Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,712 views

sapeli

Posts: 11,768

#10881 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 22.5.2008 14:06:
Jotenki vaa paas tuskanparahdus taas tanaan



Tiiätkö, tuota ilmausta on näköjään mahdoton käyttää missään ilman että mulla tulee automaattisesti mieleen se käännös. *nauru* Siis piti oikein tehdä double-take että kummin päin se tuossa oikein lukikaan. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#10882 • • Freja Sihteeri

sapeli, 23.5.2008 00:12:
Tiiätkö, tuota ilmausta on näköjään mahdoton käyttää missään ilman että mulla tulee automaattisesti mieleen se käännös. *nauru* Siis piti oikein tehdä double-take että kummin päin se tuossa oikein lukikaan. *hih*



:'DDDDD ja ma en ollu ikina ajatellu sita tolleen! Vaikka ma sentas kaannan melki jokaisen sanan. Hm, tai oikeestaan oon erikoistunu nimiin :D
Hah, sai hyvat aamunaurut :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tiiplis

Posts: 1,043

#10883 • • tiiplis also available in sober

crissy, 22.5.2008 15:18:
ai nii ja joku idari oli jättäny lapsen paskavaipan nuorison sovituskopin roskikseen...


ne ei oo muuten oo sit mitään lastenhoitohuoneita BTW!!



*sars* jos vaipan vaihtaakin niin voisi sen edes viedä pois... *släp*

--
italia litania nainati lailati

tiiplis

Posts: 1,043

#10884 • • tiiplis also available in sober
Ärsyttää että olen näin avuton etten pääse edes ulos omin voimin *grr*

--
italia litania nainati lailati

Adorable

Posts: 103

#10885 • • Adorable
Vaihteeksi taas teinit popittaa naapurissa niin ettei poitsu meinaa saada nukuttua. Kaiken lisäksi iski vielä migreeni. Yritä tässä nyt sitten saada levättyä.
Noi teinit vois ampua tykillä jonnekin hyvin kauas.
mummoankka

Posts: 369

#10886 • • Edited mummoankka

Freja, 23.5.2008 01:36:
---
sapeli, 23.5.2008 00:12:
Tiiätkö, tuota ilmausta on näköjään mahdoton käyttää missään ilman että mulla tulee automaattisesti mieleen se käännös. *nauru* Siis piti oikein tehdä double-take että kummin päin se tuossa oikein lukikaan. *hih*

---


:'DDDDD ja ma en ollu ikina ajatellu sita tolleen!



Voi tuskan parahdus! Mä sain aamu-naurut siitä että heti joku ajattelee samaa kun minä: kummin päin se tässä nyt olikaan tarkoitettu... *nauru* Ja ettei hän joka lausahdusta käytti ihan oikeesti ole kuullut tätä legendaarista käännöstä edes... miten osasitkin käyttää sitä noin et se olis käyny kumpana vaan... *lmao* hehehahahe...reps!
inneah

Posts: 704

#10887 • • inneah ...Trust no one...
jotenki KAIKKI vituttaa nyt...
tästä tulee hyvä päivä/ilta *igor*

Ärsyttää tää saatanan muutto, vihaan pakkaamista.
Sitku pitäis mennä kellariin viemään tavaroita ni kaikki naapurit on siellä samaan aikaan.
Ja sit vituttaa myös se et vituttaa.... argh! *toktok*

--
nahkalakanat

Sirppu

Posts: 685

#10888 • • Sirppu
mie itse ärsytän*grr*
Avatar
#10889 • • Edited Fuzzy Guest
En oo ikinä ollu näin vihanen... Mun adrenaliinit hyrrää miljoonaa.. Miten yks ihminen voi saada mut voimaan näin pahoin sekä henkisesti että fyysisesti.. oli pakko lähteä himaan ennen aikoja koska vitutus muuttui yhtäkkiä vihaksi ja mukana tuli huono olo.
Kotiin päästyäni meinasin oksentaa. Eka en tajunnu syytä koska olin ihan selvinpäin, mutta kun rauhotuin kelailemaan taas asioita yksinäni, huomasin että mitä enemmän sitä "ihmistä" kelailee, sitä huonompi vointinen olin.

Oon yrittäny nukkua, mutta itkemiseltä en oo ehtiny. En pysty. Ei Jaksa. Kiitti frendeist.
Miinapiina

Posts: 3,494

#10890 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Fuzzy, 24.5.2008 15:50:
En oo ikinä ollu näin vihanen...




voi ei, jaksuja sinulle paljon *super**hali*
niin tiedän ton tunteen, ollut muutama ihminen, jotka toiminnallaan saanut niin kiukkuseksi, et on niin paha olo et meinaa yrjö lentää.... *grr*

*lohduttel* *hali*

--
pinkki on pop!!!

Takyon

Posts: 2,945

#10891 • • Edited Takyon Möwkö
Hytkyt vaiko Redrum 1v synttärit & Deetron >:/

Mahdoton valinta

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#10892 • • Fuzzy Guest

Miinapiina, 24.5.2008 15:55:
---
Fuzzy, 24.5.2008 15:50:
En oo ikinä ollu näin vihanen...



---


voi ei, jaksuja sinulle paljon *super**hali*
niin tiedän ton tunteen, ollut muutama ihminen, jotka toiminnallaan saanut niin kiukkuseksi, et on niin paha olo et meinaa yrjö lentää.... *grr*

*lohduttel* *hali*


Nii en tajuu kuinka se voi oikeesti olla mahollista edes??!! Tärisin koko matkan himaan ja luulin että mulla oli vaan kylmä!Mut ei... Olin ihan VITUN niiteissä ja pahinta oli ettei voinu mihinkään purkaa sitä vihaa kun tosiaan yksin olin...

