Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,304 views

onni3mk

Posts: 3,973

#3101 • • onni3mk Onni on.
Tän toimiston kylmyys. Onneks päätin jo, etten ota tätä duunia vastaan.

Sit unohin matkakortin repun taskuun ja jouduin maksaa tietysti sen 2.20e bussilipusta, vaikka matkakortilla oliski kautta (vai mikskä sitä nyt kutsutaan, et ostaa kuukaudeks lipun siihen) jäljellä. Huomasin myös, ettei mulla ole tarpeeksi rahaa takasin meno matkaan *igor* Joku mun täytyy kehdata pummia täältä joltain se 2e, tai sit täytyy toivoa, et bussissa on mukava kuski, joka antaa mun matkustaa periaatteessa ilman lippua. Mut mitäs mä sitten teen, jos ei anna, koska mä en pääse täältä sitten enää pois paitti kävelemällä n. 15km *grr* Joo, eikä täs taida olla kun Jumbossa automaatti, ja Jumbo on kiinni. *kivatsulle*

--
Onni on.

Sinza

Posts: 2,227

#3102 • • Sinza
Se, että en voi vastaanottaa mesessä biisejä, koska fuckin Windowsin tietoturvakeskus estää niiden tiedostojen käytön *dissaa* enkä osaa mistään muuttaa sitä vaikka kaikki asetushommelit onkin jo koluttu läpi moneen kertaan... Anyone...? *uuh*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Hippo

Posts: 221

#3103 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Se ettei ole ajokorttia.

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

UnityF

Posts: 15,721

#3104 • • UnityF joo just se
se että mä oon ollu perseeseen ammuttu karhu tänään ja kaikki mun rakkaat täällä kotona on joutunu kestää mua. Hitto mun kanssa *grr*
Wert

Posts: 3,386

#3105 • • Wert Varapalkkaliukuja

Sinza, 15.8.2005 22:53:
Se, että en voi vastaanottaa mesessä biisejä, koska fuckin Windowsin tietoturvakeskus estää niiden tiedostojen käytön *dissaa* enkä osaa mistään muuttaa sitä vaikka kaikki asetushommelit onkin jo koluttu läpi moneen kertaan... Anyone...? *uuh*




http://www.a-patch.tk/

sammuta mese ku ajat ton softan.. siel pitäs olla sellanen kohta ku remove file transfer protection tai joku sellanen..
ku oot ton ajanu nii pitäs toimii.
Miika

Posts: 893

#3107 • • Miika

alek száhala, 14.8.2005 15:25:

*klips*



Joko oot tilannu Macin? Jos kortti on ollu pakkausessa suojattuna styroxiin niin ei noihin vikoja pitäisi tulla, ellei sitten paljaalteen paiskaa lattiaan tai kaada limua liittimiin.
Trixie

Posts: 1,342

#3108 • • Trixie
nenä valuu, silmät valuu, kaktus kurkus, kolottaa*nuha* on siis flunssa*uuh*

--
face your fears and live your dreams

liikkuva muna

Posts: 2,652

#3110 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Luminescent, 16.8.2005 00:05:
---
alek száhala, 14.8.2005 15:25:

*klips*


---


Joko oot tilannu Macin? Jos kortti on ollu pakkausessa suojattuna styroxiin niin ei noihin vikoja pitäisi tulla, ellei sitten paljaalteen paiskaa lattiaan tai kaada limua liittimiin.



Toi kortti on mm. imenyt/vastaanottanut keikoilla savua, lämpöä, tärinää, kanssasoittajien kaljaa (ei kuitenkaan sisään) ja kosteutta (ilmasta). Onpa vielä matkustanut lentokoneen ruumassa noin 35000 kilometriä, tosin pyyhkeisiin käärittynä matkalaukussa.

Vika voi olla myös läppärin firewireportissa.

Macin tilaus saa nyt odotella vielä hetken, pitäis monitoritkin jostain kähveltää. Lahdessa ois yks aika passeli studio minne vois tehdä keikan joku yö.
Pablo

Posts: 1,875

#3111 • • Pablo

alek száhala
Macin tilaus saa nyt odotella vielä hetken, pitäis monitoritkin jostain kähveltää. Lahdessa ois yks aika passeli studio minne vois tehdä keikan joku yö.



Ota sä ne monitorit niin me otetaan Oskun kanssa harmonikat *lmao*
Miika

Posts: 893

#3112 • • Miika

Pablo, 16.8.2005 00:50:
Ota sä ne monitorit niin me otetaan Oskun kanssa harmonikat *lmao*



Nyt mä tajuan miksi keltasessa pörssissä myydään niin ahkerasti harmonikkoja *muhaha*
onni3mk

Posts: 3,973

#3113 • • onni3mk Onni on.
Kuiva kutittava yskä, joka mulla on just nyt ja pahenee koko ajan *grr*

--
Onni on.

hemuz

Posts: 2,178

#3114 • • hemuz kätevä emäntä
Aika yleinen läppä, et ku keitän aamulla kahvia, nii ei ookkaa maitoo (illalla olen tarkistanut, mutta aamulla sisko on sen hörppiny aamupalallaan) *grr*
Syder

Posts: 2,255

#3115 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Nihkeät unet, varsinkin kun joskus pentuna on tullut nähtyä jonkin sortin enneunia, tai ainakin unia joiden jälkeisenä päivänä on kokenu eriasteisia dejavu -fiiliksiä. Toivotaan että viimeöinen ei ollut enneuni :)

--
Divida et impera.

Sinza

Posts: 2,227

#3116 • • Sinza

Wert, 15.8.2005 23:22:
http://www.a-patch.tk/

sammuta mese ku ajat ton softan.. siel pitäs olla sellanen kohta ku remove file transfer protection tai joku sellanen..
ku oot ton ajanu nii pitäs toimii.


Suurkiitos neuvosta, täytyy heti kokeilla *iloinen**joo*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Syder

Posts: 2,255

#3117 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Alma HY Intranet WebOodeinee päivineen, systeemi kusee, homma kusee, elämä kusee, kaikki kusee kerralla ja kunnolla *kivatsulle*


[pieni]ps. heti tuli parempi olo ku purki[/pieni]

--
Divida et impera.

Jutu

Posts: 3,054

#3118 • • Jutu Blondi
Keskiviikot tästä eteenpäin ensi kuun loppuun asti. Mulla ei ole mitään muuta kuin sitä hiton matikkaa puol kymmenestä puol kolmeen *kivatsulle*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#3119 • • Mellu-
Miä missaan Lab4:n TAAS *grr* vtun lentopallo

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mai

Posts: 374

#3120 • • Mai Villikisu
Olen kipeä ja kökin täällä kotona yksin, eikä poikaystäväkään ole täälä... *uuh*