Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,075 views

crissy

Posts: 1,958

#6241 • • crissy

Avernian, 29.12.2006 22:46:
---
crissy, 29.12.2006 22:07:
NO KÄÄK!!!!!!!!!!!*pökr* täytyy toivoo et ne mahtus.. tai ainaki oikeella puolella on alas ja ylös tullu ja mahtunu mut tää vasuri pukkaa aina vihotteleen muutaman päivän.. nyt ei taas vaivaa ku otin 4h sitte särkylääkkeen..

mä kuolisin siihen paikkaa ku joutusin operoitavaksi.. pelkään hulluna!!!

---


Ota hyvä ihminen nukutus...



pitää se ottaa.. kanttu vei... lol
JuHnu

Posts: 338

#6242 • • JuHnu
MUN SAAMATTOMUUS*toktok*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

xl8r

Posts: 2,227

#6243 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
lipeä ärsyttää ihoo...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

oooo

Posts: 1,249

#6244 • • oooo

crissy, 29.12.2006 22:07:
NO KÄÄK!!!!!!!!!!!*pökr* täytyy toivoo et ne mahtus.. tai ainaki oikeella puolella on alas ja ylös tullu ja mahtunu mut tää vasuri pukkaa aina vihotteleen muutaman päivän.. nyt ei taas vaivaa ku otin 4h sitte särkylääkkeen..

mä kuolisin siihen paikkaa ku joutusin operoitavaksi.. pelkään hulluna!!!



Jos hammas on vaivannut useasti vuoden ajan.. kannattaa sinne lääkäriin mennä eikä odottaa ja toivoa, että jos se siitä itsestään paranisi. Se voi olla paljon ikävämpi hoitaa, mitä kauemmin pitkittää.

Kun soitat hammaslääkäriin, sano siinä puhelimessa, että sulla on tajuton hammaslääk.kammo.
Yonna

Posts: 372

#6245 • • Yonna
Vähänkö ketuttaa olla töissä, kun täällä ei ole juuri mitään tekemistä*grr*Olis ihan hyvin voinut nukkua pitkään..
Avatar
#6246 • • ALIEN Guest

Yonna, 31.12.2006 08:16:
Vähänkö ketuttaa olla töissä, kun täällä ei ole juuri mitään tekemistä*grr*Olis ihan hyvin voinut nukkua pitkään..



moi. Mä tulin just töistä. JA menenpä tästä nukkumaan muutaman hassun UV:n kunniaksi otetun hörpyn ansiosta <3
Jusna666

Posts: 1,447

#6247 • • Edited Jusna666 Diablo
En tiiä kuuluisko tää kysy tyhmiä threadiin, mut laitan tänne koska asia ärsyttää enemmän kuin ihmetyttää.
Miks vitussa sanotaan, että "puolustusvoiMAIN" ja "jehovantodistaJAIN" yms..
Eiks voi sanoo et puolustusvoimien ja jehovantodistajien. Vitun vammaset.

Edit. Ehkä sivuaa tätä, eli ärsyttää kaikki "virallisuus" ja vanhat kaavamaisuudet yms. "tavat".
Epäilen et toi JAIN-juttukin on jotain 1500-luvun puhekieltä, mut eiks sitä vois muuttaa nykyaikaa vastaavaks ku kaikki muukin menee eteenpäin ni miks sanat junnaa jossain ajanlaskun alun aikaisessa junttilassa.. Ihan sama lakikirjan kanssa, hirveetä luettavaa. Niinku nää mun postauksetkin.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

ella_

Posts: 1,329

#6248 • • ella_

Jusna666, 31.12.2006 11:05:
En tiiä kuuluisko tää kysy tyhmiä threadiin, mut laitan tänne koska asia ärsyttää enemmän kuin ihmetyttää.
Miks vitussa sanotaan, että "puolustusvoiMAIN" ja "jehovantodistaJAIN" yms..
Eiks voi sanoo et puolustusvoimien ja jehovantodistajien. Vitun vammaset.

