Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,018 views

wiwi

Posts: 1,575

#12581 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Joudun omassa kodissani kuuntelemaan musaa kuulokkeilla omalta koneelta koska mies 1) hankki helvetin ison telkkarin (ite viihdyn paremmin ilman) jota 2) käyttää guitar heron pelaamiseen ja 3) kattoo mikkosten maailmaa. Huoh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#12582 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Marjo, 2.4.2009 20:11:
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.



Mitä mä sanoin! *nauru* No, mut kohta se on ohi! *joo* Ja sadaan teidät melkein meidän naapuriin! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Liina

Posts: 161

#12583 • • Liina Ratamurmeli
Kylläpä vituttaa istua näin aurinkoinen ja lämmin ja ihana päivä sisällä töissä ja vielä kun huomenna lauantaina sataa taas vettä/räntää/jtn/ ja on pilvistä & harmaata *igor*
Takyon

Posts: 2,945

#12584 • • Takyon Möwkö

Ameeba^, 1.4.2009 20:44:
---
wiwi, 1.4.2009 20:27:

Ohoo! No kyllä kuuluisi! Aika huonolta palvelulta tuntuu tollanen.

Ootapa vaan paljon vituttaa sitten kun oot venaillu sitä puhelintas huollosta muutaman viikon...

---

On tuo luuri jo vituttanut sen verran paljon (fw beta-vaiheessa) ettei tää enää hirveesti pahene. Kun sais jollain keinolla myytyä pois ja hommattua E71 tilalle niin voisi helpottaa.

Ja jos joku on miettimässä tuota 5800 niin odottakaa että saavat ensin fw:n kuntoon.



FW v20 toimii jo suht vakaasti ja v21 on jo julkaistu (en tosin tiedä onko jo jakelussa). Huollossa varmaan päivittävät jos et ota:lla saa päivitettyä, ainakin mulle laittoivat.

Ja jos tuo tyyppivika on se kuulokejuttu niin mä sain omani takas seuraavana työpäivänä, mut sehän riippuu ihan siitä kuinka paljon niillä on huollossa jonoa..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Euphoria

Posts: 542

#12585 • • Euphoria 4 everyone

Marjo, 2.4.2009 20:11:
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.



Tää on kyl niin klassista:D Oli ihan samaa kiroilua viime muutossa!
Takyon

Posts: 2,945

#12586 • • Takyon Möwkö

wiwi, 2.4.2009 20:20:
Joudun omassa kodissani kuuntelemaan musaa kuulokkeilla omalta koneelta koska mies 1) hankki helvetin ison telkkarin (ite viihdyn paremmin ilman) jota 2) käyttää guitar heron pelaamiseen ja 3) kattoo mikkosten maailmaa. Huoh.



Kakkoskohdasta ei saa valittaa, meet ite mukaan ;D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Marjo

Posts: 1,796

#12587 • • Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 2.4.2009 20:22:
---
Marjo, 2.4.2009 20:11:
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.

---


Mitä mä sanoin! *nauru* No, mut kohta se on ohi! *joo* Ja sadaan teidät melkein meidän naapuriin! *sydän*



No niin sanoitkin! Ja Daniel ihan oikeesti kelas, että kolme tollasta tietokonelaatikkoa ois riittänyt. 13 on nyt täynnä. *nauru*
Aazu

Posts: 50

#12589 • • Aazu
Armeija HAJOTTAA!

Tänään jäi Flipside väliin, ens viikol Sasha Äffän synttäri kekkerit.

Noo onneks on viel aikaa käydä bailaamas. :D
turquoise

Posts: 732

#12590 • • turquoise e-ra2co
Nastral Projection. Fuckin' katupöly, kiva aivastella koko ajan. Mun nenän limakalvot on ihan santapaperia, ku on joutunu suihkuttelee Nassee tukkosuuteen ja jännään kutitteluun.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Takyon

Posts: 2,945

#12591 • • Takyon Möwkö
Ujo pissa *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

hemuz

Posts: 2,178

#12592 • • hemuz kätevä emäntä

sativa, 3.4.2009 19:44:
Nastral Projection. Fuckin' katupöly, kiva aivastella koko ajan. Mun nenän limakalvot on ihan santapaperia, ku on joutunu suihkuttelee Nassee tukkosuuteen ja jännään kutitteluun.



Kokeiles pellavaöljysumutetta. Löytyy apteekista. :)
sapeli

Posts: 11,768

#12593 • • sapeli jokukukamikä?
Kiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiirekiire.

*igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kriss G

Posts: 1,492

#12594 • • Kriss G Wir brauchen bass
SAATANAN SAATANA

--
DESTROY ALL HIPPIES

Freja

Posts: 8,775

#12595 • • Freja Sihteeri

Kriss G, 7.4.2009 11:18:
SAATANAN SAATANA



PERKELEEN PERKELE

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#12596 • • Equalizer Guest
pasC
Septique

Posts: 441

#12597 • • Septique
Se että vituttaa kun on tylsää, mutta kun ei jaksa/kiinnosta tehdä oikeen mitään. En tiedä mitä tehdä
ninscu

Posts: 635

#12598 • • ninscu candydelic

wiwi, 1.4.2009 20:20:
Tilastotiede! Öäaaarghhh ku en vaan tajuu! Tutkintoon kuuluu yksi, kahdessa osassa suoritettava kurssi ja olen todella yllättynyt jos joskus saan sen suoritettua. Kun yrittää lukea tai ymmärtää noita juttuja jotenkin, tuntuu että alkaa pää savuta. Todennäköisyyslaskuja *eiei*

Sain aikanaan töin ja tuskin suoritettua lukion lyhyen matikan ja senkin ihan päin vittua. Tipahdin kärryiltä varmaan yläasteella jossain siinä vaiheessa kun laskeminen alkoi tapahtua numeroiden sijaan kirjaimilla.

Mä en valmistu koskaan, jollei tässä pian keksitä toimivia aivoimplantteja. Saatana.



Jep, i feel u.
Mulla jäi ekana amk vuotena tilastotieteen ja talousmatikan kurssit roikkuun ja täs joskus pitäs sit jotenki saada ne uusinnois läpi :D

Ne asiat ei vaan mee jakeluun ja mikä niis kursseis eniten vitutti oli sellanen vanha ja kypsynyt opettaja, joka vastas kaikkiin kysymyksiin tosi sarkastisesti kierrellen niin ettei siitä ollut yhtikäs mitään apua. Jätin sit loppuvaihees menemättä koko tunneille ku ei vaan jaksanut kuunnella enää sitä miestä ja sitä hepreaa mitä se selitti. Toivon vaan et se antas säälistä ees ykkösen sit ku niitä uskaltaudun tenttimään *hikoil*

--
.. grooving with the eternal now ..

kinderi

Posts: 1,783

#12599 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Netti pätkii ihan järkyttävän pahasti *igor*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#12600 • • REivaaja Guest
Mä en tajua mitä ihmiset on kollektiivisella tasolla kuin jotkut yksiaoluiset organismit, jotka noudattavat vain selviytymisen ja tehokkuuden ohjenuoria. Miten vitussa tästä kaikesta on tullut niin tehokkuuteen painottuvaa. Oli se ihan ymmärrettävä teesi vielä 1980 luvulle, mutta sen jälkeen on se on mennyt ihan älyttömäksi. Nyt meidän kulttuuri perustuu käsityksiin ja tehokkuuden kasvattaminen uhkaa jo yksityiselämää. Tupakointi on kiellettyä monilta osin käytännössä kokonaan. Se ei ehkä ole terveellinen tapa, ja sen vaaroista pitää varoittaa, mutta tilanne jossa me nyt ollaan, viestittää välinpitämättömyyttä ihmisen omia valintoja kohtaan, ja siten myös suoraan ihmistä kohtaan. Tämä on vain yksi esimerkki. Se ei ole edes sosiaalidemokratiaa. Se on holhoamista, eikä sitä ole edes vaikeaa erottaa, kun ymmärtää, että ei ole itse ainoa oikean maailmankatsomuksen omaava ihminen. NYt annetaan niille jotka rääkyy koviten. Luin täältä jopa että fasisteille pitää antaa mitä he haluavat, jottei aate leviäisi?! Nykyinen järjestelmä suosii ahneita, ja ylimielisiä egoisteja, joilla ei ole elämää sen vaarallisuuden vuoksi. Miksi me annamme tälläisten ihmisten sanella ehdot ihmiskunnioitukselle? Koska me haluamme elää, ja se vain pahentaa tilannetta. Me emme voi asioille mitään, koska meillä on parempaakin tekemistä, joista osa on propagandan keinoin istutettu päähämme. Me tarvitsemme rahaa toteuttaaksemme itseämme samalla itse vieden merkitystä rahoiltamme. Se on tyhjää valuuttaa joka valuu isoille firmoille vaihtoehtojen puutteen vuosi. Onhan kyse tehokkuudesta. Me ei kuitenkaan voida olettaa ihmisten maksavan enempää tuotteistaan, koska heillä on yhä se elämä joka on tunnetusti kallista.
..Paitsi tietenkin niille ahneille yksilöille, joille ei vielä tähänkään mennessä ole kehittynyt elämää.

Siksi mä sanon ''uraohjukset'': Kiva että te viihdytte työpaikoillanne, mutta haistakaa vittu!