Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,778 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#6281 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Olotila. Ajatukset. Kaikki.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Lerna

Posts: 320

#6282 • • Lerna
Omat ajatukset ja jatkuva murehtiminen :(
Freja

Posts: 8,775

#6283 • • Freja Sihteeri
Helvete! Oon unohtanut verkkopankkitunnukseni *igor* Oon muistanut sen viimeset 3 vuotta ja tänää aamullakin sitä käytin ja nyt en enää muista. Tosi vitun jees.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jusna666

Posts: 1,447

#6284 • • Jusna666 Diablo
Idols ja idols tv-mainokset imee isosti persettä.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

pirpeli

Posts: 5,533

#6285 • • pirpeli
Él kurkkukipu*igor*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jone

Posts: 8,258

#6286 • • Jone Archibald Haddock
Tänään on taas niitä iltoja kun huvittais mennä nukkumaan, mutta maailma ja elämä pitävät hereillä. Vihaan ja inhoan - ainoa tapa saada unta on kokemukseen pohjautuen ottaa parit bisset. No vittu, onhan se keskiviikkokin et menköön.
Wanna B

Posts: 259

#6287 • • Wanna B Rattopoika
Naapurit ku meitä kuuntelee.....

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Amma

Posts: 2,383

#6288 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Haluisin enemmän kuin ikinä ostaa hevosen (yhden tietyn kaltoinkohdellun), mutta se ei taida olla oikein mahdollista. Ahdistaa ja ärsyttää ylitsepääsemättömän paljon. *grr*

Halukkaat sponsorit voivat ilmottautua profiiliin.. *pepsodent*

--
*etsiskel*

André

Posts: 457

#6289 • • André Madwave, Force
Kun tällä hetkellä korjaamoissa on ruuhkaa niin auton korjaukseen menee 2-3vko, mutta oma vika kun itse sen rikko(tai tarkemmin liikenteen jakaja).... Nyt kun liikenteenjakaja on uusittu ärsyttää että uusi on pistetty beetooni murikkaan kiinni, tuli vaan mieleen että kuinka pahasti voi käydä jos joku muu ajaa siihen.... Ja kaikki tavallaan mun syytä *grr* <--itselle *toktok*
Freja

Posts: 8,775

#6290 • • Freja Sihteeri

Freja, 3.1.2007 21:18:
Helvete! Oon unohtanut verkkopankkitunnukseni *igor* Oon muistanut sen viimeset 3 vuotta ja tänää aamullakin sitä käytin ja nyt en enää muista. Tosi vitun jees.



Lisää ärsytystä. Muistin kyllä sen tunnuksen vihdoin ja viimein - eihän siihen mennytkään sitten kuin yöunet *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#6291 • • Mellu-
nukuin eilen päikkärit 12-16.00 ja sit välissä treenit ja jossain 20:00 nukkumaan ja heräsin sitten 4:30 yöllä.. arsh!!1111! mii laiks inte! Illalla ois tv-peliki ni pitäs olla skarppina..niinno oonha mä nyt mut en varmaa sillo illalla enää *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#6292 • • ALIEN Guest

Jone, 3.1.2007 23:44:
Tänään on taas niitä iltoja kun huvittais mennä nukkumaan, mutta maailma ja elämä pitävät hereillä. Vihaan ja inhoan - ainoa tapa saada unta on kokemukseen pohjautuen ottaa parit bisset. No vittu, onhan se keskiviikkokin et menköön.



Joo, tässä sitä odotellaan vieläkin unta. Olin joskus 02.30 pintaan saamassa unen päästä kiinni, but noooooooooouuuu.... *toktok* Tuli sellanen virtapiikki yks kaks et olis voinut lähtee vaikka treenaa.
Mark

Posts: 7,311

#6293 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
ruokailuun lähtö duunissa. Joka vitun päivä se venyy vähintään 1,5h koska apina duunikaveri ei vaan voi vittu koskaan lähteä ajoissa mihinkään, sit kello on taas 14 ja ohoh nii iso tatti otsas ettei kiinnosta enää mikään *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

mariq

Posts: 2,154

#6294 • • mariq

Jusna666, 31.12.2006 11:05:
Miks vitussa sanotaan, että "puolustusvoiMAIN" ja "jehovantodistaJAIN" yms..
Eiks voi sanoo et puolustusvoimien ja jehovantodistajien. Vitun vammaset.