Mut tänks *hali**sydän*
Miinapiina

Posts: 3,494

#10893 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Fuzzy, 24.5.2008 15:58:

Nii en tajuu kuinka se voi oikeesti olla mahollista edes??!! Tärisin koko matkan himaan ja luulin että mulla oli vaan kylmä!Mut ei... Olin ihan VITUN niiteissä ja pahinta oli ettei voinu mihinkään purkaa sitä vihaa kun tosiaan yksin olin...

Mut tänks *hali**sydän*



noi tollaset jutut on kyl nii hanurista *eiei* *uuh*

*sydän*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#10894 • • Freja Sihteeri
Kai jotenki kaikki arsykkeet kasaantui ny si talle illalle, kun kamera laukes ni arsytyskynnys laukes siina samalla.

Jos nyt tapaisin eksan nykyisen, voisin vaikka repia silmat sen paasta, kaataa niihin kuoppiin litrakaupalla tabascoa, nenarei'ista vois tunkee hieman pippuria ja suolaa ja worchesteria, suun vois ankee tayteen sellerinvarsia, kaulan vois sahata poikki, si vois vaha holskytella sita paata ja tarjota joillekin vitun ihmissyojille hieman Bloody Marya*.

Kasivarret vois syottaa haikaloille, jalat maistuis varmasti krokotiileille, ja kaikki likaset raadonsyojat, haaskaelaimet vois si syoda torson ja muut mita jalelle jais.

Se tekisi minut ehka vahemman arsyyntyneeksi.


*nimi taktisesti muutettu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Unik

Posts: 4,117

#10896 • • Unik
Ei sitten yhtään mikään - "It`s all good" *iloinen*
turquoise

Posts: 732

#10898 • • turquoise e-ra2co
voi vittu mua ärsyttää taas niin moni asia, että ei kannata edes lukee tätä jos satut olemaan hyvällä tuulella.

vituttaa yli kaiken yks narsisitinen, entinen(!!) kaveri. oksettaa ne sen gallerian kuvatekstit, joissa se kuvailee itseään ihan erilaiseksi kuin se oikeasti on. vitun mairea ilme ja jotain kauniita, henkeviä adjektiiveja. ärrrr!! kuinkahan moni teinityttö nappaa syötin ja löytää itsensä vain pönkittämästä tämän tunnesairaan ihmisen egoa.

toiseksi mua vituttaa ihmiset, jotka koko ajan vaihtavat seurustelukumppania. ykskin tuttu on tässä puolen vuoden aikana seukannu tyyliin viiden jätkän kanssa. sit se erottuaan kirjottaa irc-galleriaan niitä vitun typeriä galluppeja joissa se vastaa intiimeihin kysymyksiin, ja samalla haluaa vaan piiloviestittää niille exilleen että uutta matoa on jo koukussa. eikä ees tajua kuinka läpinäkyvää tommonen on. voi vittu! no oon mä miettiny ärsyttääkö mua tämmönen vaan sen takia, et oon ollu täs sinkkuna enkä ikinä kiinnostu itse kestään ja oon periaattees kateellinen jollekulle, joka koko ajan löytää uusia. tosin se ei oo mun mielestä ihan normaalia tai sitten itse oon vaan outo, enkä pysty moista ymmärtämään. ehkä kaikki ei niitä suuria tunteita sitten niin kaipaa?

kolmanneksi vituttaa vielä paikkapaikoin tämä klubbari ja tän ilmapiiri. kamoon hei on elämässä paljon muutakin kuin työnteko. ihan liikaa jaaritellaan duunijutuista. plus sitten ne kaikki muut turhaakin turhemmat topikit, jotka tuskin kiinnostaa ketään mutta pakko kirjottaa vastaus. niin ja pee äs mun kengännumero on 38, harjaan ensin ala- sitten ylähampaat ja rukoillessa mun vasen peukalo on päällimmäisenä.

ei ollu tarkotus provosoida. eikä mun ois pakko täällä pyöriä mutta kunhan avauduin. kiitos ja näkemiin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#10899 • • REivaaja Guest
Mix vitus jengi valittaa? Mul on ainaki kaikki hyvin;)
Pätkis

Posts: 1,038

#10900 • • Edited Pätkis Pikkis

Freja, 24.5.2008 16:32:
Jos nyt tapaisin eksan nykyisen, voisin vaikka repia silmat sen paasta, kaataa niihin kuoppiin litrakaupalla tabascoa, nenarei'ista vois tunkee hieman pippuria ja suolaa ja worchesteria, suun vois ankee tayteen sellerinvarsia, kaulan vois sahata poikki, si vois vaha holskytella sita paata ja tarjota joillekin vitun ihmissyojille hieman Bloody Marya*.

Kasivarret vois syottaa haikaloille, jalat maistuis varmasti krokotiileille, ja kaikki likaset raadonsyojat, haaskaelaimet vois si syoda torson ja muut mita jalelle jais.

Se tekisi minut ehka vahemman arsyyntyneeksi.


*nimi taktisesti muutettu.


Ai että tää teki mut hyvälle tuulelle*lmao*

Omasta puolesta vituttaa auton etsintä ja muuton aloittaminen. Ei jaksaaaaaaaAAAAh..

edit. siis eräänkin autonhan VOISI toki hakea vaikka heti pois, jonkun vaan tarttis maksaa se perkeleen peltikasa. iha ei kate riitä*igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.