Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,456 views

sapeli

Posts: 11,768

#10301 • • Edited sapeli jokukukamikä?

-Santtu-, 3.3.2008 13:54:
Yliherkkä yökkäysrefleksi*igor* En taas aamulla pystyny pesee hampaita kunnolla, kun laatta meinas lentää kun laitoin harjan suuhun. Kiva kun koko päivän tuntuu et hampaat on ihan paskaset ja varmaan kohta reikiä täynnä*sars* Enkä ees haluu ajatella mitä tapahtuu jos joudun hammaslääkäriin..



Joo, ihana olla siinä makuuasennossa letkut ja vehkeet suussa ku nielu täyttyy vatsalaukun sisällöllä... *poks* Edit: siis voisin kuvitella, mulla ei onneks moista ongelmaa ole. ONNEKS.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#10302 • • Annakins Guest
Miksi oi miksi oi miksi aikanaan kiinnostuin juuri tästä maailmankolkasta?
^Petunia

Posts: 888

#10303 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
rahattomuus..
toivottavasti tämän päivänen pankissa käynti helpottaa Hieman asiaa.. *hmph*
AnderS

Posts: 470

#10304 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Vittu mua riepoo alle 30v. jannut jotka ei uskalla/saa päättää itse omista asioistaan vaan sen tekee puoliso, joita nää velliperseet kutsuvat emänniksi. Emäntä!? "Tuus ny emäntä", "pitää kysyä emännältä" Voi ristus sanon mä. Emäntä!?! Kasvattakaa kivekset ja kutsukaa puolisoitanne vaikka etunimellä jos ei mielikuvitus muuhun riitä!

Johan helpotti!
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10305 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

tukkasotka, 2.3.2008 21:04:
Ärsyttää vitusti hoito, mitä mun koira sai viikonloppuna kun olin reissussa. Kysyin kaverilta jätänkö koiran hänen hoiviin vai vienkö vanhempieni luokse parin sadan kilsan päähän hoitoon. Tämä lupautui katsomaan ja vannotin vielä että koira varmasti pärjää ja tietyt ehdot toteutuvat.
Lopputuloksena koiranhoitaja lähtee bileisiin ja jää sille tielleen. Seuraavana päivänä kuulen et elukka on ollut perkeleen kauan ilman seuraa, ilman vettä ja ruokaa. Kärsi ilmeisesti nestehukasta ja oksenteli pitkin lattioita. Mun matot oli kylppärissä märkinä ja jengi aivan naamat, koira köhii kummallisella äänellä ja makoilee aivan kuittina. En pysty ajattelemaan sitten yhtään miten tuohon pitäisi suhtautua. Pitäiskö vaan takoa päätä seinään kun jätin idioottina eläimen henkilö(i)lle, jonka joo joon hokemisista ei voi aina ottaa selvää onko mikään mennyt perille*senkin*



Jumalauta *grr*

Selkään tommosille!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

RainChild

Posts: 909

#10306 • • RainChild

-Santtu-, 3.3.2008 13:54:
Yliherkkä yökkäysrefleksi*igor* En taas aamulla pystyny pesee hampaita kunnolla, kun laatta meinas lentää kun laitoin harjan suuhun. Kiva kun koko päivän tuntuu et hampaat on ihan paskaset ja varmaan kohta reikiä täynnä*sars* Enkä ees haluu ajatella mitä tapahtuu jos joudun hammaslääkäriin..



Seuraa vähän outo kysymys: tuleeko sul esim. joistain ruuista sit yökkäysrefleksiä? Liittyy vaan omaan alaan, niin kiinnostaa..

--
Rainchild is back home

-Santtu-

Posts: 1,965

#10307 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

RainChild, 4.3.2008 11:15:
---

---


Seuraa vähän outo kysymys: tuleeko sul esim. joistain ruuista sit yökkäysrefleksiä? Liittyy vaan omaan alaan, niin kiinnostaa..



Ei mul muistaakseni kauheen usein ainakaan mistään ruuasta ole tullut, mutta hajuista kylläkin. Jos haistan jotain erityisen pahaa niin rupeen kakomaan tosi helposti. Mut jos jossain ruuassa on läskiä esim. lihassa niin se kyllä lentää suusta ulos samantien.
jusqu

Posts: 762

#10308 • • jusqu pilipalipilotti
Otin just kolme lakanan kokosta printtiä yhestä piirustuksesta, ja nyt huomasin, et piirustuksessa on virhe.. Ei muuta ku printtaamaan uudestaan.

--
*pupu**piis*

pupuankka

Posts: 869

#10309 • • pupuankka poly-wtf?!
Ärsyttää ku väsyttää näin paljon *igor* Tulin vasta lomalta niin että turha odottaa sellaista luksusta kuukausiin.. Tänäänki meen onneks vasta iltapäivällä duuniin mutta en jaksa tehdä mitään hommia mitä piti saada aikaan! *grr*

Kevätväsymystä? Onks muilla tätä?
anniharha

Posts: 1,937

#10310 • • anniharha

pupuankka, 4.3.2008 11:55:
Kevätväsymystä? Onks muilla tätä?


