Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,622,680 views

Avatar
#12281 • • Annakins Guest
On sunnuntai, oon töissä ja on hirveä nälkä, koska ehtinyt syömään vain aamiaisen (onneksi aika myöhään).
Mellu-

Posts: 4,006

#12282 • • Mellu-
nyt just tuntuu et ärsyttää kaikki.. vtun työt, työ-asiat,ihmiset,elämä,pakkanen... ja ja ja ja!! STANA!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#12283 • • Edited astaroth Guest

onni3mk, 3.1.2009 13:05:
Kyllähän se kerrostalosääntöjen mukaan saa soittaa sitä huilua ym. Kuhan se ei soita sitä yöllä tai myöhään illalla.


noh, tehtiin tossa eilen kaverin kanssa musiikkia kolmen aikaan päivällä normaalilla äänenvoimakkuudella, ja yläkerran naapuri tuli ovelle. osoitti pippurikaasulla kolmen sentin päässä silmistä ja uhkasi tulla kavereineen repimään mun pään irti :D
Takyon

Posts: 2,945

#12284 • • Takyon Möwkö
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa *dissaa*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#12285 • • Freja Sihteeri

Takyon, 4.1.2009 21:52:
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa *dissaa*



Ostin joskus eksälle ericssonin jonkun halpismallin, se aina säätää sitä kans aika usein - yleensä sillon ku edistäminen menee 7 minuuttiin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

peikkolapsi

Posts: 1,180

#12286 • • peikkolapsi miisa the maskotti
äiti kun se taas painostaa opiskelemaan ja vaihtamaan työpaikkaa.
okei, paska palkka, mut kiva duunipaikka ja minkäs teet ku ei ny oikeen jaksa kiinnostaa opiskelu... uus työpaikka ei olis hullumpi vaihtoehto mutku en vaan tiiä mitä haluun tehdä! onko se niin pirun vaikeeta ymmärtää *toktok*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Takyon

Posts: 2,945

#12287 • • Takyon Möwkö

Freja, 4.1.2009 21:59:
---
Takyon, 4.1.2009 21:52:
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa *dissaa*

---


Ostin joskus eksälle ericssonin jonkun halpismallin, se aina säätää sitä kans aika usein - yleensä sillon ku edistäminen menee 7 minuuttiin.



Mun kaikki aiemmat puhelimet on ollu noksuja ja siis myöskin tää uusin mutta tämä on ensimmäinen jonka kanssa on ollu ongelmia kellon kanssa.. Eikä ole edes mikään halpismalli.

Nii ja ei se edistäminen niin paljoo haittais mut kun tää jätättää niin mä oon aina joka paikasta myöhässä. Onneks mulla ei ole mitään kiinteitä työaikoja niin ei haittaa vaikka oliskin välillä puoli tuntia "myöhässä" :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#12288 • • niomic Guest

Hitchhiker, 20.12.2008 21:13:
Se että enää ei uskalla säilyttää fillaria pyörävarastossa (edellinen pöllittiin sieltä) ja tarvitsisi kantaa se joka kerta noita pirun kierreportaita alas (joka ei ole kovinkaan helppoa kolmannesta kerroksesta). Näin ollen tuokin harrastus taitaa jäädä huomattavasti vähemmälle ja ainoastaa jonkun varkaan takia. Useasti tekisi mieli lähteä lenkille, mutta jotenkin tuntuu tylsältä aina kantaa sitä mankelia alas ja tuskin taloyhtiössäkään ollaan mielissään siitä, kun kannan mutaista fillaria takaisin yläkertaan (paska leviää joka puolelle + kääntymistila on vähäinen ja fillari kolhii ovia).



Itselläni on aika vastaavanlainen ongelma. Ulkomailta ostettu pyöräksi erittäin kallis peli, taloyhtiössä ei pyöräkellaria, enkä sielläkään varmaan uskaltaisi pitää. Tällä hetkellä pyörä on siis kotona, koska toiset vaihtoehdot kusee:

1. oma kellari - niin vammaisen muotoinen, ettei pyörää saa mitenkään järkevästi sinne viemättä koko tilaa, vanha pyörä on siellä molemmat renkaat irti just ja just jotenkin järkevästi

2. ulos takapihalle - vaikka miten suojakäsittelis, niin damagea kyllä tulee ja pyörässä on toki melkein kaikki mahdollinen pikalukoilla, eli no chance

Minua ei tuo itse kantaminen niin haittaa, mutta pyörän puhtaus asettaa rankkoja rajoitteita pyöräilykelin suhteen. Kotona ei ole tarpeeksi hyvää tilaa minkä saisi hyvin pyhitettyä mankelille siten, että sen saisi järkevästi puhdistettua ja alustettua, ettei mene paskat minne sattuu.

