Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,798 views

Kit^

Posts: 798

#10861 • • Kit^ ihme höpöttäjä
huominen tentti.. ei vaa osaa vaik kuin lukee.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Mark

Posts: 7,311

#10862 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Vitun MicroSoft ja niiden kusipäiset lisenssointimallit *dissaa* Kyllä on nähty aikaa ja vaivaa sen eteen, että kun munaton visvasyylä ei myy, on käytännössä silti pakko ostaa jumalattoman kalliita open-lisenssejä jotta saa edes esim. dowgradata vanhempaan versioon (XP) kaikilla mausteilla.

Tekis mieli paskantaa Ballmerin pöydälle ja käskeä syömään apinalakimieslaumansa mikä on selkeesti tällaset älyvapaat lisenssikuviot lappupäissään vääntäny *dissaa**dissaa**dissaa*

AHNEET KUSIPÄÄT SAATANA!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

onni3mk

Posts: 3,973

#10863 • • onni3mk Onni on.
Miten voi olla näin vaikeeta saada alle kolmeminuuttinen lyhytelokuvatekele koulun editistä kotiin?! Ensin ajattelin ottaa koko projektin plus valmiin pätkän mun ulkoselle kovalevylle, mut eihän se tietenkään toiminu mäkkikoneessa.
Muistitikulla ei oo tarpeeks tilaa.
Tänään poltin pelkän lyhytelokuvan cd:lle. No ei! Pelkkää pikselimössöö tuli tulokseks.
Keksin PC:llä, mikä vie muistitikussa niin hirveesti tilaa ja poistin sen tiedoston. Eikun kiikuttaa tikkua edittiin. Ensin mäkki kiltisti kopioi pätkän muistitikulle. Tulos kuitenkin pelkästään tökkii. Eikun deletee ja uus yritys.
*#"$"%!! "Tikulla ei tarpeeksi tilaa" What?! Justhan sä kopioit sen sinne ja mä poistin sen, joten siellä on se tila! Tikut tiedot sanoo et tikku on lähes täynnä. Lasken tiedostojen koot yhteen ja se kertoo muuta. Prkl! Ei vaan onnistu.

Varsinkin kun edellisenä päivänä tappelin samaisen lyhärin exporttaamisen kanssa jonkun kaks tuntia.

Ei oo helppoo...

--
Onni on.

Sallakat

Posts: 2,220

#10864 • • Sallakat jungle, baby !

onni3mk, 20.5.2008 13:36:
Miten voi olla näin vaikeeta saada alle kolmeminuuttinen lyhytelokuvatekele koulun editistä kotiin?! Ensin ajattelin ottaa koko projektin plus valmiin pätkän mun ulkoselle kovalevylle, mut eihän se tietenkään toiminu mäkkikoneessa.
Muistitikulla ei oo tarpeeks tilaa.
Tänään poltin pelkän lyhytelokuvan cd:lle. No ei! Pelkkää pikselimössöö tuli tulokseks.
Keksin PC:llä, mikä vie muistitikussa niin hirveesti tilaa ja poistin sen tiedoston. Eikun kiikuttaa tikkua edittiin. Ensin mäkki kiltisti kopioi pätkän muistitikulle. Tulos kuitenkin pelkästään tökkii. Eikun deletee ja uus yritys.
*#"$"%!! "Tikulla ei tarpeeksi tilaa" What?! Justhan sä kopioit sen sinne ja mä poistin sen, joten siellä on se tila! Tikut tiedot sanoo et tikku on lähes täynnä. Lasken tiedostojen koot yhteen ja se kertoo muuta. Prkl! Ei vaan onnistu.

Varsinkin kun edellisenä päivänä tappelin samaisen lyhärin exporttaamisen kanssa jonkun kaks tuntia.

Ei oo helppoo...



mulla mäcillä ollu joskus ongelma että tyhjentäny muistitikun mutta väittää silti ettei oo tarpeeksi tilaa muille jutuille. Pitää tyhjentää roskakori, jotta se tikku virallisesti tyhjenee. en tiedä liittyykö/auttaako sua tossa ongelmassa.
onni3mk

Posts: 3,973

#10865 • • onni3mk Onni on.

Sallakat, 20.5.2008 13:51:
mulla mäcillä ollu joskus ongelma että tyhjentäny muistitikun mutta väittää silti ettei oo tarpeeksi tilaa muille jutuille. Pitää tyhjentää roskakori, jotta se tikku virallisesti tyhjenee. en tiedä liittyykö/auttaako sua tossa ongelmassa.



Vaoishan tota kokeilla seuraavan kerran. Kuulostaa kyl niin...tyhmältä, vaik mäkkien pitäs(?) olla jotenkin loogisempia kun PC:t

--
Onni on.

Sallakat

Posts: 2,220

#10866 • • Sallakat jungle, baby !

onni3mk, 20.5.2008 13:54:


Vaoishan tota kokeilla seuraavan kerran. Kuulostaa kyl niin...tyhmältä, vaik mäkkien pitäs(?) olla jotenkin loogisempia kun PC:t



joo ei anneta tän hämätä, kyllä ne on *vink*
hemuz

Posts: 2,178

#10867 • • hemuz kätevä emäntä
Työkkäri.
Displacer

Posts: 1,828

#10868 • • Displacer
Ärsyttää kun pakko mennä vasta ysiksi töihin aina muista ihmisistä johtuen. Ennemmin menisi vähän aikaisemmin että kerkeisi olemaan pihalla töiden jälkeen, kun on vielä aurinkoista ja lämmintä.
kokosbollar

