Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,782 views

Freja

Posts: 8,775

#10281 • • Edited Freja Sihteeri
Ruokatuntini aikana joku käyny laittaas mun pyödälle nimettömän soittopyynnön, ja kun kysyin asiasta, kukaan ei myönnä sitä mulle jättäneen. Lapussa lukee

"Reija
puh nro
SOITTIS!"

ja soittis-tekstin ympärille piirretty kukka. öhm. Jes.

Tosi kiva lähtee soittaan JOLLEKIN, ja kun ei edes tiedä että mitä asia koskee.

edit. LOISTAVAA. Tolla koko vitun asialla ei ees ollu mitään mun kanssa tekemistä, ja jouduin yhdistämään asiakkaan toisaalle. Vois ny helevetti ihmiset ottaa asioista selvää tai ees jättää oman nimensä lappuun tai EDES myöntää sen jättäneen kun asiaa kysyn.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#10282 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Miehet.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

larzizi

Posts: 1,661

#10283 • • larzizi
Miksi just mun ikkunan alle täytyy tulla aamulla jotain työmiehiä kaivelemaan maata ja mekastelemaan *grr* Ei ollut ensimmäinen päivä kun herään tuohon mekkalaan. En pysty nukkumaan niin kauan kuin haluaisin enkä pysty keskittymään lukemiseen.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10284 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Odottaminen!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

noena

Posts: 3,138

#10285 • • noena first breath after coma
5min välein tulevat aivastelukohtaukset!! ei oo enää mitenkään kipee olo, eikä mitään vastaavaa, mut vois tää aivastelu loppua jo!!! *toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#10286 • • mariq
Nielu turvoksissa ja kipeä *igor* Kieltäydyn tulemasta kipeeks!! *grr*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

zeniii

Posts: 163

#10287 • • zeniii adhd
Menkat! voi vittu..*toktok*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

lostgone

Posts: 2,493

#10288 • • lostgone
Tää päivä on niiiiiiiiiin perseestä!! *dissaa*
Kerrankin q ois ollut tarjolla kivaa kivojen ihmisten kanssa useampanakin vaihtoehtona, ni ei. Ei! En ois tahton mennä lauantaiaamuna tenttiin ja en todellakaan tahtois mennä tansseihin. Noi koiranpennutkin on rumia.*nyyh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Kolera

Posts: 4,256

#10289 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Nakertanu jo useamman vuoden se fakta että Sentencedin biisien introt on ihan vitun mehukkaita ja fiilistä nostattavia mutta kun se varsinainen biisi alkaa niin tapahtuu semmonen mahalasku että terve

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10290 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kaikki!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MissKoo

Posts: 1,289

#10291 • • MissKoo
Sairastelu... välillä herää toivon kipinä, että ehkä mä alan parantumaan, mutta sit kun seuraava järkyttävä kuumekohtaus iskee, tajuan etten ole yhtään parantumassa. Tää on rankin tauti, mikä mulla on koskaan ollut.l

Suosittelen ihan ehdottomasti kaikille influenssarokotusta.
Jutu

Posts: 3,054

#10292 • • Jutu Blondi
Totta kai mun täytyy tulla kipeeks just silloin ku olis näyttö. Vittujen kevät, menee niin päin helvettiä taas koko harjottelujakso. En ois halunnutkaan pitää sitä pirun lomaa samaan aikaan äijän kanssa *igor**igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#10293 • • Annakins Guest
Duunin muutto. Ois muutenki ihan tarpeeks duunia ja tässä tää päivä sit meneeki laatikoita purkaessa ja remppamiesten perässä juostessa et sais edes kamat jotenki paikoilleen. Olen todella yllättynyt kyllä siitä, että yhteydet pelaa jo o_O
anniharha

Posts: 1,937

#10294 • • anniharha
*eiei*

Ei ois enää kuin neljä viikkoa koululla kituuttamista jäljellä, mut tässäkin tuntuu olevan neljä liikaa. Meinasin kävellä ulos jo ensimmäisen kymmenen minuutin jälkeen, nyt on mennyt 50min ja suunnittelen väliaikaista itsemurhaa. Jos leikkis puristavansa päänsä prässin väliin...

--
and though my words could save the world they never come out right

eugina

Posts: 898

#10295 • • eugina YleX tt-i *sydän*
Melkee kaikki.. prkleen selkä, mikä v.ttu siin ny voi olla ku ei parane..?*grr**toktok*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Miinapiina

Posts: 3,494

#10296 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kävin äsken työkkärissä, ja siellä harjottelupuolella kävi työntekijä väittämään, et mulla ois viel 6 kk harjotteluoikeutta jäljellä, vaikka oon ollut tääl jo 2 kk... alunperinkään mulla ei ois ollut sitä oikeutta ku 5 kk mut mulle puollettiin se viimenen kuukausi, koska suoritan täällä näytöt.
intin vaan vastaan, et ei voi olla mahdollista mitenkään, ja tää vaan väittää et joo-o, täällä lukee et 6 kk... no nii-i, mutta siitä ku vähentää tän 2 kk minkä oon jo ollut ni jäljelle mun laskujen mukaan jää 4 kk. mut ei, se vaan väitti et elokuuhun asti voisin olla ja ois tehnyt sopparinki niin pitkälle.

en sit viittinyt sitä kuitenkaan tehdä, ku _tiesin_ ettei se niin voi mennä, ja sit ois taas saanut olla setvimässä ja muuttamassa sitä. sit soitin sille mun työntekijälle, ni se sit sano, ettei mulla oo sitä harjotteluu ku 6 kk yhteensä.

argh!!

muoks: miten voi olla muuten mahollista, ettei se harjottelupuolen ihminen kässännyt et miten toi menee?? ku se työntekijäki sano, et puol vuotta jossain firmassa on maksimi, ja et se on niien sääntö. kuulemma tosi harvoin sitä pidennetään... *ding*

--
pinkki on pop!!!

Lnn Sika

Posts: 2,847

#10298 • • Lnn Sika

ANALINTRUDER6000, 2.3.2008 19:53:
Nakertanu jo useamman vuoden se fakta että Sentencedin biisien introt on ihan vitun mehukkaita ja fiilistä nostattavia mutta kun se varsinainen biisi alkaa niin tapahtuu semmonen mahalasku että terve


miksaat anal cunttia siihen intron perään ni johan lähtee
-Santtu-

Posts: 1,965

#10300 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Yliherkkä yökkäysrefleksi*igor* En taas aamulla pystyny pesee hampaita kunnolla, kun laatta meinas lentää kun laitoin harjan suuhun. Kiva kun koko päivän tuntuu et hampaat on ihan paskaset ja varmaan kohta reikiä täynnä*sars* Enkä ees haluu ajatella mitä tapahtuu jos joudun hammaslääkäriin..