Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,807 views

Jone

Posts: 8,258

#10841 • • Jone Archibald Haddock
Vittu mitä äpäröintiä.

Mä oon tunnetusti paska myöntämään et oon väärässä ja erityisen paska oon myöntämään olevani väärässä ollessani oikeassa. Nyt olis kuitenkin käsillä case, jossa voin toki osoittaa olevani oikeassa, mutta se maksaa vitusti. Vaihtoehtoisesti voin myöntää olevani väärässä vaikka en ole.

Kiva kiitti moi. Saatana että ärsyttää.
Peppi

Posts: 397

#10842 • • Peppi Pepe The Journalist

Super-Kerttu, 14.5.2008 18:26:
Meidän uudesta kamerasta on kadonnut se piuha, mitä tarvitaan, kun siirretään kuvia koneelle! Niin ärsyttävää! *grr* Olihan toi kamera jo kuukauden vanha! *igor* *toktok* Ja mä oon yleensä niin tarkka tavaroistani..


Mullakin hävis tollanen siirtopiuha jokin aika sitten. Kannattaa ostaa muistikortinlukija, sillä ainakin Sonyn piuhat maksaa huomattavasti enemmän kuin tollanen halpislukija, jolla kuvat saa mainiosti siirrettyä koneelle :)

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

MissKoo

Posts: 1,289

#10843 • • MissKoo
Mun uusi duunikaveri on ehkä tyhmimmästä päästä mitä voi kuvitella. Jos käyt klubbarissa, niin TERKKUJAA saatana *nauru*

Miksi ihminen sanoo joo että ymmärtää, jos selkeästi ei tajua mitään? Eikö voisi sanoa ettei tajunnut, niin selittäisin uudestaan?

Nyt on niin hirvee määrä virheitä korjattavana, etten tiedä miten tästä selviän.
phear

Posts: 804

#10844 • • phear <X>
Puuha-Pete. Voi vittu sentään.
zari

Posts: 716

#10845 • • zari Team Tamppaajat
No toi Suomen äskönen peli Venäjää vastaan... EI NÄIN! *grr*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Janisa

Posts: 2,226

#10846 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

MissKoo, 16.5.2008 12:50:
Mun uusi duunikaveri on ehkä tyhmimmästä päästä mitä voi kuvitella. Jos käyt klubbarissa, niin TERKKUJAA saatana *nauru*

Miksi ihminen sanoo joo että ymmärtää, jos selkeästi ei tajua mitään? Eikö voisi sanoa ettei tajunnut, niin selittäisin uudestaan?

Nyt on niin hirvee määrä virheitä korjattavana, etten tiedä miten tästä selviän.



Koska han on uusi, niin voisiko olla mahdollista etta han oikeasti luuli tietavansa/osaavansa annetut tehtavat. Mun mielesta jos toinen on uusi duunipaikassa, niin olisi sangen suotavaa tsekkailla etta annetut ohjeet ymmarretaan ja kannustetaan seka tuetaan toista hyvaan starttiin sen sijaan etta ilkkuu toista yleisella nettipalstalla... *vink*

Jokainen meista on varmasti aloittanut joskus uudessa koulussa/tyopaikassa ja a) tiennyt etta "alku on aina hankalin" b) mokaillut.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Septique

Posts: 441

#10847 • • Septique
Lätkäleirille pitää lähtee hajoo. Vetää kaks/kolme jäätä päiväs + muu ohjelma.
MissKoo

Posts: 1,289

#10848 • • MissKoo

Janisa, 16.5.2008 23:07:
---
MissKoo, 16.5.2008 12:50:
Mun uusi duunikaveri on ehkä tyhmimmästä päästä mitä voi kuvitella. Jos käyt klubbarissa, niin TERKKUJAA saatana *nauru*

Miksi ihminen sanoo joo että ymmärtää, jos selkeästi ei tajua mitään? Eikö voisi sanoa ettei tajunnut, niin selittäisin uudestaan?

Nyt on niin hirvee määrä virheitä korjattavana, etten tiedä miten tästä selviän.

---


Koska han on uusi, niin voisiko olla mahdollista etta han oikeasti luuli tietavansa/osaavansa annetut tehtavat. Mun mielesta jos toinen on uusi duunipaikassa, niin olisi sangen suotavaa tsekkailla etta annetut ohjeet ymmarretaan ja kannustetaan seka tuetaan toista hyvaan starttiin sen sijaan etta ilkkuu toista yleisella nettipalstalla... *vink*

Jokainen meista on varmasti aloittanut joskus uudessa koulussa/tyopaikassa ja a) tiennyt etta "alku on aina hankalin" b) mokaillut.