Posts: 334

#10869 • • kokosbollar franks and beans!
Meidän duunin henksusafkat perkele. Ollaan olevinaan niin tasokasta raflaa ja henksuedutkin on tuolla melko huomattavat ainaki paperilla, mut sit ei kokit viitti pistää yhtään efforttia henkilökunnan ruoan eteen. Tänäänki oli jotain harmaata ektoplasman näköstä, kuus tuntia lämpimässä seissyttä makkarakastiketta ja kuivunutta pastaa jota en koirallenikaan (jos semmonen olis) syöttäisi. Kyllä sitä nyt vaan luulis että 4,5 eurolla per työpäivä (joka muuten menee aina, syöt eli et) sais ees jotain ihmiselle kelpaavaa ravintoa nenänsä eteen, varsinkin ku työ on niin rankkaa ja fyysistä. No, vastapainoksi nyysin sieltä sitten kaikkea mitä irtoaa: jogurtteja, maitoa, mehuja, hedelmiä, vihanneksia... mwahahhaa! :P

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

aurinko

Posts: 895

#10870 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Ärsyttää se tyyppi, joka soitti mulle aamuyöllä.

Aiheutit ketjureaktion, jonka takia nukuin äärimmäisen huonosti (jos ollenkaan) aamuyön viimeiset tunnit.

Jos laitat vaikka ens kerralla sen numerosi näkyville, niin voin _ehkä_ vastata. Tai ainakin tiedän keneen kohdistan aamuisen kiukutukseni!

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

blueangel

Posts: 328

#10871 • • blueangel
Erään sairaalan eräs lääkäri=/. Kävin kuukaus sitten lääkärissä, lääkäri sanoi että pääsen leikkaukseen kolmen kuukauden sisään ja laittaa leikkauksen menee kiireellisenä. Noh, tänään sitten soittelin sinne sairaalaan ja kyselin, että missäköhän vaiheessa oon leikkausjonossa. Sieltä sitten kerrottiin, että lääkäri oli täyttänyt kaikki lomakkeet leikkausjonoa varten, mutta ei ollut laittanut niitä eteenpäin vaan oli menny arkistoon. Ja oli laittanut lomakkeisiin, että leikkausjonossa 3-6kk, vaikka mulle sanoi ihan toista.
Nyt sitten sain selvyyttä, että pääsen siihen leikkaukseen vasta elokuussa, joka tulee venymään syys-lokakuulle, koska lähdetään ulkomailla kolmeks viikoks syyskuun alussa, eikä uskalla mennä leikkaukseen ennen matkaa jos tulee jotain komplikaatioita kun matkakin on jo maksettu.
Onpas v....n hienoa olla odotellu kuukaus turhaan ja kun on vähän niinku pakko päästä pikaisesti siihen leikkaukseen ja saa vielä odottaa puoli vuotta. V..TU!!!
larzizi

Posts: 1,661

#10872 • • larzizi
Miehet *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

mummoankka

Posts: 369

#10873 • • mummoankka
vituttaa ihmiset jotka ei toimi niinku sovitaan, ja aiheuttaa mulle helvetisti ongelmia sillä... *grr*
Quakey

Posts: 692

#10874 • • Edited Quakey
vituttaa ihmiset ketkä soittaa kello 0:00 ja 7:30 välillä arkisiN!!!! >=(

viikonloppuna ei nyt oo niin väliä jos joku soittelee yöl ku on kummiski varmaa bileis .. mut kun ois nii ihanaa nukkuu viel hetki ennenku herää .. nii eiijjj pakko jonkun on aina soittaa!
yleensä kännykkä on kyl äänettömällä mut aina tuntuu unohtuvan kun se kirottu soittoääni kuuluu taas jostai huoneen toisesta nurkasta :/

näin just hienoo unta mut sen keskeytti jotain 4 viesti ääntä :/
kännykkäkin oli niin kaukana ettei heti jaksais lähtee sammuttaa :/
Freja

Posts: 8,775

#10875 • • Freja Sihteeri
Jotenki vaa paas tuskanparahdus taas tanaan, kun juttelin jonku local madamen kanssa, joka totes et meilla Suomessa ei taida tulla lampimammaks ilma ku mita taal oli tanaan (19c). Sit se viel kysyi et hiihdetaanko me kesasinkin :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#10876 • • crissy
se et meidän autost taitaa olla etuiskari poikki....
isokeksi

Posts: 260

#10877 • • isokeksi iskekosi
Tyhmät asiakkaat. Ensiksi tulevat tänne haukkumaan meiän firmaa, palveluita ja hintoja. Vielä kertovat, että toinen samanlainen firma on selkeesti nopeempi ja parempi. "Vittu tulis halvemmaks jos mä ite lentäisin viemään nää paperit sinne!!" .....ja sit kertovat kuinka meiän pomot on niiden kavereita, et kyl he tietävät tän meiningin. Haukkuvat vielä vähän lisää ja huutavat.... ja sitten päättävät käyttää meidän palveluja. Mitä helvettiä?! *toktok*
crissy

Posts: 1,958

#10878 • • crissy
ai nii ja joku idari oli jättäny lapsen paskavaipan nuorison sovituskopin roskikseen...


ne ei oo muuten oo sit mitään lastenhoitohuoneita BTW!!
anis

Posts: 2,451

#10879 • • anis
Se et pitää saada tällanen siivousintous tähän aikaan illasta. Nooh, kohta oon saanu imuroitua ja pestyä lattiat ni huomenna voi lähtä hyvillä mielin ystävän kaa kotikonnuille *vink*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#10880 • • peikkolapsi miisa the maskotti
KAIKKI AAAARRRRRRGHT *senkin**toktok**grr**dissaa**eiei*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla