Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,702 views

Jago

Posts: 4,039

#6321 • • Jago un-trained monkee
hammas taas kipee.. ei haluu lähtee hampulääkälii*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

^Petunia

Posts: 888

#6322 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
-kello on vähän yli kuusi..
-kauhee yskä..
-en saa unta..
-on vapaa päivä..
Se Ärsyttää Nyt Todella Paljon!!! *senkin*
MiMoSa

Posts: 1,664

#6323 • • MiMoSa
Sovituskopit, joissa ei ole tarpeeksi ripustuskoukkuja. Tosi ärsyttävää kun pitää yrittää tunkea kaikkia omia ja sovitettavia vaatteita pariin koukkuun. Ja vielä pahempi jos ei ole edes penkkiä.*eiei* Myös tällaisen sovituskopin olen nähnyt, jossa ei ollut yhtään ripustuskoukkua saatika penkkiä. Siellä sitten vaan kaikki omat ja sovitettavat vaatteet lattialle...*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

HayD

Posts: 179

#6324 • • HayD pikku-h
lisäisin tohon että sovituskopit joissa ainoastaan on yks peili ärsyttää myös...vaikeeta sovittaa housuja esim....*eiei*
Miinapiina

Posts: 3,494

#6325 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
"Älkää huudattako lastanne kaiken yötä. Itku kuuluu läpi talon. Estää muita nukkumasta."

tuo, ärsyttää ! ! ! ! ! ku ei vaan tajuta... *grr**grr*

--
pinkki on pop!!!

Sallakat

Posts: 2,220

#6326 • • Sallakat jungle, baby !

domi, 8.1.2007 21:08:
---
Sallakat, 8.1.2007 10:13:
se, että työpaikalla jengi sanoo ett on paska ilmapiiri ja moni asia mättää. Sitten kun johto heiltä kysyy että miten asiaa voisimme alkaa puimaan ja helpottamaan niin kukaan ei sano mitään. Istutaan vaan tuijottelemassa käsiä ja kohauttelemassa olkapäitä.

---

Oi, mä niin tiiän ton tilanteen. Yksin kuitenkaan ei viitsis lähtee ajamaan jotain asiaa, mikä saattaa tuottaa sen, että ampuu itseään jalkaan jossain vaiheessa. Kaiken huippuna esimies välillä neuvoo selvittelemään nämä asiat keskenämme.



Mulla ei edes ole mitään työilmapiiri ongelmia, mua kohtaan ei ole kukaan ollut inhottava. Mutta tiedän että tollanen on paljon jokaisen omastakin asenteesta kiinni. Ainakin täällä.
enpä puutu asiaan mitenkään, mutt rasittaa kuunnella ku jengi korvat punasina mumisee jossain tiimipalavereissa eikä mitään ratkaisuja olla valmiita esittämään. puuh*
Infinitee

Posts: 272

#6327 • • Infinitee
Tuo keli tuolla ulkona on ihan uskomaton. Vettä tulee ihan samaa rataa kun ois joku syyskuu.. ja nyt on sentään jo tammikuu edenny hyvää matkaa. Pitää vissiin vielä käydä sateenvarjo ostamassa.
Optik

Posts: 1,691

#6328 • • Optik Piikkisika/Outopallo
En tiedä pitäisikö tämä avautuminen kirjoittaa tänne vai "päivän :("-mökömököketjuun..

Mutta.

Tällä hetkellä mieleni tekisi kuohita kaikki haittaohjelmien tekijät...

PAJAVASARALLA, PERKELE!!! *grr**dissaa*

Nimim. MBR:n kadottamien partitioiden ylivittuuntunut etsijä.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Janisa

Posts: 2,226

#6329 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
*tun viisumit... *toktok*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

villelope

Posts: 2,846

#6330 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Mikä siinä on, että keskiviikon ja torstain välisenä yönä keskellä tammikuuta pitää fiilistellä hartaita joululauluja kerrostaloasunnossa. Miksi pitää järkätä jotku bileet keskellä viikkoa?