Edit. Ehkä sivuaa tätä, eli ärsyttää kaikki "virallisuus" ja vanhat kaavamaisuudet yms. "tavat".
Epäilen et toi JAIN-juttukin on jotain 1500-luvun puhekieltä, mut eiks sitä vois muuttaa nykyaikaa vastaavaks ku kaikki muukin menee eteenpäin ni miks sanat junnaa jossain ajanlaskun alun aikaisessa junttilassa.. Ihan sama lakikirjan kanssa, hirveetä luettavaa. Niinku nää mun postauksetkin.


*nauru* Voi mussu *hali*

Suomenkielessä esiintyy todella paljon sitä, että yhdestä ilmaisusta on olemassa kaksi tasan yhtä oikeaa muotoa, ja on puhujan/kirjoittajan päätettävissä, kumpaa muotoa käyttää. Tässä käy usein niin, että kun on itse tottunut käyttämään sitä tiettyä muotoa, se toinen kuulostaa erittäin väärältä, vaikkei sitä todellisuudessa ole. Oon itse päätynyt suutuspäissäni tarkistelemaan useita tommosia, ja kyllä ne vaan tuppaa olemaan oikein ne toisetkin muodot

On se meitin äidinkieli vaan niiiiiin ihana *sydän*
ps. Oikeesti *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

yace

Posts: 463

#6295 • • yace Progempi parempi

Mark, 4.1.2007 12:24:
ruokailuun lähtö duunissa. Joka vitun päivä se venyy vähintään 1,5h koska apina duunikaveri ei vaan voi vittu koskaan lähteä ajoissa mihinkään, sit kello on taas 14 ja ohoh nii iso tatti otsas ettei kiinnosta enää mikään *dissaa*

-M



Läppää*släp* sitä tommii et nyt mennää *senkin*
Siren

Posts: 826

#6296 • • Siren Seinäruusu
Se, että yks ihminen saa terrorisoida koko firmaa niin että koko tuonti kusee. Yks ihminen saa erivapauden pitää ryyppyputkia, ilmestyä töihin millon huvittaa ja jättää duuninsa tekemättä, mutta kukaan ei tee mitään. Pomolta saa vastauksen, että on hänestä muutkin valittaneet. Ihna uskomatonta touhua *grr**grr**grr**grr* vitun kiva sit ite vastat puhelimeen ja sanoo asiakkaille, et sori, ei mulla oo mitään hajua millon teiän lähetys tulee. Ehkä lastataan, ehkä ei. Vittumaista. Entä jos mäki vedän tänää kännit ja ehkä ilmestyn töihin jos jaksan. Tai hei, voisin tehä yhtä nerokkaasti kuin tää yks ja istua töitten päälle kotona ilman konetta ja puhelinta. Siinähän ois ideaa.vittu *senkin**senkin**senkin*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Mark

Posts: 7,311

#6297 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

yace, 4.1.2007 12:35:
---
Mark, 4.1.2007 12:24:
ruokailuun lähtö duunissa. Joka vitun päivä se venyy vähintään 1,5h koska apina duunikaveri ei vaan voi vittu koskaan lähteä ajoissa mihinkään, sit kello on taas 14 ja ohoh nii iso tatti otsas ettei kiinnosta enää mikään *dissaa*

-M

---


Läppää*släp* sitä tommii et nyt mennää *senkin*



buhaha, nyt on taas saatu ruokaa ja angstit voi unohtaa ennen huomista lunch breikkiä *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jusna666

Posts: 1,447

#6298 • • Jusna666 Diablo

mariq, 4.1.2007 12:31:

*nauru* Voi mussu *hali*



*blush* *hali*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

zenny

Posts: 1,145

#6299 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ku huomaa unohtaneens lompakon himaa ja huomaa sen vast ruokaupan kassal.. ja sit ku tulee takas kauppaa sen lopakon kera ni huomaa unohtaneens plussakortin myös himaa.. *igor*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Mark

Posts: 7,311

#6300 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
vitun ¤##¤&/&&/)(/&%#%¤#" firman sisäinen käyttötuki, kas kummaa et vpn-tunnarit oli vanhentuneet vuoden vaihteessa, eikä pelitä vieläkään vaik joku vtun apina niistä soitti et nyt toimii taas. Hohhoi *dissaa* Kahlataan sit ens vko:lla EHKÄ kaikki ne vähintää 200 meilii mitkä siel odottaa *poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!