Edit. Ehkä sivuaa tätä, eli ärsyttää kaikki vanhat kaavamaisuudet yms. "tavat".
Epäilen et toi JAIN-juttukin on jotain 1500-luvun puhekieltä, mut eiks sitä vois muuttaa nykyaikaa vastaavaks ku kaikki muukin menee eteenpäin ni miks sanat junnaa jossain ajanlaskun alun aikaisessa junttilassa.. Ihan sama lakikirjan kanssa, hirveetä luettavaa. Niinku nää mun postauksetkin.



mä jaan sun tuskan, vaikkakin mua ei vanhat jäänteet ärsytä. sen sijaan ärsyttää, että kuinka helvetin vaikeeta suomalaisten on edelleenkin erottaa erinäiset kirjaimet toisistaan. lähinnä Q ja G tai B ja P. oon vaahdonnut tästä jo vuosia eikä mitään parannusta näköpiirissä. Se on edelleen se helvetin kebap.

--
Elementary, my dear.

Jusna666

Posts: 1,447

#6249 • • Jusna666 Diablo

ella_, 31.12.2006 11:12:
---
Jusna666, 31.12.2006 11:05:

mä jaan sun tuskan, vaikkakin mua ei vanhat jäänteet ärsytä. sen sijaan ärsyttää, että kuinka helvetin vaikeeta suomalaisten on edelleenkin erottaa erinäiset kirjaimet toisistaan. lähinnä Q ja G tai B ja P. oon vaahdonnut tästä jo vuosia eikä mitään parannusta näköpiirissä. Se on edelleen se helvetin kebap.



Heh, joo tai kepab

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#6250 • • Aurinkoneiti
Pukinmäessä kerrostalon pihalta oli löydetty huonossakunnossa ollut suomenajokoira. Raukka oli heitetty tai hypännyt itse kolmannesta kerroksesta.
Twist

Posts: 925

#6251 • • Twist Team Kemuttajat

Anata, 31.12.2006 14:21:
Pukinmäessä kerrostalon pihalta oli löydetty huonossakunnossa ollut suomenajokoira. Raukka oli heitetty tai hypännyt itse kolmannesta kerroksesta.



Mitä mitä .. mun huudeilta... no en yhtään ihmettele ku kattoo tätä jengii tääl ... *dissaa*
Avernian

Posts: 7,451

#6252 • • Avernian Kerettiläinen
Ne pari viikkoa UV:n jälkeen, kun salilla on ahdasta. Onneksi sen jälkeen ihmiset luovuttaa ja lupaa taas jatkaa kuntoilua "joskus".

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Lerna

Posts: 320

#6253 • • Lerna
Koko helv uusvuos
Jusna666

Posts: 1,447

#6254 • • Jusna666 Diablo

Ameeba^, 31.12.2006 18:17:
Koko helv uusvuos



*komppaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

DyyD

Posts: 108

#6256 • • DyyD Insaider
Noi pommit ja jyske eli uv. *hmph*

--
käng-memper

nomic

Posts: 4,120

#6257 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Se kun tulee spämmii profiiliin. Jos en ole aikaisemmin kommentoinut spämmikohdetta, ei se tarkoita, että minulle vain lisää paskaa. *grr*
Kit^

Posts: 798

#6258 • • Kit^ ihme höpöttäjä
se kun joku idiootti päätti että pidetää tenttei heti uuden vuoden jälkee!!! miksei niitä voinu pitää ennen joulua, nyt ei kerkee ees lomailla! aaaaaaaaaaaaargh!!! *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

embie

Posts: 531

#6259 • • embie Shwoopsie poo
Oma jahkailu ja liika ajattelu joissain asioissa... miksei voi antaa juttujen tapahtua itselle, olisiko se sittenkään niin kuoleman vaarallista ja voisiko siitä jopa nauttia? jossittelu ja ehkistely ei enää tässä vaiheessa kauheesti lämmitä

niin ja kamera hajos... *uuh*
Sssan*

Posts: 651

#6260 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Tää olo...Oon jo nyt hereiilä, tosi krapulainen fiilis vieläkin, maha vetää omaa showtansa ja pää jyskyttää mukana *poks*

Sekin ärsyttää nyt niin Prkeleesti ku piti taas olla niinkin kova känniääliö...Oma tyhmä pää, turha v*ttuilu ja örvellys..Muisti meni ja tavaroita hukassa..Helvetin typerä olo nyt näin jälkeenpäin *eiei* *toktok*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..