Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,826 views

Avatar
#10261 • • REivaaja Guest

satumetsä, 26.2.2008 16:36:
Eikun jee mitä EI myrkkyä. Olen testannu aiemmin masennuslääkkeistä mm. Zoloftin, Seroxatin, Cipralexin, Ixelin, Aurorixin, Efexorin... ja tää mirtatsapiini on eka lääke, joka ei aiheuta sairaalloisia sivuoireita. Pyysin tätä psykiatrilta, sanoi, ettei se oikein määrää kenellekään, koska tämä väsyttää ja lihottaa mutta määräsi sitten, kun halusin ja ei; mua ei väsytä, eikä turvota, enkä ole lihonut =)
No en mä niitä eurolla osta, saan kaikki lääkkeeni täysin ilmaiseksi ;) Ja tänään jatkan koekaniinina olemista ja otan 45mg:n sijasta 60mg.
Tää lääketestailu on vähän ku työtä, vähintäänkin mukava harrastus. Olen testannu monia kymmeniä psyykenlääkkeitä ja luulen, että kohta lopetan tän duunin =D Ei jaksa.


Efexorhan on ahdistuslääke(?) Onhan se aika yksilöllistä. Itse nukuin 14 t päivän aikana. Mistäs muuten sit tiedät että et enää ole masentunut? Ootko keskustellu lääkärin kanssa annokse nostamisesta? Nois lääkkeis ku on (varmaan jo tiedätkin) aika vakavia yhteisvaikutuksia muiden aineiden kanssa. Jos esimerkix nyt satutki käyttää silloin tällöin vaikka ekstaasia(?) voi isot annokset pahimmillaan tappaa...*jeesus* Ja noilla annoksilla ainaki luulis kiinnostavan;)
Tolla listalla voisit jo mennä Orionille duunii ni sulle jo maksettais niistä lääkkeistä.*nauru* Ootko kokeillu olla ilman sitten vähään aikaan?Nykyään ku meet valittaa flunssaa, niin lääkärin hypoteesi on paranoidiset poskiontelot. Mun mielestä jengii lääkitään liikaa mömmöillä. En tiedä sun
tilanteesta kyllä mitään... Eikä se mulle kyllä kuulukkaan...
oooo

Posts: 1,249

#10262 • • oooo

REivaaja, 26.2.2008 17:19:
Efexorhan on ahdistuslääke(?) Onhan se aika yksilöllistä. Itse nukuin 14 t päivän aikana. Mistäs muuten sit tiedät että et enää ole masentunut? Ootko keskustellu lääkärin kanssa annokse nostamisesta? Nois lääkkeis ku on (varmaan jo tiedätkin) aika vakavia yhteisvaikutuksia muiden aineiden kanssa. Jos esimerkix nyt satutki käyttää silloin tällöin vaikka ekstaasia(?) voi isot annokset pahimmillaan tappaa...*jeesus* Ja noilla annoksilla ainaki luulis kiinnostavan;)
Tolla listalla voisit jo mennä Orionille duunii ni sulle jo maksettais niistä lääkkeistä.*nauru* Ootko kokeillu olla ilman sitten vähään aikaan?Nykyään ku meet valittaa flunssaa, niin lääkärin hypoteesi on paranoidiset poskiontelot. Mun mielestä jengii lääkitään liikaa mömmöillä. En tiedä sun
tilanteesta kyllä mitään... Eikä se mulle kyllä kuulukkaan...



Ei kyllä Efexor on masennuslääke mutta sitä siis käytetään myös ahdistukseen, paniikkihäiriöön jne. kuten monia muitakin masennuslääkkeitä.

Totta kai olen keskustellut lääkärin kanssa annoksen nostosta =) Ai mistä tiedän, etten ole masentunut? No sitten kun en ole enää masentunut =) Tosin alkaa tuntua siltä, ettei mikään lääke auta kunnolla. Mulla on 3 diagnoosia, joten on hieman hankaluuksia löytää sopivaa lääkitystä.

