoni kuskinpuoleisen sivupeilin. Oli mukavaa ajella kotiin kun peili tärisee ja heiluu... Jos ei osaa autonsa mittoja niin ei kannata tulla stadiin ajaan ja kolhiin muiden autoja. Vittu. Ja ei tässä päivässä muutenkaan kehumista ole. Oikealta hartia on varmaan tulehtunut (siis se lihas) ja kiva sitten sillä töitä tehdä. Huomenna menen arvauskeskukseen (jossa ollaan kuitenkin niin varmana että tuokin on klamydiaa [puolen vuoden aikana kun olen kyseisessä laitoksessa käynyt niin jokaiseen vaivaan he ovat klamydiaa tyrkyttämeet syyksi*muhaah*]) ja sanon lääkärille että kirjottaapi tulehduskipulääkereseptin ja relaxantteja, kitoos.



"Päätä särkee"
"Se on klamydia"
"Mut.. mut mä oon neitsyt"
"Neitsyt? Se johtuu klamydiasta."
zeuzz

Posts: 526

#1727 • • zeuzz digital punk
Minä ärsytän. Oma känniääliöys *igor**grr**eiei* ja siitä seuraava morkkis; ei sitä vaan kestä.....



*poks*
Avatar
#1728 • • greenie Guest
- Väsymys duunista.
- Väsymys vapaa-ajasta.
- Väsymys väsymyksestä.

Väsyttää niin helvetisti, ettei edes seksi, ruoka, bileet tai kirjat uppoa. Kuulemma edeltäjääkin oli väsyttänyt ihan liikaa sen aloittaessa duunit, joten kai tää on normaalia. Turhauttavaa olla vapaalla, kun ei jaksa rentoutua tavalla, millä haluaisi rentoutua. Urh.
Maikhi

Posts: 36

#1729 • • Maikhi teo-nancatl
kauhee krapula ei oo kiva. Se ärsyttää

--
My imagination friend says that you have a big problems

Avatar
#1730 • • greenie Guest
Lisäys:

Kaupalle käveleminen huolellisesti hiotun ostoslistan kanssa - pyhäpäivänä.
Maikhi

Posts: 36

#1731 • • Maikhi teo-nancatl

Mikko Grönroos:
Lisäys:

Kaupalle käveleminen huolellisesti hiotun ostoslistan kanssa - pyhäpäivänä.



Haha! et muistanu et ei oikein oo auki

--
My imagination friend says that you have a big problems

siveys

Posts: 2,492

#1732 • • siveys lovely
se sama vanha tyyppi *sydän*
Avatar
#1733 • • RINY Guest
Se että kun kerrankin menee hyvin ja on saanu ittensä jotenki järkiinsä niin kaikki asiat ja ihmiset mitkä haluis vaan unohtaa alkaa vaan kirjaimellisesti tai ei tökkimään sieltä sivusta että "hei muistatko millanen olit sillo ja sillo". Tehtyä ei saa tekemättömäks ja se ärsyttää varsinki tänään. *ding*
Verottaja

Posts: 1,174

#1734 • • Verottaja no-life / luuviulu
Minuu ärsyttää se, että lotto-kupongissani ei voi koskaan olla
edes neljää oikein, jotta sais rahansa takaisin (plus hilut). *grr*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1735 • • [Nuclear] el aprendiz
Rahattomuus ja vapaa-ajan puute.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

skiZma

Posts: 165

#1736 • • skiZma Sammakko
Se, kun ihmiset piristääkseen toisiaan vähättelee ongelmia vertaamalla niitä muiden ongelmiin.

Tyyliin: Oon ihan rikki kun en oo nähnyt poikaystävää pariin päivään ja sitten tullaan sanomaan reippaasti että hei, joidenkin äijät on sodassa eikä niiden vaimot ole nähneet niitä puoleen vuoteen. Sun ongelmas on kuule aika pieniä niihin verrattuna. *hmph*

Tai: Valitan nälkää ja joku tulee kertomaan kuinka miljoonat Afrikan lapset eivät ole saaneet moneen päivään ruokaa. Kyllä mulla on asiat todella hyvin niihin verrattuna. *eiei*

Vihaksi pistää moinen. Mulla on oikeus rypeä mun ongelmissa. Ne on isoja mulle ja ne merkkaa mun elämässä. Saan rypeä niissä niin paljon ku sielu sietää!

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1737 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
Pyykit. Miten jokainen sukka voi tippua kahdesti lattialle matkalla pyykkikoneesta vaatekaappiin? Joko ne tippuu ennen pyykkitelineelle asettamista tai sen asettamisen aikana tai viimeistään siinä vaiheessa, kun saa kaiken valmiiksi ja lähtee pyykkitelineen vierestä ja vahingossa tönäisee sitä. Miksei ne sukat voi vaan mennä sieltä koneesta siihen telineelle ja kuivua siinä ja olla onnellisia?? *grr*

Päivän pyykki- ja sukka-aggressiot tuli sitte hoidettua tossa samalla purnauksella..



gravity.jpg
Avatar
#1738 • • astaroth Guest

skiZma:
Se, kun ihmiset piristääkseen toisiaan vähättelee ongelmia vertaamalla niitä muiden ongelmiin.


Em. jeesustelu nyppii minuakin hyvin usein.
Avatar
#1739 • • candyraver Guest
ennakkoluuloiset ihmiset*grr*
aiheuttavat kauheeta mielipahaa monelle viattomalle oliolle*uuh*
-Santtu-

Posts: 1,965

#1740 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

CandyRaver:
ennakkoluuloiset ihmiset*grr*
aiheuttavat kauheeta mielipahaa monelle viattomalle oliolle*uuh*



no niinpä..ja nimenomaan se jos näillä ihmisillä on jostaikin toisesta ihmisestä joku tietty käsitys se on niitten mielestä just se ehdoton ainut oikea ja sitä kuulutetaan tietysti kaikille kanssaeläjille.