Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,871 views

kemuttaja

Posts: 385

#12561 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Putkiremontti *grr* Poraus alkaa naapurissa joka aamu klo 7:00 *poks**igor*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

sapeli

Posts: 11,768

#12562 • • sapeli jokukukamikä?

kemuttaja, 1.4.2009 10:31:
Putkiremontti *grr* Poraus alkaa naapurissa joka aamu klo 7:00 *poks**igor*



Meil tulee kans vuodenvaihteessa, ainakin 2-4 viikkoa oma kylppäri on kans poissa käytöstä... *uuh* Inhottava ajatellakaan että täytyis olla evakossa sen aikaa, ja vielä nihkeämpi tajuta että aika harva vuokraa kämppää vain yhdeksi tai kahdeksi kuukaudeksi. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kemuttaja

Posts: 385

#12563 • • kemuttaja Team Kemuttajat

sapeli, 1.4.2009 10:43:
---
kemuttaja, 1.4.2009 10:31:
Putkiremontti *grr* Poraus alkaa naapurissa joka aamu klo 7:00 *poks**igor*

---


Meil tulee kans vuodenvaihteessa, ainakin 2-4 viikkoa oma kylppäri on kans poissa käytöstä... *uuh* Inhottava ajatellakaan että täytyis olla evakossa sen aikaa, ja vielä nihkeämpi tajuta että aika harva vuokraa kämppää vain yhdeksi tai kahdeksi kuukaudeksi. *hmph*


Juu meikälki alkaa tos ens kuun alus ja pitäis kestää pari kuukautta..Saas nähä mitä sitä tekee ku ei viittis kaverinkaan nurkkiin lähtee asustelee*ding* kai sitä täytyy koittaa vaan pärjätä täällä pölyn keskellä*tirsk*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#12564 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

kemuttaja, 1.4.2009 14:10:
---
sapeli, 1.4.2009 10:43:
---
kemuttaja, 1.4.2009 10:31:
Putkiremontti *grr* Poraus alkaa naapurissa joka aamu klo 7:00 *poks**igor*

---


Meil tulee kans vuodenvaihteessa, ainakin 2-4 viikkoa oma kylppäri on kans poissa käytöstä... *uuh* Inhottava ajatellakaan että täytyis olla evakossa sen aikaa, ja vielä nihkeämpi tajuta että aika harva vuokraa kämppää vain yhdeksi tai kahdeksi kuukaudeksi. *hmph*

---

Juu meikälki alkaa tos ens kuun alus ja pitäis kestää pari kuukautta..Saas nähä mitä sitä tekee ku ei viittis kaverinkaan nurkkiin lähtee asustelee*ding* kai sitä täytyy koittaa vaan pärjätä täällä pölyn keskellä*tirsk*



http://www.forenom.fi/ Tuolta siis saa vuokrattua vaikka vain viikoksikin kalustettuja kämppiä..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

$

Posts: 1,802

#12565 • • $ Destination weekend!
Kuntoilijat, yleisurheilijat, valmentajat, liikunnanopettajat sekä lapsukaiset jotka vaikeuttavat yliopiston kuntosalin ovaaliradan käyttöä joko:

A.) Vaihtamassa kuulumisia radalla
B.) Venyttelemässä koipia keskellä rataa
C.) Juoksemalla rataa vastakkaiseen suuntaan
D.) Istuttamalla lapsia keskellä rataa kun muut juoksevat ja sitten väistelevät lapsia

Rata on ikävän kapea paikoittain. Luulisi nyt kuitenkin, että ihmiset jotka käyttävät rataa itsekkin, olisivat huomaavaisempia. Ai niin, olen Virossa.
sapeli

Posts: 11,768

#12567 • • sapeli jokukukamikä?

Super-Kerttu, 1.4.2009 14:31:
http://www.forenom.fi/ Tuolta siis saa vuokrattua vaikka vain viikoksikin kalustettuja kämppiä..



Olin jo kokonaan unohtanut tuon! Täytyy paneutua tuohonkin vaihtoehtoon, mutta onhan nuo aika kalliita - varsinkin kun meitä on kaksi plus *hellokitty*.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

turquoise

Posts: 732

#12568 • • turquoise e-ra2co
Se, että kun vähemmän järkevässä mielentilassa on tallentanu numeroita jollain ihme nimillä, eikä oo mitään hajua ketä ne on eikä kehtaa ees kysyä tai löydy findista. Äsken mulle yritti soittaa ":-)". Vähän vaivaa!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Freja

Posts: 8,775

#12569 • • Freja Sihteeri

$, 1.4.2009 14:31:
C.) Juoksemalla rataa vastakkaiseen suuntaan



Mitä helevettiä? :'D Okei, oli noi muutkin iha kummastusta herättäviä, mut tän kohalla joutui ehkä hieman nauraan äänee :D

Kiitos :') pelastit päiväni.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Displacer

Posts: 1,828

#12570 • • Displacer
Koulun "hieno" nettiselaimella toimiva vpn ei pelaa kun sitä on ilmeisesti uudistettu. voi prkl sentään.
wiwi

Posts: 1,575

#12571 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

sativa, 1.4.2009 16:29:
Se, että kun vähemmän järkevässä mielentilassa on tallentanu numeroita jollain ihme nimillä, eikä oo mitään hajua ketä ne on eikä kehtaa ees kysyä tai löydy findista. Äsken mulle yritti soittaa ":-)". Vähän vaivaa!


