Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,568,148 views

Karvinen

Posts: 699

#1701 • • Edited Karvinen SekaiSin MariSta
nyt ärsyttäää niin suunnattomasti yks muija... *kivatsulle* sen pitäis nähä asiat uudemmankerran uudessavalossa!!! *poks*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

hallucinogen

Posts: 8,190

#1702 • • hallucinogen Edain

kuiske:
Se, että kämppikset kuuraa mun tiskiharjalla jotain verisiä lihapatojaan *sars*. Se on vegeharja, sopii ostaa oma jumankauta.


Mä voisin kuvitella tekeväni ton ilkeyksissäni jos toinen alkais vituttaa *nauru*

--
pikku-*possu*

Timmo

Posts: 657

#1703 • • Edited Timmo
[
kuiske:
verisiä lihapatojaan *sars*.
[/quote]

*nauru* *nauru*
Mitä ne sun kämppikset oikeen valmistaa???

edit: quote vituiks, mutta olkoot.

--
Elämä On Raato

sapeli

Posts: 11,768

#1704 • • sapeli jokukukamikä?
Korvat lukossa - varmaan jotenkin liittyy geneeriseen flunssaiseen oloon *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MissKoo

Posts: 1,289

#1705 • • MissKoo
Aika pitkälti kaikki. Paska päivä
Metsäpiru

Posts: 418

#1707 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Se että on kamala yskä *nuha*
sapeli

Posts: 11,768

#1708 • • sapeli jokukukamikä?
Virastoissa juokseminen ja pykäläviidakot *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloud

Posts: 2,162

#1709 • • Cloud Game Freak

sapeli:
Virastoissa juokseminen ja pykäläviidakot *igor*



yhdyn edelliseen!

No naiset ne tietysti ärsyttää.. vituttaa kun ilman niitä ei vaan voi elää, mutta ei helvetti ei niiden kanssakaan voi elää

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

UnityF

Posts: 15,721

#1710 • • UnityF joo just se
*jiihaa*EI SITTEN MIKÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!*jiihaa*
zenny

Posts: 1,145

#1711 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ärsyttää ku en saa koulujuttui hoijettuu..olis viel varmaan 5 sk kurssii (eli pitäs tehä kokeet niist) mut ei vaa niiku saa ittensä niskast kii et menis ja suorittais ne ni saattais vaik valmistuu nyt kevääl...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Sepistö

Posts: 621

#1712 • • Sepistö eläin saalistaja
Mua ei ärsytä mikään niinku ihmiset joita aina ärsyttää kaikki.
Optik

Posts: 1,691

#1713 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Epävarmat tallennusmediat *grr*

Zippilevyke sano poks kahden ehkä tärkeimmän sektorin kohdalla koko saamarin levyssä! *kivatsulle*

Mihin hemmetin kivitauluun mun pitäs hakata n. 15500 riviä delphikoodia, että se olis edes jotenkin turvassa sen aikaa että sais palautettua opintoviikkoja vastaan..

Hohhoijakkaa.. pitänee vaan kokeilla, jos sais tohtoroitua tosta levyltä vielä jotain ulos...

Hex-editori ja kasa low-level utilityjä... oh joy! *justjoo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Lallu

Posts: 356

#1714 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
tänään PITI olla hammasleikkaus...istuin kuitenkin siel vaan 2 sekuntia ja sain ajan tammikuulle jolloin yhden hampaan sijasta kiskotaan 3 viisaudenhammasta*dissaa*
zari

Posts: 716

#1715 • • zari Team Tamppaajat
Se kun ei saa jäädä aamusta nukkuun oman raksun kainaloon vaan täytyy lähtee helvetin aikasin työharjotteluun *grr*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

zenny

Posts: 1,145

#1716 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Se et täl koneel ei pysty tekee yhtää mitää..kuuntelee musiikkii, pelaa pelei, tai muuta.. noh ei ihme jos täs on windows 95 ja antiikin aikanen muutenki.. mut pitäs vissiin olla tyytyväinen ees tähän.. ku voishan olla et ei ois minkäälaist konetta...olis kyl niin hyvä ku pystyis samal kuuntelee musiikkii ja kaikkee mut ei niin ei.. *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

sapeli

Posts: 11,768

#1717 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli:
Virastoissa juokseminen ja pykäläviidakot *igor*



No, hyviä ja huonoja uutisia: hyvät uutiset on siinä että vaikka laitoinkin sekavien ohjeiden ansiosta valituksen väärään osoitteeseen niin se on silti päätynyt oikeaan paikkaan ja on nyt käsittelyssä. Huono uutinen oli se että tämän tyyppisten valitusten käsittelyaika on noin yhdeksän kuukautta. *dissaa*

Että semmosta täällä pääkaupunkiseudulla. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ant

Posts: 1,351

#1718 • • Ant africant
Idiootit, itsekkäät ihmiset ja punaisia päin ajavat autoilijat. *kivatsulle*

--
...antwillalwaysbewithyou...

innae

Posts: 1,377

#1719 • • innae PaskaJätkä
Jumissa olevat niskat ja niistä johtuva särky päässä.
Ihmiset jotka kirjoittavat isoja kirjiamia sanojen keskelle. Ei se ole siistiä, se on rasittavaa lukea.
Tuli otettua taas liikaa töitä (pitkiä päiviä ja pitkiä viikkoja. Kun en osaa sanoa "ei".
Olen turvoksissa ja muistutan lähinnä michelin-ukkoa.
En ole nukkunut pariin yöhön kunnolla kun koiruus pitää hereillä kun sillä on pälli-päivät. Ja sitten kun se saa mut hereille niin se rupee itse nukkumaan.
Puhtaat vaatteet käyvät vähiin kun ei ole pahemmin vapaa-aikaa jolla pestä niitä (paitsi yöt, mutta vanhassa puutalossa kuuluu erittäin hyvin pikkuvikaisen pesukoneen ääni*muhaha*).
Tieto ettei tammi-helmikuussa ole paljoa töitä (koko ravintola-alan hiljaisin aika).
Ettei ehdi nähdä ketään kun on töissä vaan.
Jotkut ulkomaalaiset asiakkaat eivät ole sisäistäneet sitä seikkaa ettei suomalaiset naset jotka työskentelvät ravintoloissa ole myymässä siellä itseään ja heillä ei ole oikeutta käydä lähentelemään (vaikka sitä duunikaveria siinä halaan niin se ei automaattisesti tarkoita että halaan heitä*poks*).
Kiukkupäivä ja yleisesti ottaen vähän kaikki nyt taas.

--
PaskaJätkä

hallucinogen

Posts: 8,190

#1720 • • hallucinogen Edain
Siis voi vittu sentään et mikä siinä on et pakko alkaa huudattaa 6.30 aamulla lehtipuhallinta *grr* kuiteskin aika moni koittaa nukkua, tonkin vois tehdä pari tuntia myöhemmin.

--
pikku-*possu*