Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,868 views

Freja

Posts: 8,775

#12241 • • Freja Sihteeri
Itteni, ku oon nii hemmetin ylihuolehtivainen paniikkipesäke.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#12242 • • Hitchhiker
Se että enää ei uskalla säilyttää fillaria pyörävarastossa (edellinen pöllittiin sieltä) ja tarvitsisi kantaa se joka kerta noita pirun kierreportaita alas (joka ei ole kovinkaan helppoa kolmannesta kerroksesta). Näin ollen tuokin harrastus taitaa jäädä huomattavasti vähemmälle ja ainoastaa jonkun varkaan takia. Useasti tekisi mieli lähteä lenkille, mutta jotenkin tuntuu tylsältä aina kantaa sitä mankelia alas ja tuskin taloyhtiössäkään ollaan mielissään siitä, kun kannan mutaista fillaria takaisin yläkertaan (paska leviää joka puolelle + kääntymistila on vähäinen ja fillari kolhii ovia).
RiD

Posts: 2,817

#12243 • • RiD Nukemi
Osaan hoitaa hommat niin putkeen ja niin ajoissa taas. Jätin taas vikalle päivälle pakkaamiset/siivoomiset sunmuut kun joutunu rientämään ympäri kaupunkia koko helvetin viikon. Nyt sitten kun ajattelin ruveta pakkaa kamojani niin eiköhän tuu ilmi että murtovarkaat on näemmä vieny mun matkustelurinkankin murron yhteydessä, jos oisin vaikka pakannut jo eilen niin oisin tänään voinut vaikka ostaa uuden, muttakun vittu ei. Hienon lomastressin saa nyt taas aikaseks :D

--
*super* *possu*

Kolera

Posts: 4,256

#12244 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ei tää sinänsä ärsytä muutaku hyvin harvoissa tilanteissa mut muistin taas pitkäsä aikaa jo muksupana hankitun loopin numeroiden sanomisessa. Jos en ajattele ollenkaan kun lasken numeroita vaikka nollasta ylöspäin kun pääsen 79 ja pitäisi sanoa 80 niin sanonkin 50 ja jatkan siitä eteenpäin taas kunnes päästään 79 jonka jälkeen sanon 50 =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

anis

Posts: 2,451

#12245 • • anis
Tällä hetkellä ärsyttää kaveri joka ei ole maksanut vieläkään velkojaan lupauksista huolimatta. Ensin piti saada rahat keskiviikkona, sitten perjantaina mutta eipä näy vieläkään tilillä. Vittu, palkkaanko tässä pari pahempaa kaveria oven taa*hih* No läppä läppä!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

crissy

Posts: 1,958

#12246 • • Edited crissy
kirjoitustyyli jossa jokainen sana alkaa isolla.

esim. Vittu Mua Vituttaa Tällänen Tyyli Kirjottaa. Onko Pakko Laittaa Jokainen Sana Isolla!!
bansq

Posts: 931

#12247 • • bansq leftfield winger.

Kolera, 21.12.2008 10:57:
ei tää sinänsä ärsytä muutaku hyvin harvoissa tilanteissa mut muistin taas pitkäsä aikaa jo muksupana hankitun loopin numeroiden sanomisessa. Jos en ajattele ollenkaan kun lasken numeroita vaikka nollasta ylöspäin kun pääsen 79 ja pitäisi sanoa 80 niin sanonkin 50 ja jatkan siitä eteenpäin taas kunnes päästään 79 jonka jälkeen sanon 50 =P



mulle käy jostain syystä tätä samaa usein, joudun tekemään triplatarkastuksia tärkeämmissä jutuissa :)

--
plip goes on.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#12248 • • peikkolapsi miisa the maskotti
on se ny perkele....
sai mennä töihin paljo aikasemmin ku piti JA PYÖRÄILLÄ LUMIMYRSKYSSÄ joten olin todella hehkee päästessäni perille.
no ei siinä, mutta fillarin kumi puhkes tossa takastulomatkalla *grr* sai sitten osan matkasta kävellä ku oli aika raskas ajaa pelkällä vanteella. kiva puol kymmenen aikaa illalla tuol vielä tarpoa.
JA EI SIINÄ SITTE MITÄÄN mut yläkerrassa on jotku megabileet ja pitäis herää 06:30.
hyvää joulua............................................................................................

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Avatar
#12250 • • Annakins Guest
Enpä sitten olekaan lomalla perjantaina ja maanantaina, koska räjähdysalttiissa Lähi-idässä räjähti taas. Vittu.
yertle

Posts: 421

#12251 • • yertle
Maailman hitain ja tylsin työpäivä, ja DS:stä loppu akku :(
Mitä mä nyt teen seuraavat 3 tuntii :(
Avatar
#12252 • • opmdevil Guest

yertle, 29.12.2008 14:42:
Maailman hitain ja tylsin työpäivä, ja DS:stä loppu akku :(
Mitä mä nyt teen seuraavat 3 tuntii :(



Töitä?
yertle

Posts: 421

#12253 • • yertle

opmdevil, 29.12.2008 14:46:

Töitä?



Ei täällä oo töitä. Ku mun duunit riippuu ihan siitä et kuin paljon ihmisille on tulos tänne vieraita ja kokouksii, ja tänään ku on ehkä kolmasosa vaan koko talon väestä töissä niin kokouksiahan on huimat nolla. Eli ei töitä.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#12254 • • peikkolapsi miisa the maskotti
haistakoon vitut...
yt-neuvottelut no lol
lomautukset /o/

peeaana sitten mennään...........

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Sand3

Posts: 1,157

#12256 • • Sand3 satuolento
Minä itse. Ja oma sählääminen.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Freja

Posts: 8,775

#12257 • • Freja Sihteeri
Mun sormet, jotka on aina niin kohmeessa ettei niissä oo voimia tekeen oikee mitään :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

whispering

Posts: 871

#12258 • • whispering Super Juusto
Sonera.

Vaihdoin Elisa 8/1M laajakaistan Soneran 10/2M laajakaistaan, ja yhteysnopeus hidastui *ding*
Ei sil, on tää kuitenkin ainakin toistaseks halvempi...
Takyon

Posts: 2,945

#12259 • • Takyon Möwkö
Se et mä oon tällanen ujostelija *toktok* Miten tästä pääsis eroon?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

pirpeli

Posts: 5,533

#12260 • • pirpeli

whispering, 1.1.2009 14:42:
Sonera.

Vaihdoin Elisa 8/1M laajakaistan Soneran 10/2M laajakaistaan, ja yhteysnopeus hidastui *ding*
Ei sil, on tää kuitenkin ainakin toistaseks halvempi...



Sonera.
Se ei anna Elisalle lupaa käyttää laajakaistalankojaan, vaikka mitään syytä niiden käyttämisen estämiseen ei ole.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-