Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,632,959 views

NextAce

Posts: 2,505

#12601 • • NextAce Alienated
Toi vitun paska laserpoint leiska napsuu vähän väliä tähän taustalle*grr*

--
-Alienation-

-----

sapeli

Posts: 11,768

#12602 • • sapeli jokukukamikä?
Ihmiset jotka lopettaa lauseita ilman välimerkkejä, tai väärällä välimerkillä. Niinkuin esimerkiksi jos laittaa kysymysmerkin lauseen loppuun joka ei ole kysymys? Eikö sinuakin tuollainen ärsytä. Tai sitten kun tulee esim. joku geneerinen hyvänpäiväntoivotus ilman välimerkkiä kokonaan, tuntuu niin persoonattomalta.

"Hyvää pääsiäistä kaikille"

Uuu, tunnen jo lämmön.

Nii, ja sit mua närästää.

(Ja tiedän että en osaa itekään käyttää pilkkuja oikein! *nauru*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#12603 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

sapeli, 12.4.2009 16:00:
Ihmiset jotka lopettaa lauseita ilman välimerkkejä, tai väärällä välimerkillä. Niinkuin esimerkiksi jos laittaa kysymysmerkin lauseen loppuun joka ei ole kysymys? Eikö sinuakin tuollainen ärsytä. Tai sitten kun tulee esim. joku geneerinen hyvänpäiväntoivotus ilman välimerkkiä kokonaan, tuntuu niin persoonattomalta.

"Hyvää pääsiäistä kaikille"

Uuu, tunnen jo lämmön.



KYLLÄ!! Ja SiT mUaViTuTtAa IhMiSeT jOtKa KiRjOtTaA jOkA tOiSeN kIrJaImEn iSoLla Ja JoKaToIsEn PiEnElLä jA KiRjOtTaA kAiKki JuTtUnSa YhTeEn PöTkÖön Ja KuViTtElEe SeN oLeVaN hIeNoA jA tOsIaAn KuN eI nÄkÖjäÄn TiEdEtÄ mIkÄ oN pIlKkU jA eTtÄ lAuSeEnJäSeNnySkIn SaAtTaA oLlA sAlLitTua.

Miten kukaan edes jaksaa kirjottaa noin?? Täällä ei niinkään paljos kyseiseen tapaan törmää,mutta esim. irc-galleriassa tähän törmää liiankin usein. Hyj.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Lerna

Posts: 320

#12604 • • Lerna
Kaksinaismoralismi!!

http://www.lime24.fi/uutinen.asp?cat=Starat&id=14841

"Cruisen ja Holmesin tytär pakotetaan skientologiksi" ikään kuin se olisi jotenkin normaalista poikkeavaa. Tuota skientologi-hömpötystä nyt niin kuulutetaan lehdissä. Harvemmin on otsikkoja "Julkkis nönnönnöö tekee lapsestaankin kristityn/muslimin/hindun jne.."
Avatar
#12605 • • Edited astaroth Guest

kindertin, 12.4.2009 17:12:
Miten kukaan edes jaksaa kirjottaa noin??


tota mä en erityisesti voi tajuta. aina kun mä näen tuollaista tekstiä, niin vitutuksesta johtuva efekti on sama, kuin söisit liikaa jäätelöä kerralla ja sun aivot jäähtyy. tollasten ihmisten pitäisi saada ruuvimeisselistä keuhkoon

jos kirjoittaa noin, on huonompi ihminen. lopettakaa se! heti!
Aazu

Posts: 50

#12606 • • Aazu

Aazu, 3.4.2009 19:28:
Armeija HAJOTTAA!

Tänään jäi Flipside väliin, ens viikol Sasha Äffän synttäri kekkerit.

Noo onneks on viel aikaa käydä bailaamas. :D



Joo tosiaan paremmaks menee vaa.

Tää vkl olis ollu vapaata, joten olis päässy pilettää, _mutta_ ikävä kyllä mursin nilkkani intissä joten 6 viikkoo kipsi jalas.

