14,184 posts, 710 pages, 4,811,186 views
Marjo, 2.4.2009 20:11:
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.
Ameeba^, 1.4.2009 20:44:
---
wiwi, 1.4.2009 20:27:
Ohoo! No kyllä kuuluisi! Aika huonolta palvelulta tuntuu tollanen.
Ootapa vaan paljon vituttaa sitten kun oot venaillu sitä puhelintas huollosta muutaman viikon...
---
On tuo luuri jo vituttanut sen verran paljon (fw beta-vaiheessa) ettei tää enää hirveesti pahene. Kun sais jollain keinolla myytyä pois ja hommattua E71 tilalle niin voisi helpottaa.
Ja jos joku on miettimässä tuota 5800 niin odottakaa että saavat ensin fw:n kuntoon.
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.
wiwi, 2.4.2009 20:20:
Joudun omassa kodissani kuuntelemaan musaa kuulokkeilla omalta koneelta koska mies 1) hankki helvetin ison telkkarin (ite viihdyn paremmin ilman) jota 2) käyttää guitar heron pelaamiseen ja 3) kattoo mikkosten maailmaa. Huoh.
Super-Kerttu, 2.4.2009 20:22:
---
---
Mitä mä sanoin! No, mut kohta se on ohi! Ja sadaan teidät melkein meidän naapuriin!
sativa, 3.4.2009 19:44:
Nastral Projection. Fuckin' katupöly, kiva aivastella koko ajan. Mun nenän limakalvot on ihan santapaperia, ku on joutunu suihkuttelee Nassee tukkosuuteen ja jännään kutitteluun.
wiwi, 1.4.2009 20:20:
Tilastotiede! Öäaaarghhh ku en vaan tajuu! Tutkintoon kuuluu yksi, kahdessa osassa suoritettava kurssi ja olen todella yllättynyt jos joskus saan sen suoritettua. Kun yrittää lukea tai ymmärtää noita juttuja jotenkin, tuntuu että alkaa pää savuta. Todennäköisyyslaskuja
Sain aikanaan töin ja tuskin suoritettua lukion lyhyen matikan ja senkin ihan päin vittua. Tipahdin kärryiltä varmaan yläasteella jossain siinä vaiheessa kun laskeminen alkoi tapahtua numeroiden sijaan kirjaimilla.
Mä en valmistu koskaan, jollei tässä pian keksitä toimivia aivoimplantteja. Saatana.