Sanoinko jo että nää on omistusasuntoja?

Miksi pitää luukuttaa iskelmiä, humppaa sekä kansantansseja?

Miksi se telkkari pitää olla niin lujaa?

MIKSI MIKSI MIKSI!!!!



Helvetti mä hommaan rivarikämpän, niin tietää ainakin että ketä käy syyllistämässä/lyömässä/whatever.



En olis halunnutkaan nukkua.

Vittu.
blastic

Posts: 930

#6331 • • blastic ballistic ballstick

LooPy, 10.1.2007 23:54:
Mikä siinä on, että keskiviikon ja torstain välisenä yönä keskellä tammikuuta pitää fiilistellä hartaita joululauluja kerrostaloasunnossa.



Soita niille Joulupuu on rakennettu (Loopy's motherfukn let me sleep hard trance remix) niin ehkä ne tajuaa lopettaa.

Mut noi ei sentäs soita jari sillanpäätä ja miljoonaa ruusua niin kuis eräs Iso U josta sain minäkin kokea osani aikanaan *grr*
Freja

Posts: 8,775

#6332 • • Freja Sihteeri
Töissä meni pitkäks. Just ku oisin mielelläni lähteny ajoissa kotiin. Ja nyt ei tuu enää unikaan. Jeij!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#6333 • • REivaaja Guest
Syksy...
Tarsu

Posts: 2,449

#6334 • • Tarsu
naljailevat ihmiset ja se kun jotkut olettaa et kaikki
tietää forumin säännöt ja etiketit heti alusta alkaen.
HEI HALOO, joillain on oikeakin elämä!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

plink

Posts: 1,405

#6335 • • plink team paska
mua vituttaa sanonta "kiitos ja anteeksi" ja muut vastaavat latteudet. vittu. pitäs päästellä rammerilla perseeseen.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Zandy

Posts: 273

#6336 • • Zandy
Aaaargh! Epäpätevä sisäinen viestintä ja tiedotus töissä. Luulisi että näin isossa valtion virastossa olisi päteviä viestinnän ammattilaisia. Mutta ei.

*dissaa*
Jusna666

Posts: 1,447

#6337 • • Jusna666 Diablo
Aika helppo reenaa ku jos ei joku paikka oo särki ni sit on flunssa. vitun lohduttavaa.
Saiskohan ens jouluna pukilta vähän terveyttä lahjaks..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

nomic

Posts: 4,120

#6338 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Se kun aina samat tyypit tunkee profiiliin niitä linkkejä, vaikka on aika hyvin käynyt selväksi, etten jaksa kuunnella, jos ei ole kiinnostusta. Toinen mikä ärsyttää on tuo, että otetaan mukaan kiljooniin ryhmäviesteihin, jotka mainostaa jotain tapahtumaa, vaikka on käynyt selväksi, etten niissä tule käymään. *grr* *angst*
Kit^

Posts: 798

#6339 • • Kit^ ihme höpöttäjä
just ku olin päättäny että tänään heti heräämisen jälkeen lähden lenkille, ni jalat on ihan järkyttävän jumissa parin päivän intensiivisista salireeneistä.. Lisäks viel siel on liukasta ja märkää ku tulee lunta.. *grr* vaikka toisaalta se on kiva et vihdoin tulee lunta.. ei oo nii pimeetä koko ajan.. jos se nyt siis pysyis tällä kertaa..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Sssan*

Posts: 651

#6340 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Se että tulee kouluun aivan turhaan eikä oo voitu ilmottaa mitään mahd. muutoksista...Opettajat omilla teillään eikä edes puhelimella saa kiinni *grr* Prkleen motivoivaa joo....*hmph*

Niin ja se et auton lukot oli totaalijäässä eikä niitä saanu auki..*justjoo*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..