Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,037 views

RainChild

Posts: 909

#10221 • • RainChild

akiapina, 24.2.2008 00:05:
Joku torvelo ketä asuu keskellä kaupunkia opiskelija-asunnossa ja hakkaa seinää lauantaina kun kuuntelee musiikkia melko normaalilla äänenvoimakkuudella *dissaa*



Asuks sä vielä siellä samas paikas?

--
Rainchild is back home

akiapina

Posts: 2,729

#10222 • • akiapina apinaki

RainChild, 24.2.2008 00:13:
---
akiapina, 24.2.2008 00:05:
Joku torvelo ketä asuu keskellä kaupunkia opiskelija-asunnossa ja hakkaa seinää lauantaina kun kuuntelee musiikkia melko normaalilla äänenvoimakkuudella *dissaa*

---


Asuks sä vielä siellä samas paikas?



Oon nyt siis Tampereella, kotona ketään ei hakaa seiniä vaikka kuuntelee vähän kovempaa :/
Peppi

Posts: 397

#10223 • • Peppi Pepe The Journalist

alphamagic, 21.2.2008 16:19:
---
Nordeapa hyvinkin *nauru*
Joo oon kyl muutenkin kelannu vaihtaa pankkia, jotenkin nihkee maku jääny ko. pankista kaikennäkösten pikkuyllärien myötä.


Vaihdoin tärkeimmät pankkitoiminnot (esim. palkka) Nordeasta Osuuspankkiin jo aikoja sitten. Suosittelen lämpimästi. Nordeassa on turhan HV-meininki mun makuun. Toinen suosittelemisen arvoinen on Nooapankki. Asunto- ja opintolaina-asiat hoidetaan ainakin hienosti siellä.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

RainChild

Posts: 909

#10224 • • RainChild

akiapina, 24.2.2008 00:18:
---
RainChild, 24.2.2008 00:13:
---
akiapina, 24.2.2008 00:05:
Joku torvelo ketä asuu keskellä kaupunkia opiskelija-asunnossa ja hakkaa seinää lauantaina kun kuuntelee musiikkia melko normaalilla äänenvoimakkuudella *dissaa*

---


Asuks sä vielä siellä samas paikas?

---


Oon nyt siis Tampereella, kotona ketään ei hakaa seiniä vaikka kuuntelee vähän kovempaa :/



Aah, no TaNpere. Tunge sen postiluukusta musta makkara, ni eiköhä rauhotu *vink*

--
Rainchild is back home

Takyon

Posts: 2,945

#10227 • • Takyon Möwkö
Oon monena aamuna jo heränny jonku otuksen nakutteluun jossain ikkunalautojen alla. Eikä se edes pelästy jos nakuttelee takasin *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

KritikaL

Posts: 207

#10228 • • KritikaL Teiniprinsessa

LiiNa, 24.2.2008 03:54:
---
pupuankka, 24.2.2008 03:52:
just nyt vähän kaikki *igor*

---


no vähän samat on fiilikset..



Todellakin *hmph*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Avatar
#10229 • • astaroth Guest
kaverit, jotka kerta toisensa jälkeen feidaa kesken illan.

vituttaa niin maan perkeleesti. haistakaa vittu
oooo

Posts: 1,249

#10230 • • oooo
Se, että mun tekee ihan koko ajan mieli vitusti suklaata. Siis ihan koko ajan. Alkaa jo ärsyttämään, koska tuntuu, että voisin syödä sitä kilottain.

Niin ja siis mä en ole koskaan tykännyt mistään makeasta, en karkeista, jäätelöstä, pullasta, kakusta, leivoksista, suklaasta..en mistään.

Nyt mun tekee niiiin paljon mieli suklaata, että viikko sitten aloin mököttämään ja melkein itkemään, koska mun suklaapatukka jäi ilmeisesti kauppaan *nauru*
wiwi

Posts: 1,575

#10231 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

satumetsä, 24.2.2008 15:38:

Se, että mun tekee ihan koko ajan mieli vitusti suklaata. Siis ihan koko ajan. Alkaa jo ärsyttämään, koska tuntuu, että voisin syödä sitä kilottain.

Niin ja siis mä en ole koskaan tykännyt mistään makeasta, en karkeista, jäätelöstä, pullasta, kakusta, leivoksista, suklaasta..en mistään.

Nyt mun tekee niiiin paljon mieli suklaata, että viikko sitten aloin mököttämään ja melkein itkemään, koska mun suklaapatukka jäi ilmeisesti kauppaan *nauru*


Kuulostaa tutulta. Olin 6,5 vuotta syömättä mitään namia, suklaata tai sellaista. Ei tehnyt tiukkaa kun siihen tottui. Sitten tossa pari vuotta sitten aloin silloin tällöin makustella herkkuja...ja kehitin itselleni vakavan suklaariippuvuuden. Siis sitä luokkaa, että piti lähteä seitsemää vaille 12 yöllä juoksemaan ABC:lle suklaaostoksille. Ja määrät, joita pystyy syömään, on ihan älyttömiä.