Voin sanoa et näillä lähtökohdilla ja esim. 2008 kesän sataa-ainakin-joka-toinen-päivä keleillä jäi kyllä ajelut vähälle, pääsin sentään pannuttamaan toisin kuin 2007 ;P

Pyörän arvo tippuu kohtuu raskaasti ja pitäisi alkaa tekemään päätöksiä jatkon suhteen, ei ole mieltä pitää noin kallista pyörää vähässä käytössä, mutta ei myöskään järkeä myydä poistohintaan :/
Avatar
#12289 • • niomic Guest

Takyon, 5.1.2009 00:00:
---
Freja, 4.1.2009 21:59:
---
Takyon, 4.1.2009 21:52:
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa *dissaa*

---


Ostin joskus eksälle ericssonin jonkun halpismallin, se aina säätää sitä kans aika usein - yleensä sillon ku edistäminen menee 7 minuuttiin.

---


Mun kaikki aiemmat puhelimet on ollu noksuja ja siis myöskin tää uusin mutta tämä on ensimmäinen jonka kanssa on ollu ongelmia kellon kanssa.. Eikä ole edes mikään halpismalli.

Nii ja ei se edistäminen niin paljoo haittais mut kun tää jätättää niin mä oon aina joka paikasta myöhässä. Onneks mulla ei ole mitään kiinteitä työaikoja niin ei haittaa vaikka oliskin välillä puoli tuntia "myöhässä" :D



Mikset käytä automaattista synkronisointia MSP:ltä? Tällä tavoin päivittyy pääosalla operaattoreista aika kuntoon ulkomaillakin.
Minnalilla

Posts: 418

#12290 • • Edited Minnalilla
-ku herää aamuyöl tähä hiton nuhaan, eikä saa nukutuks.
-Koulu
-ei tiedä lähteekö aupairiks vai ei..
-porukat
-ei saa illal nukutuks ku pyörii kaikki pääs.
- ja toi *itun netti! 3 iltana jo pätkässy joskus 11 aikaan, eikä toimi sit enää koko yönä. Meen elisalle valittaa haulikon kans *dissaa*

--
tilulileii!

peikkolapsi

Posts: 1,180

#12291 • • peikkolapsi miisa the maskotti
toi saatananmoinen pakkanen *grr*
menee hermot.
en varmaan selvii elävänä duuniin asti ku pitää fillaroida. aamusella pankkireissullakin meni tunto ja aivot jääty vaikka oli kahdet tumput (toiset vuorelliset) pipo, kaulahuivit, toppatakki ja sen alla hmmm 3 paitaa, sukkikset, sammarit ja villasukat ja talvikengät arght en kestä!

ÄNGST

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Minnalilla

Posts: 418

#12292 • • Minnalilla

peikkolapsi, 7.1.2009 12:57:
toi saatananmoinen pakkanen *grr*
menee hermot.
en varmaan selvii elävänä duuniin asti ku pitää fillaroida. aamusella pankkireissullakin meni tunto ja aivot jääty vaikka oli kahdet tumput (toiset vuorelliset) pipo, kaulahuivit, toppatakki ja sen alla hmmm 3 paitaa, sukkikset, sammarit ja villasukat ja talvikengät arght en kestä!

ÄNGST



Mä arvasin et kirjotat tänne tästä!!! *tirsk**vink*

--
tilulileii!

