Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,051 views

Canyin

Posts: 179

#6261 • • Canyin
Eka päivä uudessa duunipaikassa. Yön unisaldo ~4h ja aineenvaihdunta taas päin vittua. Vähän nihkee fiilis kyl. *poks*
Avatar
#6262 • • Annakins Guest
Ei mikään. Ei yhtään mikään! :)
Miinapiina

Posts: 3,494

#6263 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tällä hetkellä aivan suunnattomasti mainonta, markkinointi sekä mainoskampanjan laatiminen...

ja se että TAAS myöhästyin koulusta... prkl...

ei oikein jaksanut aamulla herätä, oli niiiin rankka uusi vuosi... hihhahihha *nauru*

ja ärsyttää toi naarmu tos silmän alla... *eiei*

ja lisää; ärsyttää ihmiset jotka pätee ja ei tajuu!! ja jotka jankkaa ja jankkaa ja ei vieläkään tajuu!!

--
pinkki on pop!!!

KiimanenKurre

Posts: 791

#6264 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

ärsyttää toi naarmu tos silmän alla... *eiei*



tuliko sinullakin pommi päin näköä???

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Miinapiina

Posts: 3,494

#6265 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lindi, 2.1.2007 10:10:
---
ärsyttää toi naarmu tos silmän alla... *eiei*
---


tuliko sinullakin pommi päin näköä???



no ei ihan... sellai übermustasukkanen naisihminen...

--
pinkki on pop!!!

oooo

Posts: 1,249

#6266 • • oooo
Tarviin ajan lääkäriin NYT.. koko ajan varattua.. menee hermot. Vastatkaa jo.
Tink3

Posts: 55

#6267 • • Tink3 ||| | ||| || || |||||| |
Levyt on postissa noutoilmotus pöydällä mutta ei ole rahaa jolla hakea niitä*senkin**toktok**nyyh**hmph**eiei*

--
_-Tink3-_

-lera-

Posts: 394

#6268 • • -lera-
häröilin uutena vuotena.. ja nyt iski morkkis.. *poks*
vois ehkä juoda vähemmän.
Illustrator

Posts: 3,171

#6269 • • Illustrator
Huomenna lähdössä viikoksi Saariselälle. Vuokra pitäis maksaa, ylinopeussakko pitäis maksaa ja nostaa opintolainaa. Noh, nettipankin tunnukset jäi tonne 250km päähän Lappeenrantaan...*toktok*
aurinko

Posts: 895

#6270 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Ärsyttää tää tauti, joka yrittää ottaa ylivallan musta. Joku vois kertoa sille, et mulla ei nyt oo aikaa sairastaa *senkin*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

larzizi

Posts: 1,661

#6271 • • Edited larzizi
Ihmiset, jotka tulevat kotibileisiin kutsumatta.

Ihmiset, jotka tulevat kotibileiiin kutsumatta eivätkä edes etsi emäntää käsiinsä ja esittele itseään.

Ihmiset, jotka tulevat kotibileiiin kutsumatta eivätkä edes etsi emäntää käsiinsä ja esittele itseään ja eivät lähde pois sillon kun asiasta on sanottu monesti ja lähtevät juuri ja juuri vasta poliisin avuin.

Ihmiset, jotka hakkaavat toisen ihmisen ihan vain sen takia, että "se on ihan kusipää" tai "vittu se on tyhmä" vaikka kyseinen ihminen ei olisi tehnyt toisille mitään pahaa.

Ihmiset, jotka ottavat toisten juotavia/syötäviä/tupakkaa ilman lupaa. Etenkin kun sellaiset ihmiset, jotka eivät ole edes kutsuttuja tekevät näin.

