Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,980 views

Sssan*

Posts: 651

#6222 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Fyraett, 28.12.2006 22:04:
---
Sssan*, 28.12.2006 22:00:
Se etten todellakaan tiedä vielä mitä teen UV:na...
---


tee töitä *joo*



Voi jos vaan olis töitä tarjolla sinä päivänä..mun lafkani kun ei oo pyytänyt mua työvoimaksi *ding*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

rose

Posts: 1,047

#6223 • • Edited rose vakaasti epävakainen
Kämppis, joka tosi kunnioitettavasti haluu kierrättää jätteet, MUTTA! Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Voisitko pestä kartonkitetrat, säilyketölkit ja viedä itekki biojätteen joskus. *toktok* Ärsyttää kun en ite oo päättäny kierrättää tässä kämpässä ja nyt teen sen kahden puolesta. En vaan voi katella kun roskakaappiin kasvaa oma ekosysteemi *hmph*

--
TwistedLife™ Amusement Park

oooo

Posts: 1,249

#6224 • • oooo
Minä ärsytän itseäni
Miinapiina

Posts: 3,494

#6225 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nukahdin toooooosi aikasin ku oli ihan hillitön päänsärky ja lepäilin sängyssä... olin nukkunut aamulla pitkään ja vielä nukuin päikkäritkin... ja sit ku nukahin illalla tosi aikasin, ni heräsin äsken ja eipä sit enää uni tuu... PÖH PÖH... ihan höhlää!!!

--
pinkki on pop!!!

blastic

Posts: 930

#6226 • • blastic ballistic ballstick
Olin tuossa hetki sitten brittiläisessä levykaupassa asioimassa. Olin kerännyt sievoisen kasan levyjä, ja kun piti mennä kassan kautta, tapahtui "jotain".

En tiä oliko cookiet persillään vai sessio muuten vaan viturallaan, mutta ostoskorissa oli erään tv-kanavan slogania mukaillen jotain aivan muuta kuin piti.

Hieman vitutti. Levylista oli ollut jo pidemmän ajan odottelemassa ostopäätöstä, ja yhtäkkiä se loistikin poissaolollaan (joo joo, stupid user error, olis pitänyt ottaa lista välillä talteen). Eipä siinä sitten muu auttanut kuin yrittää kaivaa back catalogista (1000+ levyä per genre jne) muistin varassa levyt takaisin koriin.

Onneks sentään löysin suurimman osan levyistä, mutta ottaa kyllä päähän tämmöinen mokailu.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6228 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

rose, 28.12.2006 22:30:
Ärsyttää kun en ite oo päättäny kierrättää tässä kämpässä ja nyt teen sen kahden puolesta. En vaan voi katella kun roskakaappiin kasvaa oma ekosysteemi *hmph*



Haha, meillä on täällä ihan sama ongelma. Oon itse niin peruslaiska etten jaksas pitää bioroskistakaan (=en jaksa viedä sitä) mut noi muut haluu *tirsk* puhumattakaan mistään maito- ja tonnikalapurkkien keräilystä. En siedä sitä että kauhee määrä rojua lojuu jossain kaapissa *hmph* tai roskaa..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

crissy

Posts: 1,958

#6229 • • crissy
toi vitun viisaudenhammas mikä puskee tuolta vasemmalta puolelta!!!!!!!!!!!!!

ja enkä mee lekuriin ennenku itku tulee!
oooo

Posts: 1,249

#6230 • • oooo

crissy, 29.12.2006 15:30:
toi vitun viisaudenhammas mikä puskee tuolta vasemmalta puolelta!!!!!!!!!!!!!

ja enkä mee lekuriin ennenku itku tulee!



Kannattaisi mennä suht. nopeasti. Pitkään hoitamattomana saattaa viereinen hammas vaurioitua. Saattaa tulla hampaille ahtaat oltavat, jolloin ne voi tietysti mennä kieroon jonkin ajan kuluttua.. etenkin jos hammas ei puhkea ulos vaan kasvaa poikittain ikenen alla, se puskee hyvin viereistä hammasta.

Alaviisaudenhampaan hoitamaton tulehdus johtaa henkeä uhkaaviin tilanteisiin tulehduksen levitessä kaulalle ja rintakehään. ( Sanoo eräs hammaslääkäri).
Jimmyfi

Posts: 904

#6231 • • Jimmyfi
se, että hanipallero tulee vasta huomenna!!"#"!#! "hajoo pää* poks*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#6233 • • Hitchhiker
prosessinhitausluvun selittäminen ilman mitään kirjainformaatiota ja se kun siitä ei löydy pätkääkään tietoa internetin ihmeellisestä maailmasta. Kohta jo 1,5h etsiny netistä ja kaikista papereista mitä itseltä löytyy (joo ja se prosessitekniikan kirja on sillä opettajalla lainassa *grr*).
extramppa

Posts: 217

#6234 • • extramppa hengailija
SonyEricsson!!!!!!!!!
Zed!!!!!!!!
Late

Posts: 3,441

#6235 • • Late team Lasse
Vitun duunikoneet ja IE, hirveen vaivan takana että pääsin edes tämän avautumisen kirjoittamaan. Tulee vaan jatkuvasti kaikenmaailman erroreita. *igor*
crissy

Posts: 1,958

#6236 • • crissy

satumetsä, 29.12.2006 15:39:
---
crissy, 29.12.2006 15:30:
toi vitun viisaudenhammas mikä puskee tuolta vasemmalta puolelta!!!!!!!!!!!!!

ja enkä mee lekuriin ennenku itku tulee!

---


Kannattaisi mennä suht. nopeasti. Pitkään hoitamattomana saattaa viereinen hammas vaurioitua. Saattaa tulla hampaille ahtaat oltavat, jolloin ne voi tietysti mennä kieroon jonkin ajan kuluttua.. etenkin jos hammas ei puhkea ulos vaan kasvaa poikittain ikenen alla, se puskee hyvin viereistä hammasta.

Alaviisaudenhampaan hoitamaton tulehdus johtaa henkeä uhkaaviin tilanteisiin tulehduksen levitessä kaulalle ja rintakehään. ( Sanoo eräs hammaslääkäri).



no se kipuilee n. 5x vuodessa ja sit se loppuu.. pitäs vissii tilata aika lekurille.. ihan vaa tarkistaakseen et se/ne mahtuu tulemaan.. *poks**poks* mä ku vaan en voi nii millää muotoo sietää hammaslääkäreitä.....
ella_

Posts: 1,329

#6237 • • ella_

crissy, 29.12.2006 21:51:
---
satumetsä, 29.12.2006 15:39:
---
crissy, 29.12.2006 15:30:
toi vitun viisaudenhammas mikä puskee tuolta vasemmalta puolelta!!!!!!!!!!!!!

ja enkä mee lekuriin ennenku itku tulee!

---


Kannattaisi mennä suht. nopeasti. Pitkään hoitamattomana saattaa viereinen hammas vaurioitua. Saattaa tulla hampaille ahtaat oltavat, jolloin ne voi tietysti mennä kieroon jonkin ajan kuluttua.. etenkin jos hammas ei puhkea ulos vaan kasvaa poikittain ikenen alla, se puskee hyvin viereistä hammasta.

Alaviisaudenhampaan hoitamaton tulehdus johtaa henkeä uhkaaviin tilanteisiin tulehduksen levitessä kaulalle ja rintakehään. ( Sanoo eräs hammaslääkäri).

---


no se kipuilee n. 5x vuodessa ja sit se loppuu.. pitäs vissii tilata aika lekurille.. ihan vaa tarkistaakseen et se/ne mahtuu tulemaan.. *poks**poks* mä ku vaan en voi nii millää muotoo sietää hammaslääkäreitä.....



mä tiedän yhden ihmisen joka kuoli huonosti hoidetun (aka YTHS) viisaudenhammaspoiston jälkeiseen verenmyrkytykseen tjsp komplikaatioihin. cheers!

onneks omat mahtu suuhun ihan nätisti niin ei oo pitäny poistella.

--
Elementary, my dear.

crissy

Posts: 1,958

#6238 • • crissy

ella_, 29.12.2006 21:53:
---
crissy, 29.12.2006 21:51:
---
satumetsä, 29.12.2006 15:39:
---
crissy, 29.12.2006 15:30:
toi vitun viisaudenhammas mikä puskee tuolta vasemmalta puolelta!!!!!!!!!!!!!

ja enkä mee lekuriin ennenku itku tulee!

---


Kannattaisi mennä suht. nopeasti. Pitkään hoitamattomana saattaa viereinen hammas vaurioitua. Saattaa tulla hampaille ahtaat oltavat, jolloin ne voi tietysti mennä kieroon jonkin ajan kuluttua.. etenkin jos hammas ei puhkea ulos vaan kasvaa poikittain ikenen alla, se puskee hyvin viereistä hammasta.

Alaviisaudenhampaan hoitamaton tulehdus johtaa henkeä uhkaaviin tilanteisiin tulehduksen levitessä kaulalle ja rintakehään. ( Sanoo eräs hammaslääkäri).

---


no se kipuilee n. 5x vuodessa ja sit se loppuu.. pitäs vissii tilata aika lekurille.. ihan vaa tarkistaakseen et se/ne mahtuu tulemaan.. *poks**poks* mä ku vaan en voi nii millää muotoo sietää hammaslääkäreitä.....

---


mä tiedän yhden ihmisen joka kuoli huonosti hoidetun (aka YTHS) viisaudenhammaspoiston jälkeiseen verenmyrkytykseen tjsp komplikaatioihin. cheers!

onneks omat mahtu suuhun ihan nätisti niin ei oo pitäny poistella.




NO KÄÄK!!!!!!!!!!!*pökr* täytyy toivoo et ne mahtus.. tai ainaki oikeella puolella on alas ja ylös tullu ja mahtunu mut tää vasuri pukkaa aina vihotteleen muutaman päivän.. nyt ei taas vaivaa ku otin 4h sitte särkylääkkeen..

mä kuolisin siihen paikkaa ku joutusin operoitavaksi.. pelkään hulluna!!!
Avatar
#6239 • • Equalizer Guest
Se kun on aina työpäivän jälkeen niin hemmetin väsyny ettei jaksa tehä mitään
Avernian

Posts: 7,451

#6240 • • Avernian Kerettiläinen

crissy, 29.12.2006 22:07:
NO KÄÄK!!!!!!!!!!!*pökr* täytyy toivoo et ne mahtus.. tai ainaki oikeella puolella on alas ja ylös tullu ja mahtunu mut tää vasuri pukkaa aina vihotteleen muutaman päivän.. nyt ei taas vaivaa ku otin 4h sitte särkylääkkeen..

mä kuolisin siihen paikkaa ku joutusin operoitavaksi.. pelkään hulluna!!!



Ota hyvä ihminen nukutus...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*