Hehe, kovin tuttua. Mutta ratkaisu ei ole vaikea: laita kaverisi soittamaan "väärään numeroon" tälle mystiselle hymynaamalle ja kysymään kelle puhelu tuli.

On se kyllä kumma. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

SamHard

Posts: 2,098

#12572 • • SamHard

Lauruska, 30.3.2009 12:52:
Että välittää ja loukkaantuu asioista, jotka ei itselle kuulu. Tekis mieli itseään läpsiä poskille!



Se on niitä inhimillisyyden kiroja*hih*
MILA

Posts: 26

#12573 • • MILA
VASTATUULI ÄRSYTTÄÄ!!!!! ARGHHHHHHH!!! mua ei saa (lähes) mikään niin raivon partaalle kun se, että yrittää ajaa polkupyörällä ja kamala vastatuuli. Joskus suututtaa niin että talutan keskellä suoraa tietä, ja tämä on aika iso juttu koska muuten en koskaan, koskaan taluta pyörää varsinkaan ylämäessä koska se on minusta noloa :D :D Ja ajan aika paljon pyörällä. Piti nyt tulla purkautumaan kun tässä lähipäivinä on ollut tuulista.
yertle

Posts: 421

#12574 • • yertle
Aprillipäivä, kun internetissä ei mikää toimi niinku pitäs "hauskojen" aprillipilojen takia. Jee.
wiwi

Posts: 1,575

#12575 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tilastotiede! Öäaaarghhh ku en vaan tajuu! Tutkintoon kuuluu yksi, kahdessa osassa suoritettava kurssi ja olen todella yllättynyt jos joskus saan sen suoritettua. Kun yrittää lukea tai ymmärtää noita juttuja jotenkin, tuntuu että alkaa pää savuta. Todennäköisyyslaskuja *eiei*

Sain aikanaan töin ja tuskin suoritettua lukion lyhyen matikan ja senkin ihan päin vittua. Tipahdin kärryiltä varmaan yläasteella jossain siinä vaiheessa kun laskeminen alkoi tapahtua numeroiden sijaan kirjaimilla.

Mä en valmistu koskaan, jollei tässä pian keksitä toimivia aivoimplantteja. Saatana.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lerna

Posts: 320

#12576 • • Lerna
Tänään vein Nokian 5800 huoltoo nii pysty vielä kysymään että vuokraisinko toisen puhelimen huollon ajaksi. Ei voi ymmärtää. Mun mielestä siihen pitäisi automaattisesti tulla ilmainen sijaispuhelin kun kerta on tuotteesta maksanut ja se on hajonnut(tyyppivika). *toktok*
wiwi

Posts: 1,575

#12577 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Ameeba^, 1.4.2009 20:23:
Tänään vein Nokian 5800 huoltoo nii pysty vielä kysymään että vuokraisinko toisen puhelimen huollon ajaksi. Ei voi ymmärtää. Mun mielestä siihen pitäisi automaattisesti tulla ilmainen sijaispuhelin kun kerta on tuotteesta maksanut ja se on hajonnut(tyyppivika). *toktok*


Ohoo! No kyllä kuuluisi! Aika huonolta palvelulta tuntuu tollanen.

Ootapa vaan paljon vituttaa sitten kun oot venaillu sitä puhelintas huollosta muutaman viikon...

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lerna

Posts: 320

#12578 • • Lerna

wiwi, 1.4.2009 20:27:

Ohoo! No kyllä kuuluisi! Aika huonolta palvelulta tuntuu tollanen.

Ootapa vaan paljon vituttaa sitten kun oot venaillu sitä puhelintas huollosta muutaman viikon...


On tuo luuri jo vituttanut sen verran paljon (fw beta-vaiheessa) ettei tää enää hirveesti pahene. Kun sais jollain keinolla myytyä pois ja hommattua E71 tilalle niin voisi helpottaa.

Ja jos joku on miettimässä tuota 5800 niin odottakaa että saavat ensin fw:n kuntoon.
Freja

Posts: 8,775

#12579 • • Freja Sihteeri
Tää tunne, mikä mul tällä hetkellä on.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Marjo

Posts: 1,796

#12580 • • Marjo pupuTupuna
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.