14,184 posts, 710 pages, 4,813,186 views
onni3mk, 3.1.2009 13:05:
Kyllähän se kerrostalosääntöjen mukaan saa soittaa sitä huilua ym. Kuhan se ei soita sitä yöllä tai myöhään illalla.
Takyon, 4.1.2009 21:52:
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa
Freja, 4.1.2009 21:59:
---
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa
---
Ostin joskus eksälle ericssonin jonkun halpismallin, se aina säätää sitä kans aika usein - yleensä sillon ku edistäminen menee 7 minuuttiin.
Hitchhiker, 20.12.2008 21:13:
Se että enää ei uskalla säilyttää fillaria pyörävarastossa (edellinen pöllittiin sieltä) ja tarvitsisi kantaa se joka kerta noita pirun kierreportaita alas (joka ei ole kovinkaan helppoa kolmannesta kerroksesta). Näin ollen tuokin harrastus taitaa jäädä huomattavasti vähemmälle ja ainoastaa jonkun varkaan takia. Useasti tekisi mieli lähteä lenkille, mutta jotenkin tuntuu tylsältä aina kantaa sitä mankelia alas ja tuskin taloyhtiössäkään ollaan mielissään siitä, kun kannan mutaista fillaria takaisin yläkertaan (paska leviää joka puolelle + kääntymistila on vähäinen ja fillari kolhii ovia).
Takyon, 5.1.2009 00:00:
---
Freja, 4.1.2009 21:59:
---
---
Ostin joskus eksälle ericssonin jonkun halpismallin, se aina säätää sitä kans aika usein - yleensä sillon ku edistäminen menee 7 minuuttiin.
---
Mun kaikki aiemmat puhelimet on ollu noksuja ja siis myöskin tää uusin mutta tämä on ensimmäinen jonka kanssa on ollu ongelmia kellon kanssa.. Eikä ole edes mikään halpismalli.
Nii ja ei se edistäminen niin paljoo haittais mut kun tää jätättää niin mä oon aina joka paikasta myöhässä. Onneks mulla ei ole mitään kiinteitä työaikoja niin ei haittaa vaikka oliskin välillä puoli tuntia "myöhässä" :D
peikkolapsi, 7.1.2009 12:57:
toi saatananmoinen pakkanen
menee hermot.
en varmaan selvii elävänä duuniin asti ku pitää fillaroida. aamusella pankkireissullakin meni tunto ja aivot jääty vaikka oli kahdet tumput (toiset vuorelliset) pipo, kaulahuivit, toppatakki ja sen alla hmmm 3 paitaa, sukkikset, sammarit ja villasukat ja talvikengät arght en kestä!
ÄNGST
Epailija, 7.1.2009 16:33:
Jos joku idari haluaa ajaa satasta öisessä lumisateessa lyhyet päällä
Ensinnäkin siinä ollaan jo niin sivussa toisen ajolinjalta, että edes rekkojen tehopitkät eivät juuri häikäise
Jutu, 7.1.2009 18:16:
Mun mielestä lyhyillä näkee paljon paremmin yöllä jos tulee tosiaan sitä lunta kuin esterin takamuksesta, niin ihan sen takia ajan yöllä lyhkäsillä. Mutta enpä mä tosin satasta ajelekaan jos sitä lunta tulee tosi paljon yöllä.
Kolera, 7.1.2009 18:29:
no kyllä se minua vaan häiritsee aika saatanan kummasti, kun uusien autojen pitkät sohottaa silmiin siinä pätkällä pimeässä vaikka kuinka katsellaan siihen oman kaistan oikealle puolelle /eteenpäin.
Rekkojen valothan on musta aika laimeet mitä nyt sitä on niin paljon isommalla alueella.
Eilen alkoi nelostiellä hieman nyppiä eräät autoilijat. Jos kerran ajetaan nelikaistaista motaria, jossa eri suuntiin menevien kaistojen välillä on reilun kymmenen metrin levyinen penger, niin eihän silloin perkele mitään pitkiä ruveta läiskimään pois päältä, jos kaksi reunimmaisilla kaistoilla ajavaa autoa kohtaavat toisensa. Ensinnäkin siinä ollaan jo niin sivussa toisen ajolinjalta, että edes rekkojen tehopitkät eivät juuri häikäise ja toisekseen autokoulussakin opetettiin, että pitkät laitetaan pois päältä vasta sitten kun kahden kohtaavan auton välinen tienpätkä on kokonaan valaistu - ja kyseisessä tilanteessa tämä ei toteudu missään vaiheessa. Jos joku idari haluaa ajaa satasta öisessä lumisateessa lyhyet päällä, niin omapa on henkensä, mutta pakkoko sitä on alkaa vilkutella pitkiä protestiksi, jos joku toinen on vähän tarkempi omasta ja kuljettettavan turvallisuudesta. Stana.