Ei tää keväästä johdu, mut jep, uupumus on vallitseva olotila täälläkin tällä hetkellä. Ei vaan jaksais melkein mitään.

Jaksele muru *hali*

--
and though my words could save the world they never come out right

jusqu

Posts: 762

#10311 • • jusqu pilipalipilotti

pupuankka, 4.3.2008 11:55:
Kevätväsymystä? Onks muilla tätä?



Paikalla... _o/

Palttiarallaa kuukausi sitte mä menin töihin yleensä siinä puol kaheksan aikoihin aamulla, mut nyt viimesset pari viikkoa oon päässy niihin aikoihin vast ylös sängystä. Kello ollu kyllä joka päivä soimassa heti kuuden jälkeen, mut ei vaan pysty nousee ylös. Oon toisaalta ollu flunssas jo pidemmän aikaa et ehkä sillä on ollu näppinsä pelissä, mut kuitenki.. Olis jo kesä ja valosaa *haukottel*

--
*pupu**piis*

tiiplis

Posts: 1,043

#10312 • • tiiplis also available in sober
Ihmiset jotka soittaa kaupatakseen jotain vitun verkostomarkkinointituotteita *grr* *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#10314 • • Freja Sihteeri
Oon herännyt 1:20 yöllä, on vähän väsy. Kaiken lisäks duunis yks tyyppi piinaa mua asioil mitkä ei mulle kuulu ja mua rasittaa ja se valittaa ja aaaaaaaaaargh.
Onneks pomo tietää myös asiat.
Raivostuttavaa, heti aamusta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Siren

Posts: 826

#10315 • • Siren Seinäruusu
VITUN STADIA HELVETTI *grr* *grr* *grr* *grr* *grr*

osaisinpa mä nyrkkeillä ni vois mennä salille hakkaamaan säkkiä. Vittu.

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

inneah

Posts: 704

#10316 • • inneah ...Trust no one...
Kun peitto ei pysy pussilakanan sisällä vaan valuu joka yö sillai "alas" ja sit se yläreuna on ihan löllö ja ohut ja ilman sitä täkkiä ja tyhmä *igor*

Ja oon näköjään tulossa kans kipeeks ku kurkussa tuntuu joku patti. Tulis nyt sit kunnolla heti eikä viiveellä niinku yleensä ku ois kk päästä parin viikon ulkomaan reissukin tiedossa!

Ja sit viel seki ärsyttää et ois parin kuukauden päästä muutto edessä ja en yhtään osaa nyt pakata tai miettiä näitä tavaroita,mitä heitän pois ja mitä vittua.... *eiei*

--
nahkalakanat

pirpeli

Posts: 5,533

#10317 • • pirpeli

inneah, 6.3.2008 18:50:
Kun peitto ei pysy pussilakanan sisällä vaan valuu joka yö sillai "alas" ja sit se yläreuna on ihan löllö ja ohut ja ilman sitä täkkiä ja tyhmä *igor*



Juurikin tämän asian takia tuskailin tänä aamuna*grr**nauru* Tää on niiiiin ärsyttävää, että voi pärsse!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

plink

Posts: 1,405

#10318 • • plink team paska
tällä kertaa ärsyttää kaikki vitun flässit sun muu turha paska kauppojen nettisivuilla. koitin ikean sivuilta ettiä jotain pieniä säilytysbokseja, mutta joka saatanan välissä on jotain turhia animaatioita, jotka tekevät selaamisesta käytännössä mahdotonta. tajuukovatkohan ikean web-developerit itsekään, kuinka perseestä niiden tekemät sivut on.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

crissy

Posts: 1,958

#10319 • • crissy
päin vittu parkkeeraavat ihmiset ilmaisparkkipaikalla... vaikka se on ilmainen niin ei tartte jättää sitä autoo siihen keskelle AJOVÄYLÄÄ!!!!!!!! ja eikä poikittain niit autoja!
Miinapiina

Posts: 3,494

#10320 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 7.3.2008 13:05:
päin vittu parkkeeraavat ihmiset ilmaisparkkipaikalla... vaikka se on ilmainen niin ei tartte jättää sitä autoo siihen keskelle AJOVÄYLÄÄ!!!!!!!! ja eikä poikittain niit autoja!



mua kans välil rasittaa, aamusin varsinkin, ku puistokadulle autojaan jättävät ihmiset parkkeeraa ne ihan päin persettä.

jätetään sellasia semi-isoja rakoja, johon ei saa autoo kuitenkaan ängettyy... jos fiksummin jättäis niit autojaan, ni sinne mahtuis enempi *grr*

--
pinkki on pop!!!