Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,054 views

m1kk3

Posts: 5,560

#10241 • • m1kk3 no-life

Haitok, 24.2.2008 23:33:
jeesus tuntee mut


--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Freja

Posts: 8,775

#10245 • • Freja Sihteeri
Varata aika lääkärille ensin hirveen väännön jälkeen siitä, mihin pisteeseen mun pitää mennä, ja si ku meen sinne mihi piti ni huomaan, et mulle oli varattu hoitsuaika. Pillahdin itkuun, kaikki vaa menny viimeaikoina vaan nii helevetin pieleen.
No, 13:50 uus yritys.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

JaUHomAto

Posts: 395

#10246 • • JaUHomAto väärä nimi
kun tulee kipeeks juuri silloin, kun olis koulussa tärkeitä tunteja*grr*
adix

Posts: 69

#10247 • • adix

Freja, 25.2.2008 12:27:
Varata aika lääkärille ensin hirveen väännön jälkeen siitä, mihin pisteeseen mun pitää mennä, ja si ku meen sinne mihi piti ni huomaan, et mulle oli varattu hoitsuaika. Pillahdin itkuun, kaikki vaa menny viimeaikoina vaan nii helevetin pieleen.
No, 13:50 uus yritys.



No voih :( Sulla oli se selkä kipeä?
Toivottavasti pääsit lääkäriin :)
Freja

Posts: 8,775

#10249 • • Freja Sihteeri

adix, 25.2.2008 23:40:
No voih :( Sulla oli se selkä kipeä?
Toivottavasti pääsit lääkäriin :)



Juuh, ja pääsin. Ny taas saikul, joka ärsyttää.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jusqu

Posts: 762

#10251 • • jusqu pilipalipilotti
Vittusaatanaperkelehelvetti! *grr*

Liian iso piirustus, liian hidas työkone -> Kone kaatuu, vie työt mennessään.

AARGH! *senkin*

--
*pupu**piis*

Avatar
#10252 • • Taika Guest
voi..*piiiip* tän vitun duunipaikan ja varsinkin tuon yläkerran vitun idioottien kanssa.*dissaa*

tällä viikolla en tee kyllä yhtään ylimääräistä sekuntia kuin on pakko tän vitun lafkan eteen. hoitakoot likapyykkinsä ihan itse.
Kanelli

Posts: 191

#10253 • • Kanelli kesyttämätön
Jo jonkin aikaa päässä soinut friiking Mehukatti-mainoksen tunnari.. kele.
*nuotti* ..."aina maistuuuuuuuuu mehukatti, se on ihan matti, mehukatti!" *nuotti*

--
...she can be all four seasons in one day.

Avatar
#10254 • • REivaaja Guest

satumetsä, 24.2.2008 17:30:
Olen kärsiny serotoniinivajareista n. 10 vuotta ja nyt on alkanut makeanhimo. Johtuu masennuslääkkeestä, siis mirtatsapiini; aiheuttaa tunnetusti makeanhimoa ja yleensäkin ruokahalun kasvua. Tosin mulla se on vain tätä makeanhimoa, enkä ole lihonut onneksi tuosta lääkkeestä. Suurin osa lihoo.

Väkisin koitan syödä makeaa vain silloin tällöin. Tekee tiukkaa.


Yöks mitä myrkkyy. Väsyttävämpää masennuslääkettä saa ettii, en voi kenellekkään ekana suositella. itse en päässy sängystä ylös millään. Kerta riitti..
- Joo kyl se aluks on sellasta, mutta ne sivuoireet lievenee... Lääkäri sano. -Ei kiinnosta... En koske niihin enää koskaan, mielummin olen ''masentunut'' Itse en kokenut ruokahalun kasvua vaan ne lähinnä pöhötti.
Btw. tos ois pari levyy ja resepti... Lähtöhinta 1;)
Siren

Posts: 826

#10255 • • Siren Seinäruusu
Taloyhtiössä tapahtunu vesivahinko eli oottelen tässä hikitreenin jälkeen et pääsenkö joskus suihkuun *toktok* Perhana noi periköö jos eivät anna käyttää vettä tän illan aikana *grr* *grr* *grr*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

-V-

Posts: 587

#10256 • • -V-
Tää jatkuva kuvotus *sars*

Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin *hmph* Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....
Santutar

Posts: 405

#10257 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Haluan kuuntelijan!!
Joillakin ihmisillä on uskomattoman kova tarve elää sun henk.koht. elämää ja antaa neuvoja niinkuin ne olisivat ainoat oikeat. Sitte vedetään herneenpalkoja neukkuun kun ilmoittaa että "en tarvitse neuvojasi vaan sinun korviasi" *eikä*
Tänää tuli otettua yhtään läheisen kanssa juurikin tässä asiassa... ärsyttää.*dissaa*
oooo

Posts: 1,249

#10258 • • oooo

REivaaja, 26.2.2008 15:19:

Yöks mitä myrkkyy. Väsyttävämpää masennuslääkettä saa ettii, en voi kenellekkään ekana suositella. itse en päässy sängystä ylös millään. Kerta riitti..
- Joo kyl se aluks on sellasta, mutta ne sivuoireet lievenee... Lääkäri sano. -Ei kiinnosta... En koske niihin enää koskaan, mielummin olen ''masentunut'' Itse en kokenut ruokahalun kasvua vaan ne lähinnä pöhötti.
Btw. tos ois pari levyy ja resepti... Lähtöhinta 1;)



Eikun jee mitä EI myrkkyä. Olen testannu aiemmin masennuslääkkeistä mm. Zoloftin, Seroxatin, Cipralexin, Ixelin, Aurorixin, Efexorin... ja tää mirtatsapiini on eka lääke, joka ei aiheuta sairaalloisia sivuoireita. Pyysin tätä psykiatrilta, sanoi, ettei se oikein määrää kenellekään, koska tämä väsyttää ja lihottaa mutta määräsi sitten, kun halusin ja ei; mua ei väsytä, eikä turvota, enkä ole lihonut =)

No en mä niitä eurolla osta, saan kaikki lääkkeeni täysin ilmaiseksi ;) Ja tänään jatkan koekaniinina olemista ja otan 45mg:n sijasta 60mg.

Tää lääketestailu on vähän ku työtä, vähintäänkin mukava harrastus. Olen testannu monia kymmeniä psyykenlääkkeitä ja luulen, että kohta lopetan tän duunin =D Ei jaksa.
kinderi

Posts: 1,783

#10259 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

violet_angel, 26.2.2008 16:04:
Tää jatkuva kuvotus *sars*

Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin *hmph* Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....



Raskaana sä olet *joo*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

-V-

Posts: 587

#10260 • • -V-

kindertin, 26.2.2008 17:01:
---
violet_angel, 26.2.2008 16:04:
Tää jatkuva kuvotus *sars*

Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin *hmph* Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....

---


Raskaana sä olet *joo*



en oo... ikävä kyllä *vink*

(tarkistin, ku alko itteeniki mietityttää)