Ihmiset, jotka kaatavat esim. jonkun juotavan kotibileissä ja jättää asian siihen. Jos ei itse kiinnosta siivota sitä, niin kyllä mieluummin toivon, että siitä tullaan sanomaan ja siivoan sen itse kuin että astun ensin sen päälle ja saan tietää siitä vasta sitten kun sukka on jo litimärkä. Ja sama pätee pullojen rikkoutumiseen (nimim. poistin kaverin jalasta yhtä lasinsirua puoli tuntia).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Miinapiina

Posts: 3,494

#6272 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
puhelinlasku...!!! oon puhunut kuukaudessa puhelimessa 56 tuntia... hahahaha

joo oma vika! *joo*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#6273 • • crissy

Miinapiina, 2.1.2007 17:10:
puhelinlasku...!!! oon puhunut kuukaudessa puhelimessa 56 tuntia... hahahaha

joo oma vika! *joo*





Lololololololol!!!!!!!!!!
laite

Posts: 2,994

#6274 • • laite MastahWankah

larzizi, 2.1.2007 16:49:
Ihmiset, jotka tulevat kotibileisiin kutsumatta.

Ihmiset, jotka tulevat kotibileiiin kutsumatta eivätkä edes etsi emäntää käsiinsä ja esittele itseään.

Ihmiset, jotka tulevat kotibileiiin kutsumatta eivätkä edes etsi emäntää käsiinsä ja esittele itseään ja eivät lähde pois sillon kun asiasta on sanottu monesti ja lähtevät juuri ja juuri vasta poliisin avuin.

Ihmiset, jotka hakkaavat toisen ihmisen ihan vain sen takia, että "se on ihan kusipää" tai "vittu se on tyhmä" vaikka kyseinen ihminen ei olisi tehnyt toisille mitään pahaa.

Ihmiset, jotka ottavat toisten juotavia/syötäviä/tupakkaa ilman lupaa. Etenkin kun sellaiset ihmiset, jotka eivät ole edes kutsuttuja tekevät näin.

Ihmiset, jotka kaatavat esim. jonkun juotavan kotibileissä ja jättää asian siihen. Jos ei itse kiinnosta siivota sitä, niin kyllä mieluummin toivon, että siitä tullaan sanomaan ja siivoan sen itse kuin että astun ensin sen päälle ja saan tietää siitä vasta sitten kun sukka on jo litimärkä. Ja sama pätee pullojen rikkoutumiseen (nimim. poistin kaverin jalasta yhtä lasinsirua puoli tuntia).


Kovat bileet! Tekeeks tollasta teini-ikäiset vai jopa yli 18-vuotta täyttäneet? *eiei*
larzizi

Posts: 1,661

#6275 • • larzizi

laite, 2.1.2007 17:41:
Kovat bileet! Tekeeks tollasta teini-ikäiset vai jopa yli 18-vuotta täyttäneet? *eiei*



Mjoo, onneksi olin vain vieraana. Paikalla oli sekä alaikäisiä, että täysi-ikäisiä. Ja melkeenpä jopa ne täysi-ikäiset oli pahempia. Joten ei tässä nyt mitenkään iällä ole niinkään merkitystä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Miinapiina

Posts: 3,494

#6278 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 2.1.2007 18:25:
---
Miinapiina, 2.1.2007 18:21:
---
crissy, 2.1.2007 17:30:
---
Miinapiina, 2.1.2007 17:10:
puhelinlasku...!!! oon puhunut kuukaudessa puhelimessa 56 tuntia... hahahaha

joo oma vika! *joo*

---




Lololololololol!!!!!!!!!!

---


tavallaan... heha... *nauru*

---


meniks paljon yli sen "rajan".. ei jaksa laskee..



no joo, puhepaketti pelastaa... mut en ois silti ikinä uskonut et voin hölöttää yli 3000 minuuttia!!
vähän yli 6 tuntii meni yli... *tirsk*

nyt ei ärsytä enää niin lujaa ku sillon ku avasin laskun...

--
pinkki on pop!!!

Timce

Posts: 5,381

#6279 • • Timce

Timce, 16.12.2006 15:03:
"Liian hapokas, ei pysty"..Eiköhän tuota ole kuultu jo ihan tarpeeksi.



Voi perkele! Pitääkö tästä taas avautua. =D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Mornaor

Posts: 64

#6280 • • Mornaor Kovaydin Vastarinta Crew
Gigantin nykyiset mainokset. Kummeli oli aikanaan vallan jees mut ei sitä samaa "hassuttelua" jaksa kattoo enää. Eikö ne ihmiset keksi mitään uutta?