Mutta onneksi en ole esim. psykoosipotilas, joten siinä mielessä ei nyt niin hirveän kauheaa ole, vaikkei lääke toimi; tai no siis totta kai onhan se ihan perseestä kun ahdistaa ja masentaa mutta alan jo tottua. Joskus pärjäsin aika pitkäänkin ilman lääkkeitä. On helpompia ja vaikeampia kausia. Nyt talvella päätin, että pakko se on taas alkaa pillereitä testailemaan, kun masentaa niin perkeleesti. Mutta tosiaan, en ole "vain" masennusta poteva, vaan sen lisäksi mulla on esim. pakko-oireinen häiriö, se on mun pahin ongelma ja se sitä masennusta aiheuttaa.

Juu ja tiedän lääkkeiden sivuvaikutukset ja yhteisvaikutukset =) Liikaakin tiedän, tuottaa ongelmia toisinaan hoidossa, olen ns. vaikea potilas.

Ja ei, en käytä todellakaan ekstaasia, enkä muitakaan huumeita. Joskus juon alkoa, hyvin vähän ja harvoin kuitenkin.

Joo mä oon kanssa miettinyt, että koska mulle aletaan maksamaan palkkaa tästä =D Paras palkka tietysti olisi, jos keksisivät ihmepillerin, joka parantaa kaiken =D
Rubicon

Posts: 550

#10263 • • Rubicon
Mä oon kipee.
Ja jouduin tekee tänään kovin epämiellyttävän myönnytyksen tulevan suhteen*igor*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

onni3mk

Posts: 3,973

#10264 • • onni3mk Onni on.
Helsingin energian nettisähkösopimus lomakkeissa on bugi:
Otan pois merkin kohdasta "Haluan sähköpostilaskun peperilaskun sijaan, sähköpostiosoitteeni on ____________". Painan seuraava. Tulee ilmoitus "Sähköpostiosoite puuttuu" kohdasta "Haluan sähköpostilaskun paperilaskun sijaan".
Oon nyt jo muutamaan kertaan yrittäny alottaa kaiken alusta mut ei. Sama juttu koko ajan.
*igor*

--
Onni on.

domi

Posts: 7,069

#10265 • • domi Työn sankari.

onni3mk, 26.2.2008 18:33:
Helsingin energian nettisähkösopimus lomakkeissa on bugi:
Otan pois merkin kohdasta "Haluan sähköpostilaskun peperilaskun sijaan, sähköpostiosoitteeni on ____________". Painan seuraava. Tulee ilmoitus "Sähköpostiosoite puuttuu" kohdasta "Haluan sähköpostilaskun paperilaskun sijaan".
Oon nyt jo muutamaan kertaan yrittäny alottaa kaiken alusta mut ei. Sama juttu koko ajan.
*igor*


Kokeile eri selaimella.
onni3mk

Posts: 3,973

#10266 • • onni3mk Onni on.

domi, 26.2.2008 18:33:
Kokeile eri selaimella.



No nyt ärsyttää se, et jotkut saamarin viralliset tahot pakottaa mua käyttää Explorerii *hmph*

--
Onni on.

kinderi

Posts: 1,783

#10268 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

violet_angel, 26.2.2008 17:11:
---
kindertin, 26.2.2008 17:01:
---
violet_angel, 26.2.2008 16:04:
Tää jatkuva kuvotus *sars*

Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin *hmph* Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....

---


Raskaana sä olet *joo*

---


en oo... ikävä kyllä *vink*

(tarkistin, ku alko itteeniki mietityttää)



Tai sit oot vaan niin alussa ettei testi viel näytä? *pelottel*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

-V-

Posts: 587

#10269 • • -V-

kindertin, 26.2.2008 21:03:
---
violet_angel, 26.2.2008 17:11:
---
kindertin, 26.2.2008 17:01:
---
violet_angel, 26.2.2008 16:04:
Tää jatkuva kuvotus *sars*

Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin *hmph* Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....

---


Raskaana sä olet *joo*

---


en oo... ikävä kyllä *vink*

(tarkistin, ku alko itteeniki mietityttää)

---


Tai sit oot vaan niin alussa ettei testi viel näytä? *pelottel*



Ei kyl onnais kiertoon nähden, et aika mahottomalta tuntuis ajatus... mut toivos on hyvä elää... heh heh *hih*

Ei kai se pahoinvointi niiin aikasin ala, vai???
kinderi

Posts: 1,783

#10270 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

violet_angel, 26.2.2008 21:29:
---


Ei kyl onnais kiertoon nähden, et aika mahottomalta tuntuis ajatus... mut toivos on hyvä elää... heh heh *hih*

Ei kai se pahoinvointi niiin aikasin ala, vai???



