Replying to Mikä ärsyttää?:
domi, 19.3.2010 10:38:
Basso-lehden uudistuminen. Musta tais just tulla entinen tilaaja.
Sama.
14,184 posts, 710 pages, 4,800,731 views
domi, 19.3.2010 10:38:
Basso-lehden uudistuminen. Musta tais just tulla entinen tilaaja.
sativa, 25.3.2010 12:24:
ÄRRsyttää valittaa näinkin pienestä asiasta, mutta ehkä tästä voi olla jollekulle hyötyä.
Oon huomannut, että yllättävän monet ihmiset ovat sairaan huonoja valokuvaajia. Mua kertakaikkiaan rasittaa se, että jos joku haluaa ottaa mun kameralla "meistä" kuvan, niin tosi monen muuten hyvän kuvan pilaa ASETTELU.
Vähemmän harrastaneille kuvaajille sääntö nro 1.: Kun otatte kuvan ihmisestä, älkää asettako sitä pläsiä keskelle sitä kehikkoa niin että pään yläpuolella on puoli kuvaa tyhjää tilaa ja vartalo katkeaa keskeltä, vaan yrittäkää saada KOKO ihminen (tai mahdollisimman paljon siitä) siihen kuvaan.
xybo, 25.3.2010 12:27:
---
sativa, 25.3.2010 12:24:
ÄRRsyttää valittaa näinkin pienestä asiasta, mutta ehkä tästä voi olla jollekulle hyötyä.
Oon huomannut, että yllättävän monet ihmiset ovat sairaan huonoja valokuvaajia. Mua kertakaikkiaan rasittaa se, että jos joku haluaa ottaa mun kameralla "meistä" kuvan, niin tosi monen muuten hyvän kuvan pilaa ASETTELU.
Vähemmän harrastaneille kuvaajille sääntö nro 1.: Kun otatte kuvan ihmisestä, älkää asettako sitä pläsiä keskelle sitä kehikkoa niin että pään yläpuolella on puoli kuvaa tyhjää tilaa ja vartalo katkeaa keskeltä, vaan yrittäkää saada KOKO ihminen (tai mahdollisimman paljon siitä) siihen kuvaan.
---
Tähän ei muuten edes auta se, että ottaa ensin kuvan ja näyttää miten rajaus pitäisi olla. :)
mardis, 20.3.2010 02:01:
Voi herranjumala sentään kuinka joku voi olla ahdasmielinen! Opiskelija-asuntola. Perjantai-ilta. Olen asunut tässä puoli vuotta ja minulla on KERRAN aiemmin ollut bileet.
spaze, 25.3.2010 14:25:
Vitutttaa noi ahtaajien puuhat.
KooKie, 25.3.2010 12:43:
---
mardis, 20.3.2010 02:01:
Voi herranjumala sentään kuinka joku voi olla ahdasmielinen! Opiskelija-asuntola. Perjantai-ilta. Olen asunut tässä puoli vuotta ja minulla on KERRAN aiemmin ollut bileet.
---
Mun on pakko sanoa, että vaikka sinällään ymmärrän ärsytyksesi, niin opiskelija-asuntolassa on just se helmekästä, että koko vitun rappu on täynnä enemmän tai vähemmän samanmielisiä ihmisiä: Tietty jokainen miettii, että mulla on vain kerran ollu bileet puolessa vuodessa, mut se ei auta hevon helvettiäkään sitä viikonloppuisin työtä tekevää, kun niitä asujia rapussa on sen kolmen varttisadan verran.
vala, 26.3.2010 10:35:
Mä oon ollu nyt puolisen vuotta työharjoittelussa näyttämässä että sovinko alalle, mihin koulutukseen olen hakenut. Oon saanu hyvät arvostelut ja suositukset alalle. Nyt sitten eilen soitettuani töistä työkkäriin, sain tiedon että minua ei ole valittu koulutukseen ja syynä oli että en sovellu alalle. Annoin puhelimen pomolleni ja hän sitten keskusteli työkkärin tädin kanssa vähän aikaa jonka seurauksena ensi viikolla pitäisi selvitä lopullisesti kuinka käy. Odotellaan mitä tulee..?
Cloud, 29.3.2010 17:09:
---
No toivotaan, että pääset opiskelemaan mihin haluat.