Epailija

Posts: 5,636

#12293 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Eilen alkoi nelostiellä hieman nyppiä eräät autoilijat. Jos kerran ajetaan nelikaistaista motaria, jossa eri suuntiin menevien kaistojen välillä on reilun kymmenen metrin levyinen penger, niin eihän silloin perkele mitään pitkiä ruveta läiskimään pois päältä, jos kaksi reunimmaisilla kaistoilla ajavaa autoa kohtaavat toisensa. Ensinnäkin siinä ollaan jo niin sivussa toisen ajolinjalta, että edes rekkojen tehopitkät eivät juuri häikäise ja toisekseen autokoulussakin opetettiin, että pitkät laitetaan pois päältä vasta sitten kun kahden kohtaavan auton välinen tienpätkä on kokonaan valaistu - ja kyseisessä tilanteessa tämä ei toteudu missään vaiheessa. Jos joku idari haluaa ajaa satasta öisessä lumisateessa lyhyet päällä, niin omapa on henkensä, mutta pakkoko sitä on alkaa vilkutella pitkiä protestiksi, jos joku toinen on vähän tarkempi omasta ja kuljettettavan turvallisuudesta. Stana.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

maiu

Posts: 328

#12294 • • maiu ..miau..
Se kun kotona on karmee läävä ja kommunikointi tapahtuu lähinnä huutamalla. Ylipäätään kun asiat ei mee niinkuin MINÄ haluan. *grr*

--
sitä saa, mitä tilaa

Jutu

Posts: 3,054

#12295 • • Edited Jutu Blondi

Epailija, 7.1.2009 16:33:
Jos joku idari haluaa ajaa satasta öisessä lumisateessa lyhyet päällä


Mun mielestä lyhyillä näkee paljon paremmin yöllä jos tulee tosiaan sitä lunta kuin esterin takamuksesta. Mutta enpä mä tosin satasta ajelekaan jos sitä lunta tulee tosi paljon.

edit. ulkoasua vähän muokattu.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kolera

Posts: 4,256

#12296 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Epailija, 7.1.2009 16:33:
Ensinnäkin siinä ollaan jo niin sivussa toisen ajolinjalta, että edes rekkojen tehopitkät eivät juuri häikäise


no kyllä se minua vaan häiritsee aika saatanan kummasti, kun uusien autojen pitkät sohottaa silmiin siinä pätkällä pimeässä vaikka kuinka katsellaan siihen oman kaistan oikealle puolelle /eteenpäin. Rekkojen valothan on musta aika laimeet mitä nyt sitä on niin paljon isommalla alueella.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Epailija

Posts: 5,636

#12297 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Jutu, 7.1.2009 18:16:
Mun mielestä lyhyillä näkee paljon paremmin yöllä jos tulee tosiaan sitä lunta kuin esterin takamuksesta, niin ihan sen takia ajan yöllä lyhkäsillä. Mutta enpä mä tosin satasta ajelekaan jos sitä lunta tulee tosi paljon yöllä.



Yleisesti ottaen tuo vaikutelma on lähinnä optista harhaa. Jos lumisade on rankkaa, niin pitkien ylöspäin suuntautuva hajavalo kyllä heijastuu lumisateesta pahimmillaan ikävästi ja lumivalli edessä tuntuu vain sankkenevan, mutta sen lumisateen läpi näkee pitkät päällä silti pidemmälle jos osaa vain katsoa tietä eikä tuijota sitä lumisadetta. Lyhyesti: Näet kyllä enemmän lumisadetta, mutta näet myös enemmän tietä. Eilinen lumisade ei tosiaan ollut enää motarille (lue: etelämpään) saavuttaessa erityisen rankkaa, joten pitkien päällä pitäminen ei aiheuttanut mitään häiritseviä häikäisyjä.

Lyhyet päällä ajettaessa nopeus pitäisi talvisäällä pudottaa kuudenkympin tietämille tai jopa alle, jos meinaa kyetä väistelemään hirviä ajoissa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#12298 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Kolera, 7.1.2009 18:29:
no kyllä se minua vaan häiritsee aika saatanan kummasti, kun uusien autojen pitkät sohottaa silmiin siinä pätkällä pimeässä vaikka kuinka katsellaan siihen oman kaistan oikealle puolelle /eteenpäin.



a) Olet todella valonarka.
b) Oman autosi valot ovat niin perkuleen himmeät, että kaukainen tähtikin vaikuttaa kirkkaalta.

Toisaalta pieni häikäisy ei ole hinta eikä mikään siitä, että näkee 50 - 100 m pidemmälle. Olin häikäistyjä sitten minä tai vastaantulija.

Rekkojen valothan on musta aika laimeet mitä nyt sitä on niin paljon isommalla alueella.