Olet varmaan oikeassa. Mulla vaan palo hermot.
Avatar
#10849 • • Fuzzy Guest
Vittu että vituttaa! Haluisin niiin paljon muuttaa vittuun täältä
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10850 • • Hitchhiker
Eurosportilla ei kuulu tässä asunnossa suomenkielinen selostus ollenkaan, työkaverilla joka asuu n. 1km päässä kyllä kuuluu. Just tulee Giro D'Italia.
*minttu*

Posts: 366

#10851 • • *minttu*

-Fuzzy-, 17.5.2008 15:19:
Vittu että vituttaa! Haluisin niiin paljon muuttaa vittuun täältä



Aina on olemassa vaihtoehto -muuttaa Lahteen *joo* *nauru*

Täällä kaikki vitutukset kerätään yhteen nippuun ja heitetään hyppyrimäeltä alas;) Hajoaa pahemmatki vitutukset siinä rytäkässä. Tunnelma pilataan tietenki aina ja joka tilanteessa, mut koska ollaan lahtelaisia, ei se synnytä kenessäkään(lahtelaisessa) sen kummempia lisävitutuksia. So simple is that;););) Ja jos joskus tänne muutat, niin tästä kaupungista löytyy takuuvarmasti myös överitehokasta muuttoapua, siitä on omakohtaista kokemusta...
Miinapiina

Posts: 3,494

#10852 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
pakkaaminen ja asuminen täs kaaoksessa... *igor*
nooooooh, mut kaks viikkoo enää muuttoon *jiihaa* *tanssittel*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#10853 • • Fuzzy Guest

*minttu*, 17.5.2008 17:41:


Aina on olemassa vaihtoehto -muuttaa Lahteen *joo* *nauru*

Täällä kaikki vitutukset kerätään yhteen nippuun ja heitetään hyppyrimäeltä alas;) Hajoaa pahemmatki vitutukset siinä rytäkässä. Tunnelma pilataan tietenki aina ja joka tilanteessa, mut koska ollaan lahtelaisia, ei se synnytä kenessäkään(lahtelaisessa) sen kummempia lisävitutuksia. So simple is that;););) Ja jos joskus tänne muutat, niin tästä kaupungista löytyy takuuvarmasti myös överitehokasta muuttoapua, siitä on omakohtaista kokemusta...


:DD
hihiii joo Lahti on aina yks vaihtoehto*sydän*

Voi kyl olla että elämäntilanne ei anna nyt periks, mut kiva tietää että muuttoapua ehkä järjestyis:P
Avatar
#10856 • • Annakins Guest
YAUN-viikko + päätelmäpyöritys + pomo pois + KEPO + ruotsinkoe = kireäpinnainen minä
anniharha

Posts: 1,937

#10858 • • Edited anniharha
En enää muista, et mitä mä olen tehnyt silloin, kun mulla on vielä ollut erillistä vapaa-aikaa. Nautin kyllä lähestulkoon kaikesta kouluun ja duuniin liittyvästä aktiviteetista, mut ois varmaan ihan jees välillä viettää arki-iltoja jonkun ns. normaalin harrastuksen parissa.

/edit
Noniin, helevetin hienoa, muistin miten mun illat kului joskus tuossa kevyempänä jaksona ja rupes vaan vituttamaan kahta kauheammin. Sit muistin yhden duunihommelin ja mua alkoi hysteerisesti naurattaa. Sit tajusin senkin liittyvän duuniin ja rupes taas vituttamaan. Ja kaikki tämä noin kolmen minuutin sisällä. Ehkä mun pitäis vaan olla tyytyväinen siihen, että ainakaan ei oo tylsää *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

tir

Posts: 951

#10859 • • tir

tir, 8.5.2008 15:22:
asunnonhaku.
*igor*



ja aina vaan ja yhä edelleen.
vttu.

tautikin painaa päälle ja huomenna pitäisi päästä jotenkin lääkäriin tai sitten keskiviikkona aamuvuoroon. en usko että siihen mennessä helpottaa kun vieläkin näin paska olo.
mutta.
meilläpäs ei olekaan lääkäriä tällä alueella! elikkäs sijaisilla mennään, ja ne on paikalla jos huvittaa. koska tauti ei ole kuolemaks, ei ne vaivaudu paikalle.
eli jos haluaa hitto sairaslomaa edes päivän lisää, saa mennä jonottamaan päivystykseen. mikä sitten maksaa taas erikseen päivystysmaksun.
on tää taas niin hienoa.
asuisin 1km johonkin suuntaan ni pääsis lääkäriinkin suht vaivattomasti muttakun ei.

tuohon vielä se että jos haluaa labroihin. ni jos et mene tuonne päivystykseen, ni maksat siitä ilosta että meet tayssille.
*toktok*
kokosbollar

Posts: 334

#10860 • • kokosbollar franks and beans!
Tänään on ollut harvinaisen tylsä päivä. Sit ku piti lähtee käymään tossa parilla piipahtaa ni kaveri feidas. *igor*
Toisaalta huomenna taas töihin ja sit onki viikonloppu ja... *pihkassa*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -