Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,098 views

josbe

Posts: 1,982

#12261 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Tää päivä. Turha ku sähköinen veitsenteroitin. *igor*
sapeli

Posts: 11,768

#12262 • • sapeli jokukukamikä?

Takyon, 2.1.2009 10:06:
Se et mä oon tällanen ujostelija *toktok* Miten tästä pääsis eroon?



Mulla ujous karisi pois sivarivuonna sekä asuessani ulkomailla. Yhteinen tekijä molemmissa tilanteissa oli se, että uskaltauduin ilmaisemaan itseäni ainakin aluksi ventovieraiden edessä, joka menikin sitten paremmin kuin mitä olin odottanut (yleinen ongelma ujoilla, käsittääkseni).

Kun palasin Suomeen, oli itsetunto kasvanut näiden tilanteiden ansiosta, ja ujous karissut siinä samalla. *joo*

Eli lyhyemmin: ujous karisee sitä mukaa kun tekee asioita siitä huolimatta!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jocular

Posts: 1,359

#12263 • • Jocular Janni
Uus vuos, uudet kujeet ja heti aamusta vit**mainen asiakas.. *senkin*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#12264 • • Annakins Guest
Loma- ja viikonloppusuunnitelmat menee v*tuiks jatkuvalla syötöllä. Ensin piti olla lomalla tänään ja maanantaina, sit piti tänään tulla töihin. No äsken selvis et on oltava töissä myös maanantaina ja sen lisäksi todennäköisesti myös sunnuntaina illalla.

Jepjep.

Helmikuuhun on liian pitkä aika.
Lyylikki

Posts: 2,975

#12265 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ihmiset, jotka ei osaa viestiä järkevästi.

Asiakkaalta tuli s-posti, jonka sisältö oli, että kaikkien lähetysten päällä tulee olla vastaanottajan nimi. Sanomaa oli sitten tehostettu erilaisin "voimakeinoin".

Jokaisen lähetyksen ulommaiseen kuoreen on laitettava vastaanottajan nimi!!!!!!

Ei tuo nyt näy Klubbarissa kunnolla, mutta siis alleviivausta, lihavointia, (koko tekstissä) punainen väri, fonttikoko mallia kissa, sekä vielä pisteenä iin päällä kuusi (6) kappaletta huutomerkkejä. *ding*
onni3mk

Posts: 3,973

#12266 • • onni3mk Onni on.
Pari tuntia sitten alko naapuri soittaa huilua... vähän aikaa sitten se vaihto johonkin saksofonin kuuloseen...
Ei siinä muuten mitään, mutta kun toi soitto kuuluu kaiken läpi, laitto telkkaria tai musaa kuinka kovalle tahansa.

--
Onni on.

Heli

Posts: 1,489

#12267 • • Heli vai kuka se oli
mies, taas vaihteeksi.

--
ei se väärin ole.

Necku

Posts: 121

#12268 • • Necku lauma
eristäytyjät
*grr*
Lyylikki

Posts: 2,975

#12270 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olisin voinut haluta tänään vähän urkkailla tai muutenkin harrastaa jotain aktiviteetteja, mutta mulla on yläselkä ihan hirveessä jumissa. Jo pelkästään oleminen sattuu. Pitää ehkä yrittää jumppailla sitä jollain hellillä lämmittelyliikkeillä ja sitten tehdä pitkiä venytyksiä, jos se siitä tokeentuisi ja siirtää urheiluhulluuden johonkin myöhempään ajankohtaa. Esim. huomiseen *nauru*
Heli

Posts: 1,489

#12271 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 3.1.2009 09:43:
---
Heli, 3.1.2009 01:06:
mies, taas vaihteeksi.

---



again...



no joo ku se väitti et 11kuukautinen koira on hankala kouluttaa. horseshit!

--
ei se väärin ole.

onni3mk

Posts: 3,973

#12272 • • onni3mk Onni on.

senso, 3.1.2009 01:09:
laita joku viesti postiluukusta tai näkyville rappuun :) ongelmista pääsee kyllä eroon :P



Kyllähän se kerrostalosääntöjen mukaan saa soittaa sitä huilua ym. Kuhan se ei soita sitä yöllä tai myöhään illalla.

--
Onni on.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#12273 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ihan kauhea väsy *poks* uudenvuoden jälkeen ei oo ees saanu univelkoja kuitattua kun oon joutunu raataan töissä aamusta iltaan. Nyt sit nukun vaan pitkin päivää enkä saa tehtyä mitään fiksua.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kala

Posts: 543

#12275 • • kala Selfmade Executable

sune, 17.1.2007 16:19:
Toiseks mua ärsyttää tää helvetin hätäkeskus. Sinne kun soittaa niin on suurempi rikos ku se että jätät soittamatta. Et parempi se on jättää ne ihmiset kuolemaan kadulle kun soittaa apua. Näin meillä täällä kalliossa. *igor*


Jos hätäkeskuksen toiminta ärsyttää, on opettavaista asettua hetkeksi linjan toiseen päähän ja miettiä, miksi palvelu vaikuttaa mahdollisesti tylyltä. Ohessa linkki hätäkeskuksessa toimivan hätäkeskuspäivystäjän blogiin:

"Hätäkeskus, kuinka voin auttaa ja palvella..."

Kuvauksia hätäkeskuspäivystäjän arjen tähtihetkistä ja riemunkiljahduksista, eli kaikesta siitä paskasta ja niistä outouksista, jota tämä työ on tulvillaan. Nimet, osoitteet ym. tietenkin muutettu ja jottei työnantaja närkästy; nämä eivät ole Hätäkeskuslaitoksen virallisia mielipiteitä tai lausahduksia. Itse asiassa kaikkea muuta kuin sitä.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

JaUHomAto

Posts: 395

#12276 • • JaUHomAto väärä nimi
se kun en saa nukuttua, tosi ahdistavia unia*uuh*
Avatar
#12277 • • Muussika Guest
Mua ärsyttää suunnattomasti se, että poden näköjään tunnollisen työntekijän syndroomaa. Duunissa muhun ei tarttunut yksikään vatsatauti, angiina, kurkunpääntulehdus eikä peruslenssut. Nyt mulla on 1,5 viikon loma, josta tuleva viikko on palkatonta, ja kappas, KURKKU OLLU NIIN KIPEE JA VETO VEKS, ETTÄ JOUDUIN PERUMAAN URHEILUT TÄLTÄ PÄIVÄLTÄ! *dissaa*

Tää on niin tätä. Oon venannu lomaa ku kuuta nousevaa, sopinut kaikenmoista urheilua seinäkiipeilystä sulkikseen ja luisteluun ja ollut ihan into piukeena. Jos mä nyt sairastun, niin piru on irti. *grr*

Duunista mulle maksettaisiin palkallista saikkua, mut eiiih, pitäähän se nimenomaan palkattomalla sit sairastella. Huoh.

Nooh, nukuin sellaset kevyet 14h unet ja nyt vedän kipollisen valkosipulinkynsiä ja hedelmiä nassuun, ja vetäsin extravitamiinitkin jo huiviin. Vielä paljon vettä, Gefilus-mehua ja teetä päälle, niin mun ois parempi olla huomenna kondiksessa! Oon aiemminkin onnistunut nujertamaan alkavan lenssun tahdon voimalla ja poppaskonsteilla, nyt ois parempi toimia kans, saateri!

NNNNGGGGHHHHHHH!

*dissaa* *grr* *släp* *kissatappelu* *dissaa*
plink

Posts: 1,405

#12278 • • plink team paska
saatanan welhon netti pätkii ku helvetin perse kokoajan. irkissä tulee ping timeouttii joku 50 kertaa päivässä ja netinselauksesta ei tu hevonvittua ku valot välkkyy signaalinmenetystä heti kun yli 1kt/s liikennettä. mulla vielä joku saatanan määräaikanen diili tästä päällä, että sain uuden kaapelimotun ilmaseks, kun vanha (yllättäen welhon) lakkas toimimasta joku aika sitten.

mitkäköhän lienee perusteet, joilla tällaset homodiilit saa purettua... mieluummin ilman nettiä kuin tällasen saatanan sianvitun kanssa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Minnalilla

Posts: 418

#12279 • • Minnalilla
Kun ihmiset eivät osaa pitää lupauksiansa *dissaa*

..ja sit menee illan suunnitelmat iha vituiks.

--
tilulileii!

Minnalilla

Posts: 418

#12280 • • Minnalilla

plink, 4.1.2009 16:38:
saatanan welhon netti pätkii ku helvetin perse kokoajan. irkissä tulee ping timeouttii joku 50 kertaa päivässä ja netinselauksesta ei tu hevonvittua ku valot välkkyy signaalinmenetystä heti kun yli 1kt/s liikennettä. mulla vielä joku saatanan määräaikanen diili tästä päällä, että sain uuden kaapelimotun ilmaseks, kun vanha (yllättäen welhon) lakkas toimimasta joku aika sitten.

mitkäköhän lienee perusteet, joilla tällaset homodiilit saa purettua... mieluummin ilman nettiä kuin tällasen saatanan sianvitun kanssa.



Miks mä nauran? :D

--
tilulileii!