Eihän se mahdotonta ole jos oot vällyilly *vink* Mullaki piti olla 'todella vaikeeta, ellei mahdotonta' ( suora quot lääkärin suusta) saada lapsia.. Jotenkin oon kuitenkin eri mieltä kun noi kaksoset tossa kattelee *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#10271 • • Edited REivaaja Guest

satumetsä, 26.2.2008 17:42:
Ei kyllä Efexor on masennuslääke mutta sitä siis käytetään myös ahdistukseen, paniikkihäiriöön jne. kuten monia muitakin masennuslääkkeitä.


No se sitten todistaa vätteeni lääkityksestä oikeeksi. Mulle määrättiin Efexoreja ja yksiä nimeltä mainitsemattomia masennuslääkkeitä. Kumpiakaan en sen enempää kyllä popsinu ku pakotettiin (4pv)... Yöks... Diagnoosi oli kai hullu kun ei sen tarkemmin osattu selventää;) No sattuhan sitä lääkäreillekkin*nauru*...

[Edit] Mitään ei siis ole löydetty, eikä löydä,*grr**dissaa**senkin**släp* vaikka muka vasta kolmas kerta toden sanoo...
crissy

Posts: 1,958

#10272 • • crissy
Päivähoitomaksuihin tuntuvia korotuksia

27.2. 07:09 Suunnitteilla oleva uudistus toisi helpotuksia pienituloisille ja suurperheille.

Sosiaali- ja terveysministeriössä parhaillaan tekeillä oleva päivähoitomaksujen uudistus rokottaisi keski- ja hyvätuloisten perheiden kukkaroita.

i

Sanomalehti Keskisuomalaisen mukaan päivähoitomaksut sidottaisiin sosiaali- ja terveystoimen indeksiin, jolloin korotukset olisivat 16 prosentin luokkaa. Enimmäismaksu ensimmäisestä lapsesta nousisi 200:sta 233 euroon. Toisesta lapsesta maksu nousisi 180:sta 210 euroon.

*dissaa* ei vitus tartte nostaa!!
Miinapiina

Posts: 3,494

#10273 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 27.2.2008 17:13:
Päivähoitomaksuihin tuntuvia korotuksia

27.2. 07:09 Suunnitteilla oleva uudistus toisi helpotuksia pienituloisille ja suurperheille.



haha, onneks meil on pientulonen suurperhe *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Sallakat

Posts: 2,220

#10275 • • Sallakat jungle, baby !
"vai missä se oli" "vai mikä se oli"
siis niin isoa kirosanaa en taas oo voinu ees keksiä mitä latelisin sille mainostoimiston urpolle kuka tonkin hokeman on suoltanut ulos. "VAI KUKA SE OLI" *hiustenrepimis*
KritikaL

Posts: 207

#10276 • • KritikaL Teiniprinsessa
Miehet....
Mikä niistä tekee niin vaikeita...?

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Jocular

Posts: 1,359

#10277 • • Jocular Janni
"pokarosvot". MUR!

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10278 • • Edited Hitchhiker
Suku on pahin ja sitten kehtaavat ihmetellä miksi ei pidä yhteyttä, voi ny VITTU sanon minä. Kiehuu, kiehuu ja kiehuu.
+Ei kehtaa omalla numerolla soittaa
+Sanojen valinnat tältä suvunpuoliskolta osoittivat jälleen harkinnallisen "kauneutensa"
aurinko

Posts: 895

#10279 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Lumi. Voisko se nyt mitenkään sulaa jo pois ja olla tulematta takaisin. Kaikki tää lisääntynyt kirkkaus johtaa siihen, etten kohta uskalla edes avata aamulla verhoja migreenin pelossa. Ulos menemistä ei tarvi edes harkita.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

djbege

Posts: 264

#10280 • • djbege
Todella paljon ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa taputtaa biisin tahdissa oikeaan rytmiin. Mikä siinä on niin vaikeaa? Kylläpä rupeskin nyppiin...

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.