Aina vaan paranee. *nauru*
Infinitee

Posts: 272

#12607 • • Infinitee
Piti tänään vaihtaa uudet ketjut tohon mun pyörään ku entiset katkes. No.. otin tuliterät ketjut paketista ja tein sit heti alussa kriittisen virheen kun yhdistin sen ketjun ennen kuin olin sujauttanut sen sieltä jostain osien läpi. Siinä sit koitin joku 15 min katella et miten voin korjata virheen, mut ei ollu enää mitään tehtävissä. Piti olla taas niin yksinkertanen juttu mut minkäs teet ku ei oo ajatus siinä hommassa mukana. Ei voi muuta sanoa ku epic fail!
Takyon

Posts: 2,945

#12608 • • Takyon Möwkö

Infinitee, 12.4.2009 22:23:
Piti tänään vaihtaa uudet ketjut tohon mun pyörään ku entiset katkes. No.. otin tuliterät ketjut paketista ja tein sit heti alussa kriittisen virheen kun yhdistin sen ketjun ennen kuin olin sujauttanut sen sieltä jostain osien läpi. Siinä sit koitin joku 15 min katella et miten voin korjata virheen, mut ei ollu enää mitään tehtävissä. Piti olla taas niin yksinkertanen juttu mut minkäs teet ku ei oo ajatus siinä hommassa mukana. Ei voi muuta sanoa ku epic fail!



Ketjunkatkaisutyökalu - aina mukana fillaroidessa *joo*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Nauskiss

Posts: 532

#12609 • • Nauskiss

kindertin, 12.4.2009 17:12:
---
sapeli, 12.4.2009 16:00:
Ihmiset jotka lopettaa lauseita ilman välimerkkejä, tai väärällä välimerkillä. Niinkuin esimerkiksi jos laittaa kysymysmerkin lauseen loppuun joka ei ole kysymys? Eikö sinuakin tuollainen ärsytä.

---

KYLLÄ!! Ja SiT mUaViTuTtAa IhMiSeT jOtKa KiRjOtTaA jOkA tOiSeN kIrJaImEn iSoLla Ja JoKaToIsEn PiEnElLä jA KiRjOtTaA kAiKki JuTtUnSa YhTeEn PöTkÖön Ja KuViTtElEe SeN oLeVaN hIeNoA jA tOsIaAn KuN eI nÄkÖjäÄn TiEdEtÄ mIkÄ oN pIlKkU jA eTtÄ lAuSeEnJäSeNnySkIn SaAtTaA oLlA sAlLitTua.

Miten kukaan edes jaksaa kirjottaa noin?



Mua jostain syystä ärsyttää eniten pari kirjotusvirhettä: se,että pilkuttaa tällä tavalla,lyömättä väliä pikulla erotettujen sanojen väliin ja toisaalta se,että tunkee välin ennen pistettä,mutta jättää pisteen jälkeen välin pois,kas näin .Nämä siis ärsyttävät vielä paljon enemmän kuin erilleen kirjoitetut yhdys sanat tai pienellä kirjaimella aloitetut virkkeet.

--

Mutta tänne mun piti oikeastaan kirjoittamani, että varsinaisesti mua ärsyttää tällä hetkellä ihmiset, paljon enemmän kuin pitkään aikaan. Taitais olla sopiva sauma ryhtyä lopullisesti erakoks.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#12610 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
hirvee kaladöfis käsissä!
joo on noi savusilakat tosi jees, mut saa haista viikon *sars*
tuntuu et tää tarttuu käsistä kaikkialle. metallisaippuakaan auta *tirsk*

...hankin jotku kalanperkuuhanskat

edit: alko naurattaa näin turhanpäivänen vine *lmao*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Epailija

Posts: 5,636

#12611 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Ameeba^, 12.4.2009 17:39:
"Cruisen ja Holmesin tytär pakotetaan skientologiksi" ikään kuin se olisi jotenkin normaalista poikkeavaa. Tuota skientologi-hömpötystä nyt niin kuulutetaan lehdissä. Harvemmin on otsikkoja "Julkkis nönnönnöö tekee lapsestaankin kristityn/muslimin/hindun jne.."



