Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,366 views

larzizi

Posts: 1,661

#10821 • • larzizi
Tulostin. Vaikka sen pitäisi olla niiin hieno ja hyvä, ei se kuitenkaan toimi kuin joka kymmenes kerta. Melkein aina saa tapella sen kanssa, kun se ei vaan jostain syystä toimi! Ja kun se toimii, värit on päin vittua *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#10822 • • Fuzzy Guest

REivaaja, 12.5.2008 16:41:

---
Ultraäänipesurilla saa hapettumat fixattua. Hyvällä tuurilla voi vielä toimia. Se kannattaa avata, föönata ja koota ja kattoa toimiiko. Varmaan jo liian myöhäistä..*vink*


Ultraäänipesuri.... roooight...:D
Joo taitaa olla liian myöhästä millee pesureille... Muutenki tuo "pesu" kuulostaa vähän huonolta idealta*nauru*
Paskaks meni.. uutta tilalle-->
Avatar
#10823 • • REivaaja Guest
Vitun apinat. Toivottavasti on kassit täynnä räkäpäitä...
Mimir

Posts: 1,366

#10824 • • Mimir Rouva Yninä

Mimir, 6.5.2008 18:05:
---Valitusta siitä, ettei mulle oltu ilmotettu yhden kesätyökeikan peruuntumisesta---

Mun tuurilla kohta varmaan jotain kiertotietä selviää, että toinenkin työkeikka on peruttu.



Heh, no tänään sitten tuli tieto, että toinenkin keikka peruttu. Vähäsen kiukuttaa.

--
[Wings are growing on her.]

Adorable

Posts: 103

#10825 • • Adorable
Typerät ihmiset, jotka eivät tiedä paskaakaan siitä mistä puhuvat, mutta kuitenkin yrittävät päteä.
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#10826 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
yläkerran porausäänet AAARGH *poks*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Avatar
#10827 • • Edited REivaaja Guest
Tupla^puhuu varmaan musta. hehe. Muaki rupes ärsyttää. Ei vaan tajua. hehe. Pidä todellisuutes
ja itke kun kukaan ei rakasta.(lapsellisuus kunniaan) Masentunu buhuu, ei ole ainoa ja sen ymmärtäminen auttais varmasti edes hieman...
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10828 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
se ku olis lähiaikoina liikaa diskoja diskottavana, eikä
aika/lompakko/kunto mitenkään kestä niitä kaikkia :/

--
dasinoaisnvs

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10829 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Meidän uudesta kamerasta on kadonnut se piuha, mitä tarvitaan, kun siirretään kuvia koneelle! Niin ärsyttävää! *grr* Olihan toi kamera jo kuukauden vanha! *igor* *toktok* Ja mä oon yleensä niin tarkka tavaroistani..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Adorable

Posts: 103

#10830 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 14:24:
Tupla^puhuu varmaan musta. hehe. Muaki rupes ärsyttää. Ei vaan tajua. hehe. Pidä todellisuutes
ja itke kun kukaan ei rakasta.(lapsellisuus kunniaan) Masentunu buhuu, ei ole ainoa ja sen ymmärtäminen auttais varmasti edes hieman...



Pieni vinkki, kaikki asiat ei liity suhun!
Avatar
#10831 • • REivaaja Guest

Adorable, 14.5.2008 18:32:

Pieni vinkki, kaikki asiat ei liity suhun!

Huh! Mä jo säikähdin! No, ei auta itku ei.
KooKie

Posts: 4,338

#10832 • • KooKie aka. Petress Pan
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

domi

Posts: 7,069

#10833 • • domi Työn sankari.

KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.


