Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,329 views

Heli

Posts: 1,489

#7521 • • Heli vai kuka se oli
mun nenäl alko menkat.

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,775

#7522 • • Freja Sihteeri
Kaikki pienetkin tyhmät kysymykset. Voi vittu oikeesti, ottais ny järjen käyttöön, SE ON SALLITTUA. Tarvi muutenkaa koko aikaa kytätä mun tekemisiä tai muutakaan voi JEESUS
ARGH NNNNNGH

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

monoxide

Posts: 193

#7523 • • monoxide Lipton Cocton
Minä!!! Olin sopinut tänään työhaastattelun kello 8:30 ja onnistuin mestarillisesti nukkumaan noin 4h pommiin *toktok**toktok**toktok*

Siis miten vitussa meikä onnistuu aina ryssimään tälläset jollain näin tyhmällä tavalla. No onneksi sain sovittua uuden ajan tälle päivälle.

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Jutu

Posts: 3,054

#7524 • • Jutu Blondi
Raivo! Vaihteeksi jonkun idiootin parkkeerauksen vuoksi *grr* Siis vaikka siinä on kielletty ajosuunta merkki, niin ei se tarkota, että siihen saa parkkeeta niin ettei ihmiset pääse pois sieltä pirun parkkikselta. Saatana mikä idiootti taas ollut. Ei taas jaksanut kävellä 20 metrin päästä. Olis pitänyt soittaa kytät paikalle *igor**igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Heli

Posts: 1,489

#7525 • • Heli vai kuka se oli
olin saamas hyperventilaatiokohtausta kesken iiiiison riidan ja toinen huutaa naama punasena : LOPETA! *dissaa*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#7526 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 15.5.2007 21:35:
olin saamas hyperventilaatiokohtausta kesken iiiiison riidan ja toinen huutaa naama punasena : LOPETA! *dissaa*



no just!! *toktok* *toktok* *grr* *grr*
*hali* *pus* musmus *sydän*


ja omat sit tähän perään.

tää päivä kello kolmesta eteenpäin on ollut ihan fiasko.
mikään ei oo sujunut, mikään ei oo toiminut,
ärsyttää aivan saatanasti!!!!

ja sit nää ihmisten älyttömät ennakkoluulot ja typerät olettamukset
tiettyä "ihmisryhmää" kohtaa.
en tiiä pitäiskö itkee vai nauraa,
niin älyttömii juttui välillä kuulee!!!!
*toktok* *toktok*

NI.

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#7527 • • Freja Sihteeri
Vitun M-juna, taas tänään mun vuoro oli peruttu *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

vivesteri

Posts: 309

#7529 • • vivesteri karmea mörkö
ihmiset, jotka ei pidä lemmikeistään huolta*grr*

meillä on tässä pihalla pyörinyt jo useamman kuukauden jonkun kissa, joka ei ulkonäöstä päätellen ole kovin hyvällä hoidolla.
piakkoin pitää varmaan ottaa yhteyttä löytöeläinkotiin, ja raahata toi katti sinne.
Heli

Posts: 1,489

#7530 • • Heli vai kuka se oli

laite, 16.5.2007 08:18:
---
H3li, 15.5.2007 21:35:
olin saamas hyperventilaatiokohtausta kesken iiiiison riidan ja toinen huutaa naama punasena : LOPETA! *dissaa*

---

No lopetitko?



juu toki, niin iisii se on *lmao*

--
ei se väärin ole.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#7531 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Freja, 16.5.2007 08:16:
Vitun M-juna, taas tänään mun vuoro oli peruttu *igor*



Mikä helvetti niitä junia vaivaa? Monena päivänä ollut vuorot myöhässä tai kokonaan peruttu. Kovalla pakkasella sen ymmärrän..Mut nyt..*ding* *grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

^Petunia

Posts: 888

#7532 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Aurinko paistaa kirkkaan siniseltä taivaalta,linnut laulaa jne jne...*plur*
Eiku Minä oon sisällä kauheessa räkätaudissa eikä mitään tietoo et lähtis viel ulos.. *toktok*
..jotta edes illalla olis vähäänkään parempi olo ja henki kulkis paremmin jotta pystyis menee Rosikseen.. toivottavasti *hmph*
sune

Posts: 2,096

#7533 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
tääl töis ei o hanskoi eli mun kädet tulee olee ihan mustat iltaan mennessä jos joku sattuu haluu tummaa väriä tukkaan *grr*

--
ei kovin ihku eikä plur

Freja

Posts: 8,775

#7534 • • Freja Sihteeri

Super-Kerttu, 16.5.2007 09:50:
Mikä helvetti niitä junia vaivaa? Monena päivänä ollut vuorot myöhässä tai kokonaan peruttu. Kovalla pakkasella sen ymmärrän..Mut nyt..*ding* *grr*



En tajuu *igor* Onneks viel toistaseks on liukuva työaika, mut pian ku pitäis si olla vastaamas luuriin jo tasan kasilta ni on aika paha jos ei oo siinä puhelimen ääres... *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#7535 • • Freja Sihteeri
Duunikaveri oli tehny hätäseen kolme juttua neljästä (mä tein sen yhden), ja jättänyt alennukset pois.

(itehän siis älykkäänä ihmisenä osasin katsoa toimintaohjeista että mitä alennuksia pitää antaa ja mihin *plur*)

Äsken mun puhelin soi ja multa kysyttiin et onko muutkin tehty ja annettu alennukset kun kuittasin vaa yhen tehdyks. Katoin kuka oli tehny kolme muuta, ja lupasin soittajalle että menen neuvomaan duunikaveria laittamaan alennukset oikeisiin kohtiin, koska ne puuttuivat sieltä ja että hän kuittaa sitten kun on asiat tehnyt (hänen oli pitänyt jo aikasemmin kuitata soittajalle, mut ei sitäkään ollut tehnyt)..

Noh, minä menen neuvomaan parhaani mukaan ja sen miten osaan. En sitten osannut enää tehtyä tilausta muuttaa alennusprosentin puolelta, joten pyysin toista duunikaveria auttamaan. Sanoin vielä tälle mokanneelle tyypille, että tee ne ja kuittaa sitten tälle tyypille, koska hän oli kuittauksen pyytänyt.

SIT SE VITUN URPO RUPEE NILLITTÄÄN MULLE ETTÄ HÄNELLLÄ ON MUUTENKIN NIIN PALJON TÖITÄ JA ININÄÄ ININÄÄ NNNNGH ARRRGH!

Voi vittu, jos tyyppi on ne tehnyt ja myös mokannut, niin saakoot ite ne korjatakin! Ne kuuluvat hänen töihinsä!

Nielin raivoni ja sanoin tyynesti että "kuittaa sitten tolle tyypille" ja kävelin pois.

Ja ny se viel tuola huutelee et "OLIKS SE NII JA NII MONTA PROSENTTIA JA MITÄ MUUTA"

VOI VITTU KATO SIELTÄ SAATANAN TOIMINTAOHJEISTA MÄ EN ENÄÄ MUISTA SIIRRYIN JO SEURAAVAAN TEHTÄVÄÄN HELEVETTI

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#7536 • • Freja Sihteeri
Se, et mul o iha selvästi ärsytyspäivä *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Optik

Posts: 1,691

#7537 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Eräs ihminen onnistui pilaamaan aamun semi-hyvät fiilikset viidessä minuutissa..

nyt on taas tuttu ja turvallinen vitutus päällä *igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#7538 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
lidl! + ihmiset, jotka ostaa tavaroita lidlistä! *igor*

--
dasinoaisnvs

Freja

Posts: 8,775

#7539 • • Freja Sihteeri
En tykkää oliiveista. Se ei silti tarkoita sitä, että sinä voisit noukkia ne minun salaatistani. Voin tehdä sen itsekin, onhan se MINUN salaatti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zandy

Posts: 273

#7540 • • Zandy
Ärsyttää tämä meille töihin kohdistuva jatkuva puutiaisaivotulehdusrumba, joka on mennyt jo melkein hysterian puolelle. Onhan se rokote tärkeä ja aiheellinen Ahvenanmaalla asuville jne. mutta muuten...huh...melkein tulee jo ikävä lintuinfluenssa-hysteriaa.