Ne jälkiasennetut valonheittimetkö laimeita? Siinä jää kyllä kirkkaudessa IMO ksenonitkin toiseksi, vaikka värisävy sinänsä onkin miellyttävämpi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kolera

Posts: 4,256

#12299 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tää kela/työkkärirumba ku vittu millää muista et oli asia mikä tahansa ni parempi vaan käydä sekä työkkäris et kelas näyttämässä samat paperit, kertoo samat asiat, hakee samoja asioita ja täyttää kummaski lippuset ja lappuset et ei tuu ylläreitä et nonii sulla mitää oikeuksia oo mihinkää tukii.
kelalta lupa työkkärin antaa myönnytys et kela voi maksaa tukia GG!

siihen samaan sit voi sanoo et vituttaa ku tätä koko saatanan pahinta persaukirumbaa ei olis tapahtunu jos joku ei olis pölähtäny pyörällään tielle ja käsi ei olis ollu sen myötä paketissa. Olis ollu töissä, olis varmaa vieläkin ja ei olis tää vitun toimettomuus taas ruvennu nakertaa

VITTU WHINEKRUIIIIKS!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

plink

Posts: 1,405

#12300 • • plink team paska

Epailija, 7.1.2009 16:33:
Eilen alkoi nelostiellä hieman nyppiä eräät autoilijat. Jos kerran ajetaan nelikaistaista motaria, jossa eri suuntiin menevien kaistojen välillä on reilun kymmenen metrin levyinen penger, niin eihän silloin perkele mitään pitkiä ruveta läiskimään pois päältä, jos kaksi reunimmaisilla kaistoilla ajavaa autoa kohtaavat toisensa. Ensinnäkin siinä ollaan jo niin sivussa toisen ajolinjalta, että edes rekkojen tehopitkät eivät juuri häikäise ja toisekseen autokoulussakin opetettiin, että pitkät laitetaan pois päältä vasta sitten kun kahden kohtaavan auton välinen tienpätkä on kokonaan valaistu - ja kyseisessä tilanteessa tämä ei toteudu missään vaiheessa. Jos joku idari haluaa ajaa satasta öisessä lumisateessa lyhyet päällä, niin omapa on henkensä, mutta pakkoko sitä on alkaa vilkutella pitkiä protestiksi, jos joku toinen on vähän tarkempi omasta ja kuljettettavan turvallisuudesta. Stana.



mä ajelin eilen kanssa samaisen pätkän moottoritieosuutta, mutta valosan aikaan ja poutaisella kelillä. loppiaispäivän liikenne oli hyvin hiljaista; autojen välit keskimäärin varmaan 100 metriä ja vasen kaista käytännössä tyhjänä kokoajan. mutta siltikin jotkut saatanan mulkut ohittaessaan tulivat takaisin oikealle kaistalle alle 10 metrin etäisyydellä oman autoni keulasta. joka saatanan kerta tuulilasi ihan paskassa suolalitkusta ja vasta pari viikkoa sitten pesty autokin (alunperin metallinharmaa) nyt pikimustana. tuulilasinpesunestettä meni varmaan litratolkulla. ite ajan nollakeleillä ainakin 100 metrin päähän ohitettavan edelle ennenkuin tuun takas oikealle kaistalle, jos ei takana kerran tule ketään muita. taidan ottaa ämpärillisen ihmispaskaa seuraavan kerran mukaan kun tota tietä ajelen ja heittelen pökäleitä ikkunasta.

pitkien valojen vääränlaiseen käyttöön oon kanssa kiinnittänyt useesti huomiota ja huomannut, että pohjoiseen päin mennessä ihmiset osaavat niiden käytön selvästi eteläsuomalaisia paremmin (sikäli nyt kuin hyvin harvoin siellä liikkunut :P). johtuneekohan siitä, että ajelevat enemmän pimeitä teitä tms, mene tiedä... ite lähinnä ajelen kaupunkiajoa, eikä toi pitkien käytön osaamattomuus yleensä haittaa. mutta sitäkin enemmän vituttaa ihmiset, jotka eivät voi säätää valojaan liikkeelle lähtiessään. vituillaan olevat lähivalot on periaatteessa sama kuin pitkät päällä kokoajan ja pimeän aikaan kiva ajella kun perässä jonkun kusipään valot heijastavat kaikista peileistä niin ettei ite näe eteen.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.