Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,551,260 views

Banda

Posts: 121

#13422 • • Banda suloinen rääväsuu
mä ja mun suuri suu *eiei*

--
*jiihaa*

turquoise

Posts: 732

#13423 • • turquoise e-ra2co
ÄRRsyttää valittaa näinkin pienestä asiasta, mutta ehkä tästä voi olla jollekulle hyötyä.

Oon huomannut, että yllättävän monet ihmiset ovat sairaan huonoja valokuvaajia. Mua kertakaikkiaan rasittaa se, että jos joku haluaa ottaa mun kameralla "meistä" kuvan, niin tosi monen muuten hyvän kuvan pilaa ASETTELU.

Vähemmän harrastaneille kuvaajille sääntö nro 1.: Kun otatte kuvan ihmisestä, älkää asettako sitä pläsiä keskelle sitä kehikkoa niin että pään yläpuolella on puoli kuvaa tyhjää tilaa ja vartalo katkeaa keskeltä, vaan yrittäkää saada KOKO ihminen (tai mahdollisimman paljon siitä) siihen kuvaan.

*igor*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

xybo

Posts: 1,100

#13424 • • xybo meeple!

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 25.3.2010 12:24:
ÄRRsyttää valittaa näinkin pienestä asiasta, mutta ehkä tästä voi olla jollekulle hyötyä.

Oon huomannut, että yllättävän monet ihmiset ovat sairaan huonoja valokuvaajia. Mua kertakaikkiaan rasittaa se, että jos joku haluaa ottaa mun kameralla "meistä" kuvan, niin tosi monen muuten hyvän kuvan pilaa ASETTELU.

Vähemmän harrastaneille kuvaajille sääntö nro 1.: Kun otatte kuvan ihmisestä, älkää asettako sitä pläsiä keskelle sitä kehikkoa niin että pään yläpuolella on puoli kuvaa tyhjää tilaa ja vartalo katkeaa keskeltä, vaan yrittäkää saada KOKO ihminen (tai mahdollisimman paljon siitä) siihen kuvaan.

*igor*



Tähän ei muuten edes auta se, että ottaa ensin kuvan ja näyttää miten rajaus pitäisi olla. :)
turquoise

Posts: 732

#13425 • • turquoise e-ra2co

Replying to Mikä ärsyttää?:

xybo, 25.3.2010 12:27:
---
sativa, 25.3.2010 12:24:
ÄRRsyttää valittaa näinkin pienestä asiasta, mutta ehkä tästä voi olla jollekulle hyötyä.

Oon huomannut, että yllättävän monet ihmiset ovat sairaan huonoja valokuvaajia. Mua kertakaikkiaan rasittaa se, että jos joku haluaa ottaa mun kameralla "meistä" kuvan, niin tosi monen muuten hyvän kuvan pilaa ASETTELU.

Vähemmän harrastaneille kuvaajille sääntö nro 1.: Kun otatte kuvan ihmisestä, älkää asettako sitä pläsiä keskelle sitä kehikkoa niin että pään yläpuolella on puoli kuvaa tyhjää tilaa ja vartalo katkeaa keskeltä, vaan yrittäkää saada KOKO ihminen (tai mahdollisimman paljon siitä) siihen kuvaan.

*igor*

---


Tähän ei muuten edes auta se, että ottaa ensin kuvan ja näyttää miten rajaus pitäisi olla. :)



Tarvii varmaan ens kerralla sanoa, että voitko ottaa mun polvitaipeista kuvan.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

KooKie

Posts: 4,338

#13426 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to Mikä ärsyttää?:

mardis, 20.3.2010 02:01:
Voi herranjumala sentään kuinka joku voi olla ahdasmielinen! Opiskelija-asuntola. Perjantai-ilta. Olen asunut tässä puoli vuotta ja minulla on KERRAN aiemmin ollut bileet.



Mun on pakko sanoa, että vaikka sinällään ymmärrän ärsytyksesi, niin opiskelija-asuntolassa on just se helmekästä, että koko vitun rappu on täynnä enemmän tai vähemmän samanmielisiä ihmisiä: Tietty jokainen miettii, että mulla on vain kerran ollu bileet puolessa vuodessa, mut se ei auta hevon helvettiäkään sitä viikonloppuisin työtä tekevää, kun niitä asujia rapussa on sen kolmen varttisadan verran.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#13427 • • Annakins Guest
Vitutuskäyrä on suhteellisen korkealla tänään!
Quakey

Posts: 692

#13430 • • Edited Quakey
kun jossain vedetään jotain "kaikki ulkomaalaiset vois muuttaa vittuun täältä"-keskustelua, ja sitten on siihen että niin öö jaha pitäskö munkin muuttaa sitten? ja sitten ollaan vaa et "jooooo mut sä oot poikkeus! ei sua lasketa!" ...


huohh.....
kinderi

Posts: 1,783

#13431 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kun ei koskaan ole tyytyväinen.
Päivällä harmittaa kun "pitää" koko ajan olla menossa ja touhuumassa, ja illalla harmittaa kun on niin pirun tylsää eikä voi oikein mitään tehdä.