Nyt pidän sellaista nollatoleranssi-linjaa. Pakko, kun ei pysy kohtuudessa.

Nitku mikä nitku. :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

SamHard

Posts: 2,098

#10232 • • SamHard
Se kun noita nettilabeleitä on tullut lisää
kun sieniä sateella, ja niistä ehkä noin 5% on
laadukkaita, mistä päästään siihen että saa
kuunnella tuhottoman määrän clippejä ennenkuin
löytää sieltä edes muutaman ostokelpoisen!*grr*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10233 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

satumetsä, 24.2.2008 15:38:
Se, että mun tekee ihan koko ajan mieli vitusti suklaata. Siis ihan koko ajan. Alkaa jo ärsyttämään, koska tuntuu, että voisin syödä sitä kilottain.



Mul on ihan sama *ding* ennen saatoin syödä herkkuja 1-2 kertaa kuukaudessa, ja nyt on PAKKO syödä jotain makeeta joka päivä, eteenkin suklaata. Haluun eroon tästä makeakierteestä *grr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anniharha

Posts: 1,937

#10234 • • anniharha
Pää on räjähtämispisteessä. Särky ei helpottanut astettakaan, vaik kävelin keskustasta takas saadakseni raitista ilmaa, eikä ajatuksetkaan kirkastuneet yhtään. Kaikenmaailman nihkeet kusipäät viel sietäisin, mut en sitä, että löydän itseni käyttäytymästä samalla tavalla. Vihaan, vittu.

--
and though my words could save the world they never come out right

oooo

Posts: 1,249

#10235 • • oooo

tukkasotka, 24.2.2008 16:56:
Tuo suklaanhimo johtunee useimmiten serotoniinivajareista (tai se nyt mikn uutinen ole). Sen jälkeen ei ole itsellä ollu makeanhimoa, kun syöny riittävästi etenkin b-vitamiinia ja muita ravintolisiä. Tosin masentuneisuudesta johtuvaan suklaanhimoon ei taida mitkään ihan perusvitskut auttaa..



Olen kärsiny serotoniinivajareista n. 10 vuotta ja nyt on alkanut makeanhimo. Johtuu masennuslääkkeestä, siis mirtatsapiini; aiheuttaa tunnetusti makeanhimoa ja yleensäkin ruokahalun kasvua. Tosin mulla se on vain tätä makeanhimoa, enkä ole lihonut onneksi tuosta lääkkeestä. Suurin osa lihoo.

Väkisin koitan syödä makeaa vain silloin tällöin. Tekee tiukkaa.
kokosbollar

Posts: 334

#10236 • • kokosbollar franks and beans!
Ärsyttää ettei oo safkaa eikä röökiä himassa, eikä jaksais lähteä kuitenkaan kauppaan niitä hakemaan. Eli oon siis laiska paska, mikä ärsyttää taas vaan lisää. *igor*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

oooo

Posts: 1,249

#10237 • • oooo

tukkasotka, 24.2.2008 18:18:
Mä oon huomannut saman mirtatsapiinin kanssa, jo pienenkin annoksen yhteydessä. Ja söin niitä siis nukahtamisvaikeuksiin. Hirvee nälkä tulee ilman mitään syytä*joo* Lopetin samasta syystä ne heti. On niissä se puoli ettei ne aiheuta samalla tavalla riippuvuutta kuin monet muut vastaavat lääkkeet.



Tossa lääkkeessä on jännä juttu se, että isommalla annoksella on vähemmän sivuoireita kuin pienellä. Siksi yleensä määrätäänkin pieniä annoksia unettomuuteen, kun isommat ei enää väsytä noin yleisesti yhtä hyvin.
Mua väsytti aivan tajuttomasti 7,5mg mutta nykyinen 45mg ei väsytä oikein ollenkaan. Sama tuon ruuan kanssa, 30mg teki ruokahimoa, 45mg ei tee paitsi nyt tätä makeanhimoa.

Mä kyllä ajattelin vaatia vielä annoksen nostoa, kun ei tää lääke toimi mitenkään *ding* Yleensä saan järkyttävät sivuoireet kaikista lääkkeistä ja nyt ei ole mitään muuta vaikutusta kuin makeanhimo *nauru*

Jos nyt saan luvan nostaa vielä annosta, niin saatan päästä tästä suklaahimostakin eroon *joo*
Miinapiina

Posts: 3,494

#10238 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

satumetsä, 24.2.2008 15:38:
..... että viikko sitten aloin mököttämään ja melkein itkemään, koska mun suklaapatukka jäi ilmeisesti kauppaan *nauru*



toi on paha kyl, jos himottaa joku suklaa ja sit jättää sen kauppaan... surku siin tulee

--
pinkki on pop!!!

Nitta

Posts: 5,021

#10239 • • Nitta Sateenkaaren päässä
miehet *grr*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#10240 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
jeesus tuntee mut

--
suomen virallinen totuus