14,184 posts, 710 pages, 4,809,355 views
Freja, 3.1.2007 21:18:
Helvete! Oon unohtanut verkkopankkitunnukseni Oon muistanut sen viimeset 3 vuotta ja tänää aamullakin sitä käytin ja nyt en enää muista. Tosi vitun jees.
Jone, 3.1.2007 23:44:
Tänään on taas niitä iltoja kun huvittais mennä nukkumaan, mutta maailma ja elämä pitävät hereillä. Vihaan ja inhoan - ainoa tapa saada unta on kokemukseen pohjautuen ottaa parit bisset. No vittu, onhan se keskiviikkokin et menköön.
Jusna666, 31.12.2006 11:05:
Miks vitussa sanotaan, että "puolustusvoiMAIN" ja "jehovantodistaJAIN" yms..
Eiks voi sanoo et puolustusvoimien ja jehovantodistajien. Vitun vammaset.
Edit. Ehkä sivuaa tätä, eli ärsyttää kaikki "virallisuus" ja vanhat kaavamaisuudet yms. "tavat".
Epäilen et toi JAIN-juttukin on jotain 1500-luvun puhekieltä, mut eiks sitä vois muuttaa nykyaikaa vastaavaks ku kaikki muukin menee eteenpäin ni miks sanat junnaa jossain ajanlaskun alun aikaisessa junttilassa.. Ihan sama lakikirjan kanssa, hirveetä luettavaa. Niinku nää mun postauksetkin.
Mark, 4.1.2007 12:24:
ruokailuun lähtö duunissa. Joka vitun päivä se venyy vähintään 1,5h koska apina duunikaveri ei vaan voi vittu koskaan lähteä ajoissa mihinkään, sit kello on taas 14 ja ohoh nii iso tatti otsas ettei kiinnosta enää mikään
-M
yace, 4.1.2007 12:35:
---
Mark, 4.1.2007 12:24:
ruokailuun lähtö duunissa. Joka vitun päivä se venyy vähintään 1,5h koska apina duunikaveri ei vaan voi vittu koskaan lähteä ajoissa mihinkään, sit kello on taas 14 ja ohoh nii iso tatti otsas ettei kiinnosta enää mikään
-M
---
Läppää sitä tommii et nyt mennää