Mä aion kyllä oppia vielä olemaan tyytyväinen tähän tilanteeseen.
..jotta voin sitten elokuussa harmitella kun elämä menee ihan uusiks :p

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

noena

Posts: 3,138

#13432 • • noena first breath after coma
Se ärsyttää, että join kahvia pitkästä aikaa liian yöhään, joten nyt ei meinaa uni tulla millään :/

--
TwistedLife™ Amusement Park

Cloud

Posts: 2,162

#13433 • • Cloud Game Freak
Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja yöllä ja liikaa päivällä/aamulla. Vuorokaudesta sais olla 2/3 yötä ja muuten päivää. Yöt mikä ihana syy olla hereillä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#13434 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
The Baseballsin renkutukset *igor*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Ergilion

Posts: 751

#13435 • • Edited Ergilion
1) Oranssien heijastinkeppien repiminen tienvarsilta.
(kyllä, minäkin olen tehnyt niin pikkupoikana *pepsodent*)

2) Borat-"bikinit", ainakin miesten päällä. *possu*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

ValaX

Posts: 3,891

#13436 • • ValaX
Mä oon ollu nyt puolisen vuotta työharjoittelussa näyttämässä että sovinko alalle, mihin koulutukseen olen hakenut. Oon saanu hyvät arvostelut ja suositukset alalle. Nyt sitten eilen soitettuani töistä työkkäriin, sain tiedon että minua ei ole valittu koulutukseen ja syynä oli että en sovellu alalle. Annoin puhelimen pomolleni ja hän sitten keskusteli työkkärin tädin kanssa vähän aikaa jonka seurauksena ensi viikolla pitäisi selvitä lopullisesti kuinka käy. Odotellaan mitä tulee..?
Takyon

Posts: 2,945

#13437 • • Takyon Möwkö
Pitkästä aikaa Spotifyn mainokset *grr*

"KUULTAAA! Mä oon raskaaanaaa! Ja silloin pääni sisällä kuului *kasalooneytunesääniefektejä*
Kun pääsi sisältä kuuluu *kasalooneytunesääniefektejä*.."

PÄÄ HAJOO!! Ja toi paska tulee joka toisen biisin jälkeen.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

mardis

Posts: 334

#13438 • • mardis Humppa-Hannele

Replying to Mikä ärsyttää?:

KooKie, 25.3.2010 12:43:
---
mardis, 20.3.2010 02:01:
Voi herranjumala sentään kuinka joku voi olla ahdasmielinen! Opiskelija-asuntola. Perjantai-ilta. Olen asunut tässä puoli vuotta ja minulla on KERRAN aiemmin ollut bileet.

---


Mun on pakko sanoa, että vaikka sinällään ymmärrän ärsytyksesi, niin opiskelija-asuntolassa on just se helmekästä, että koko vitun rappu on täynnä enemmän tai vähemmän samanmielisiä ihmisiä: Tietty jokainen miettii, että mulla on vain kerran ollu bileet puolessa vuodessa, mut se ei auta hevon helvettiäkään sitä viikonloppuisin työtä tekevää, kun niitä asujia rapussa on sen kolmen varttisadan verran.



No joo mutta kun tällä henkilöllä ei edes ollut töitä seuraavana aamuna. Kysyttiin kyllä. Se vaan halusi nukkua. Viikossa on 6 muutakin yötä kun voi nukkua, kahdessa viikossa 13, the list goes on.. Ja jos puheensorina häiritsee niin korvatulpat on keksitty. Jos toisten ilonpito häiritsee niin sitten voisi miettiä josko sille omalle elämällensä voisi tehdä jotain.
Ai niin, ja tässä rapussa asuu pääasiassa pareja ja myös perheitä, mutta ainoa joka tuli valittamaan liian kovasta puheesta oli alakerrassa yksin asuva kundi.

--
~Dancers have happy feet~

Cloud

Posts: 2,162

#13439 • • Cloud Game Freak

Replying to Mikä ärsyttää?:

vala, 26.3.2010 10:35:
Mä oon ollu nyt puolisen vuotta työharjoittelussa näyttämässä että sovinko alalle, mihin koulutukseen olen hakenut. Oon saanu hyvät arvostelut ja suositukset alalle. Nyt sitten eilen soitettuani töistä työkkäriin, sain tiedon että minua ei ole valittu koulutukseen ja syynä oli että en sovellu alalle. Annoin puhelimen pomolleni ja hän sitten keskusteli työkkärin tädin kanssa vähän aikaa jonka seurauksena ensi viikolla pitäisi selvitä lopullisesti kuinka käy. Odotellaan mitä tulee..?



Heh mä voin hyvin kuvitella työkkärin tädin ajatukset. (kelatäti = Lähäriks vaan mummojen pyllyjä pesemään tääkin jätkä niistähän on pulaa. Sama se vaiks se olis hyvä muissa hommissa.) :)
No toivotaan, että pääset opiskelemaan mihin haluat. Ja jos nyt vahingossa hait lähäriks ja tää meni vähän sivuun niin sattuuhan näitä XD



Ärsyttää nää säät. Vois olla jo 30astetta lämmintä ja kunnon kesä. Talvet ja muut on mennyt ja ollut nyt sit parivuotta puhdasta kesää olis bueno =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.