14,184 posts, 710 pages, 4,815,750 views
sapeli, 12.4.2009 16:00:
Ihmiset jotka lopettaa lauseita ilman välimerkkejä, tai väärällä välimerkillä. Niinkuin esimerkiksi jos laittaa kysymysmerkin lauseen loppuun joka ei ole kysymys? Eikö sinuakin tuollainen ärsytä. Tai sitten kun tulee esim. joku geneerinen hyvänpäiväntoivotus ilman välimerkkiä kokonaan, tuntuu niin persoonattomalta.
"Hyvää pääsiäistä kaikille"
Uuu, tunnen jo lämmön.
kindertin, 12.4.2009 17:12:
Miten kukaan edes jaksaa kirjottaa noin??
Aazu, 3.4.2009 19:28:
Armeija HAJOTTAA!
Tänään jäi Flipside väliin, ens viikol Sasha Äffän synttäri kekkerit.
Noo onneks on viel aikaa käydä bailaamas. :D
Infinitee, 12.4.2009 22:23:
Piti tänään vaihtaa uudet ketjut tohon mun pyörään ku entiset katkes. No.. otin tuliterät ketjut paketista ja tein sit heti alussa kriittisen virheen kun yhdistin sen ketjun ennen kuin olin sujauttanut sen sieltä jostain osien läpi. Siinä sit koitin joku 15 min katella et miten voin korjata virheen, mut ei ollu enää mitään tehtävissä. Piti olla taas niin yksinkertanen juttu mut minkäs teet ku ei oo ajatus siinä hommassa mukana. Ei voi muuta sanoa ku epic fail!
kindertin, 12.4.2009 17:12:
---
Ihmiset jotka lopettaa lauseita ilman välimerkkejä, tai väärällä välimerkillä. Niinkuin esimerkiksi jos laittaa kysymysmerkin lauseen loppuun joka ei ole kysymys? Eikö sinuakin tuollainen ärsytä.
---
KYLLÄ!! Ja SiT mUaViTuTtAa IhMiSeT jOtKa KiRjOtTaA jOkA tOiSeN kIrJaImEn iSoLla Ja JoKaToIsEn PiEnElLä jA KiRjOtTaA kAiKki JuTtUnSa YhTeEn PöTkÖön Ja KuViTtElEe SeN oLeVaN hIeNoA jA tOsIaAn KuN eI nÄkÖjäÄn TiEdEtÄ mIkÄ oN pIlKkU jA eTtÄ lAuSeEnJäSeNnySkIn SaAtTaA oLlA sAlLitTua.
Miten kukaan edes jaksaa kirjottaa noin?
Ameeba^, 12.4.2009 17:39:
"Cruisen ja Holmesin tytär pakotetaan skientologiksi" ikään kuin se olisi jotenkin normaalista poikkeavaa. Tuota skientologi-hömpötystä nyt niin kuulutetaan lehdissä. Harvemmin on otsikkoja "Julkkis nönnönnöö tekee lapsestaankin kristityn/muslimin/hindun jne.."
Nauskiss, 12.4.2009 22:44:
Mutta tänne mun piti oikeastaan kirjoittamani, että varsinaisesti mua ärsyttää tällä hetkellä ihmiset, paljon enemmän kuin pitkään aikaan.
"Hyvää pääsiäistä kaikille"
Uuu, tunnen jo lämmön.