Hei ei se tapahdu oikeesti.....
Avatar
#10834 • • astaroth Guest

KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.


jjjohtopäätös!

elämässäsi on kaikki hyvin
KooKie

Posts: 4,338

#10835 • • KooKie aka. Petress Pan

astaroth, 14.5.2008 20:37:
---
KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.
---
elämässäsi on kaikki hyvin



Hei?! Etkö sä näe, kuinka mä kärsin?!?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#10836 • • astaroth Guest

KooKie, 14.5.2008 20:54:
Hei?! Etkö sä näe, kuinka mä kärsin?!?


huomenna on suruliputus. sympatiani vielä näin virtuaalisesti
Birgie

Posts: 1,311

#10837 • • Birgie Kikati

bubbelgum, 15.4.2008 15:00:
Niin kutsutut "ystävät".

Heti kun et itse ole netin ääressä, irkissä tai mesessä kyselemässä kuulumisia ja menoja jne. niin kappas vaan yli puolet sun "ystävistä" katoaa kun tuhka tuuleen.

Sitten kun pitkästä aikaa törmää jossain niin kyllä sit tulee taas sitä "voi hitsit ku viime kerrasta on pitkä aika, ihana nähdä!" mut tuleeko näille ihmisille kertaakaan mieleen ottaa puhelinta käteen ja laittaa tekstarii tai jopa soittaa muutenvaan juttelee ja kysyy kuulumisia?

Tavallaan kaipaan aikaa jolloin en tiennyt irkistä tai klubbarista tai mesestä yhtikäs mitään. Aikaa kun ystävät oli vielä oikeesti ystäviä, ja niistä tiesi ketä ne on.

Oon täysin kyllästyny siihen että nykyään kaiken pitää olla helposti ja nopeesti hoidettavissa. Ei muuta ku ilmotusviesti nettii jostain asiasta ja sit oletetaan et kaikki on sillä hyvä. Ei tietoakaan siitä että oikeesti otettais yhteyttä niihin oikeisiin ihmisiin, kaikki on vaan bittiä ja nollaa ja nimimerkkejä.

Paskaa.



Mietin samaa tänään. Ja huomasin, että olen itsekin muuttunut tässä, kynnys soittaa kavereille on kasvanut. Ja vaikka mitä enemmän sitä ajattelee, sitä isommaksi se kasvaa. *uuh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

m1kk3

Posts: 5,560

#10838 • • m1kk3 no-life
vitun Radio Rock, hajoaa pää kun niitä VITUN SAMOJA BIISEJÄ JOKA PERKELEEN PÄIVÄ joutuu kuuntelemaan sen kaheksan tuntia duunissa *igor**toktok*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#10839 • • REivaaja Guest

mikke, 15.5.2008 01:02:
vitun Radio Rock, hajoaa pää kun niitä VITUN SAMOJA BIISEJÄ JOKA PERKELEEN PÄIVÄ joutuu kuuntelemaan sen kaheksan tuntia duunissa *igor**toktok*

Vähän mäki hajoilin. Pahin on se biisi jos vedetään tosi rok asenteella ihan klisheisesti - Hei ei soi enää päässä! MORO! :D:D:D:D
m1kk3

Posts: 5,560

#10840 • • Edited m1kk3 no-life

REivaaja, 15.5.2008 01:08:
---
mikke, 15.5.2008 01:02:
vitun Radio Rock, hajoaa pää kun niitä VITUN SAMOJA BIISEJÄ JOKA PERKELEEN PÄIVÄ joutuu kuuntelemaan sen kaheksan tuntia duunissa *igor**toktok*

---
Vähän mäki hajoilin. Pahin on se biisi jos vedetään tosi rok asenteella ihan klisheisesti - Hei ei soi enää päässä! MORO! :D:D:D:D


"Soitetaan mitä halutaan"... *justjoo* No joku vois vittu sitte haluta soittaa vaikkapa Nightwishiltä jotain muutakin biisiä ku sitä vitun paipaipjuutifulia joka saatanan päivä sen viis kertaa. Ja sit joku Jone Nikulan "uuden rokin ilta": jannu lässyttää jotain mukahauskaa ja soittelee ne samat perkeleen "uudet" biisit taas kerran uudelleen mitkä on jo päivällä kertaalleen (tai itse asiassa useampaankin kertaan sen päivän aikana) soitettu *toktok*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti