Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,803,331 views

Uhuu

#821 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
se, että eräs ihminen on varustettu kastemadon tunneälyllä!!!!

-älyvapaatunneuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

typ0

#822 • • typ0 syntax error
liian korkeet pöydät ja liian matalat penkit *hmph*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

alizania

#823 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
..se että..mua..ÄRSYTTÄÄ!!..mutten kyllä kerro mikä*ding*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

alizania

#824 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
..nyt mä keksin mikä mua ainakin vähän ärsyttää!..mua ärsyttää se että mä meinasin tehä hassun jutun ja ottaa mulle ylppäreihin alkoholi terästettyä juomaa..mut mä unohdin ton idean ja muistin sen nyt kun se on liian myöhästä!!!*iloinen**hmph*

--

Mizfir

#825 • • Mizfir pittuinen
Ärsyttää kun ensimmäisenä aamulla junassa leijuu järkyttävä hajuveden tuoksu ja kun junasta hyppää ulos, tupakansavu tukkii hengityksen..maha kääntyy ympäri *hmph*

--
-Mannanen-

Uhuu

#826 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

a:
---
Uhuu:
se, että eräs ihminen on varustettu kastemadon tunneälyllä!!!!

---

Enhän ole!

Nyt ärsyttää vielä enemmän, kun eräs ihminen joka on varustettu hieman kastematoa korkeamman eliön tunneälyllä kuvittelee minun tarkoittaneen häntä... =)

-noeivaineskaanuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Iro

#827 • • Iro
jalat on taas iha paskana ku on ollu turvoksis jo yli kuukauden ..luulin et se meni jo parempaan päin mut saikun jälkee heti taas menee pahemmax..ei jaxa enää *nyyh*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

tematsu

#828 • • tematsu Innovator
1. ”tenniskyynärpää”, käsi ollut paskana jo kolme viikkoa, tahtoo pelaamaan sulista..
2. koulu, kolme esitelmää buukattu ensi viikkoon, ja mä en oo vielä edes aloittanut yhtäkään, hyi minä...
3. kusipää ihminen, joka ei osaa muuta ku loukata muita enkä mä pysty sanoin hänen tekemisiin vaikuttamaan, täytynee vetää turpaan, auttaiskohan se? *ding* olis ainakin syytä..*kivatsulle*
4. täst purkast on maku lähteny, ja silti mä vaan mäyssään sitä... hmph...
5. ”on se ilmoja pidellyt”, joo, tulispa kesä jo, ei jaksa tätä kevättä...
rasittaa taas kaikki, pistäis vaan pään tyynyyn ja heräis vast kesällä... pirteenä ja levänneenä... *blush**nyyh*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

tematsu

#829 • • tematsu Innovator
ja vielä kermana kakun päälle, huoneesta petti valaistus!!! nyt alkaa taas riittämään tää kaikki... *dissaa*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

#830 • • *Pepper* Guest
ärsyttävintä mitä tiiän on ku kaverit lupaa jotain mikään ei koskaan pidä paikkaansa. no ja tietenkin se ärsyttää kun aina itse pitäis kaverille soittaa ku muuten ei kuulu mitään ku ”kaverilla on niin paljon laskuu ettei voi soittaa” vihaan sitä.. no en oo pitkään aikaan nähny enkä soitellut tälle kaverille mut pistää vituttamaan. anteeksi kielen käyttöni.
KaveriTavara

#831 • • KaveriTavara pyryharakka
ärsyttää kun ei voi mukamas omistaa mitään vaatteita ja ei oo päässy ostoksille varmaan puoleen vuoteen!!!!
ja kun jokin asia rupee oikeen ärsyttää niin syntyy iso yleisvitutus ja kaikki on saakelin hankalaa...
ärsyttää olla ärsyttävä pikku kakara.

--
hyvässä lihassa ei harmita

alizania

#832 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mua ärsyttää se et suostub tollasiin kuvaukssiinn mihin pitää laihtua 5 kiuloa!!!!!!

--

T-rex

#833 • • T-rex ku(i)va tomaatti
ärsyttää, kun piti lähteä porukalla pitämään hauskaa. Sen sijaan porukka alkoi tapella jo ennen yhtätoista, kaveri oksenti suoraan minun päälle ihan yhtäkkiä, baarissa tuli huonoa musaa, minut jätettiin yksin baariin kaverin kanssa, joka on ihan yli-ärsyttävä kännissä ja loppujen lopuksi eräs toinen kaverini tuli tiedustelemaan, josko olisin hänestä kiinnostunut. Ja minähän en tietenkään ollut. Juuri olin sanonut eräälle toiselle, miten kiva tämä kaveri on, kun ei ole mitään jännitteitä välillä, ihan siis pelkkä kaveri. *uuh* *huokaus* tätä taas selvitellään maanantaina koulussa.

Kaikki tämä iltana, jonka tarkoituksena oli vain olla, hengata ja pitää hauskaa hyvällä porukalla. Että näin taas tällä kertaa. Olipa kivaa. *eiei*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

innae

#834 • • innae PaskaJätkä
Taas vähän kaikki... Tekis mieli dokata kalsarikännit, muttei ole pahemmin mitään alkoholia kotona eikä rahaa että voisi huomenna dokata... Kun tulin himaan niin koira oli sikaillut tääl taas niin helvetisti että tekisi mieli tehdä rukkaset siitä... Se että selkä ja niskat jumissa ja sen takia on pää kipee... Niin vitun idiootteja ihmisiä taas oli liikkeel, et huhhuh... Kunnon välimallin jätkiä... Se etten ole kohta kuukauteen saanut hyvin nukuttua syystä tai toisesta... Se että urputiurputivalitan enkä yritäkkään esim. venytellä niskoja... Se että seuraavan kerran duunii on vasta perjantaina, ellei pomo taas soita edellisenä iltana ja pyydä mua tekeen sen vuoroo... Se että ulkona tulee loskapaskaa ja pitäis lähtee koiran kans lenkille... Ja se että olen vittuanni...*dissaa*

--
PaskaJätkä

alizania

#836 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
haluisittekos mahdollisesti poistaa noi viestit missä on mun pieni kommentti..olisi hyvinhyvin ihana juttu*blush*

--

Epailija

#837 • • Epailija Physicist, 2nd class.

alizania:
haluisittekos mahdollisesti poistaa noi viestit missä on mun pieni kommentti..olisi hyvinhyvin ihana juttu*blush*

Ja nyt kun olet selvinpäin (?) et voi tuota pientä juttua enää myöntää? Ja minä kun ehdin jo ajatella, että ”hyvä, ongelman myöntäminen on askel parempaan suuntaan”. *g*

Noh. Ei tarvitse vastata. Ymmärrän kyllä, ettei sitä nyt ihan kaikkea halua välttämättä julkisesti toitottaa. Ensi kerralla muistat sitten, että kun otat, et klubbaa. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

alizania

#838 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa

Epailija:
---
alizania:

---

Ja nyt kun olet selvinpäin (?) et voi tuota pientä juttua enää myöntää? Ja minä kun ehdin jo ajatella, että ”hyvä, ongelman myöntäminen on askel parempaan suuntaan”. *g*

Noh. Ei tarvitse vastata. Ymmärrän kyllä, ettei sitä nyt ihan kaikkea halua välttämättä julkisesti toitottaa. Ensi kerralla muistat sitten, että kun otat, et klubbaa. *vink*

no kyllä mä voin sen myöntää mutten haluaisi kuitenkaan ihna julkisesti myöntää mun ongelmiani*blush*..mua, pulloa ja tietokonetta ei saa päästää samaan huoneeseen.EI KOSKAAN.se on opittu juttu*hymy*..kun se asia nyt kuitenki on hieman arkaluontoinen..ymmärrettävissä ehkä

--

Dementation

#840 • • Dementation wednesday?
Ihmiset jotka tuomitsevat, ennen kuin edes kysyvät onko asia niinkuin he ovat kuulleet sen olevan... *kivatsulle**dissaa**eiei**poks**piru**släp**igor**sars**nyyh**ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}