Johtunee osin siitä, että skientologialla ei ole kaikkialla uskonnon asemaa, mikä sinänsä on minusta ihan perusteltua. Termit "kultti" ja "kusetus" taitavat kuvata skientologiaa paremmin kuin "uskonto". Lisäksi lasten kasvattaminen kristityksi on niin arkipäiväistä, että sellaisilla uutisilla ei myydä yhtäkään lehteä. Skientologiksi pakottaminen ei toki välttämättä oleellisesti eroa kristityksi kasvattamisesta, mutta sillä on huomattavasti enemmän uutisarvoa - etenkin kun toinen vanhemmista on semisekopää. Käsittääkseni myös Madonna lapsineen ja kabbala-intoiluineen on aiheuttaneet kohinaa keltaisen lehdistön sivuilla.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

alphamagic

Posts: 3,628

#12612 • • alphamagic
Turhautuminen *toktok**dissaa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Nauskiss

Posts: 532

#12613 • • Nauskiss

Nauskiss, 12.4.2009 22:44:
Mutta tänne mun piti oikeastaan kirjoittamani, että varsinaisesti mua ärsyttää tällä hetkellä ihmiset, paljon enemmän kuin pitkään aikaan.



Aaaargh! Yhä enemmän ärsyttää ihmiset. *toktok* Jotkut ihmiset vois vaan poistaa tai kärrätä jonnekin hajottamaan toinen toisiaan. Mä en jaksais tätä riesaa...

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

mariq

Posts: 2,154

#12614 • • mariq

sapeli, 12.4.2009 16:00:
"Hyvää pääsiäistä kaikille"

Uuu, tunnen jo lämmön.


*nauru* On sillä pienellä ! -merkillä vaan melkoisen ponteva vaikutus. Toivotus ei jotenkii vaikuta vilpittömältä ilman sitä.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

rose

Posts: 1,047

#12615 • • rose vakaasti epävakainen
En oo vieläkään saanu kesätöitä =( Vähän jo ressaa että millä sitä sitten elää kesän.

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#12616 • • mariq
Meil on toiminu toimistol verkko välil tosi hitaasti viime aikoina, ja nytkin se hidastelee aika paljon; varsinkin klubbarissa *ding* Keskimäärin joka toinen sivu aukee tyhjänä, eli kun selain lopettaa lataamisen, edessäni on blanco sivu, ja vasta päivittäminen ja taas parin minuutin venaaminen näyttää varsinaisen sisällön. Ei sillä että töissä ois niin välttämätöntä päästä klubbariin hengailemaan, mutkun aattelee, et mä nyt ihan äkkii käyn ton yhen jutun tsekkaa ja jokaisen sivun lataaminen vaan kestää ja kestää ja sit sen saa viel ladata uudestaan, niin ei ollukaan niin nopee juttu tämä.. *toktok*
silti piti ottaa viel sen verran aikaa et pääsen purkamaan turhautumista *blush**justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

JaUHomAto

Posts: 395

#12617 • • JaUHomAto väärä nimi
ärsyttää, kun muita ryhmäläisiä ei kiinnosta yhteiset asiat juuri ollenkaan ja itse joutuu sitten tekemään suurimman osan hommista *grr**senkin*
Amma

Posts: 2,383

#12618 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Visan vingutusmainos. Aaaaargh. Pää hajoo tohon vingutukseen. Harvinaisen epämiellyttävä. *toktok*

--
*etsiskel*

typ0

Posts: 1,892

#12619 • • typ0 syntax error
pakko mainokset!

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Siren

Posts: 826

#12620 • • Siren Seinäruusu
Sipuli. Miks hlvtissä sitä on pakko tunkee joka ruokaan! *grr* *dissaa*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)