14,184 posts, 710 pages, 4,814,144 views
onni3mk, 20.5.2008 13:36:
Miten voi olla näin vaikeeta saada alle kolmeminuuttinen lyhytelokuvatekele koulun editistä kotiin?! Ensin ajattelin ottaa koko projektin plus valmiin pätkän mun ulkoselle kovalevylle, mut eihän se tietenkään toiminu mäkkikoneessa.
Muistitikulla ei oo tarpeeks tilaa.
Tänään poltin pelkän lyhytelokuvan cd:lle. No ei! Pelkkää pikselimössöö tuli tulokseks.
Keksin PC:llä, mikä vie muistitikussa niin hirveesti tilaa ja poistin sen tiedoston. Eikun kiikuttaa tikkua edittiin. Ensin mäkki kiltisti kopioi pätkän muistitikulle. Tulos kuitenkin pelkästään tökkii. Eikun deletee ja uus yritys.
*#"$"%!! "Tikulla ei tarpeeksi tilaa" What?! Justhan sä kopioit sen sinne ja mä poistin sen, joten siellä on se tila! Tikut tiedot sanoo et tikku on lähes täynnä. Lasken tiedostojen koot yhteen ja se kertoo muuta. Prkl! Ei vaan onnistu.
Varsinkin kun edellisenä päivänä tappelin samaisen lyhärin exporttaamisen kanssa jonkun kaks tuntia.
Ei oo helppoo...
Sallakat, 20.5.2008 13:51:
mulla mäcillä ollu joskus ongelma että tyhjentäny muistitikun mutta väittää silti ettei oo tarpeeksi tilaa muille jutuille. Pitää tyhjentää roskakori, jotta se tikku virallisesti tyhjenee. en tiedä liittyykö/auttaako sua tossa ongelmassa.
onni3mk, 20.5.2008 13:54:
Vaoishan tota kokeilla seuraavan kerran. Kuulostaa kyl niin...tyhmältä, vaik mäkkien pitäs(?) olla jotenkin loogisempia kun PC:t