Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,751 views

devisss

Posts: 345

#3721 • • devisss superhero.
Se, että sekin ainoo työkaveri jonka piti olla tänään töissä EI TULLUTKAAN, ja mä oon täällä osastolla YKSIN!!! *grr*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Verano

Posts: 4,649

#3722 • • Verano Merituuli
Argh *grr*

Tää on niin kivaa, että kun meidän asiakkaat viettää vapaapäivää näin itsenäisyyspäivän aaton kunniaksi (tai millon vaan on enemmän ihmisiä lomailemassa) niin meillä pukkaa sitten kovasti lisää duunia/ heidän duunejaan. Jos tyypit antaisivat hiukka lisätietoa, kuinka heillä homma toimii kun suurin osa on poissa, tai edes että ketkä ovat paikalle niin sekin jo olisi ihan kivaa. Ja toki meiltäkin on sitten ihmisiä lomalla/ sairaana. Enkä mä ole meistä ainoa, jolla alkaa otsasta työntyä jotain ylimäärästä. Harkitsen tässä pudottautumista viidennen kerroksen ikkunasta.
Avatar
#3723 • • Equalizer Guest

Verano, 5.12.2005 12:55:
Argh *grr*

Tää on niin kivaa, että kun meidän asiakkaat viettää vapaapäivää näin itsenäisyyspäivän aaton kunniaksi (tai millon vaan on enemmän ihmisiä lomailemassa) niin meillä pukkaa sitten kovasti lisää duunia/ heidän duunejaan. Jos tyypit antaisivat hiukka lisätietoa, kuinka heillä homma toimii kun suurin osa on poissa, tai edes että ketkä ovat paikalle niin sekin jo olisi ihan kivaa. Ja toki meiltäkin on sitten ihmisiä lomalla/ sairaana. Enkä mä ole meistä ainoa, jolla alkaa otsasta työntyä jotain ylimäärästä. Harkitsen tässä pudottautumista viidennen kerroksen ikkunasta.



Meet sanoo vaan pomolle et tili nyrkkiin ja se on moro*nauru*
Verano

Posts: 4,649

#3724 • • Verano Merituuli

Hyttynen, 5.12.2005 12:57:
Meet sanoo vaan pomolle et tili nyrkkiin ja se on moro*nauru*




No jos lupaat elättää mut, niin olen jo menossa *joo*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3725 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Oma saamattomuus, oman hyvinvoinnin suhteen! *grr* Mut minkäs teet, kun ruoka maistuu ihan liiankin hyvin ja urheilu ja hikoilu ei kiinnosta pätkääkään..

Ja maha vaan kasvaa..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Verano

Posts: 4,649

#3726 • • Verano Merituuli

Verano, 5.12.2005 12:55:
Enkä mä ole meistä ainoa, jolla alkaa otsasta työntyä jotain ylimäärästä. Harkitsen tässä pudottautumista viidennen kerroksen ikkunasta.



No nyt tää alkaa menee aika hysteeriseksi *nauru* On meillä kyllä niin hyvät jutut, no kivempi nauraa kuin kasvattaa otsaa.
Verano

Posts: 4,649

#3727 • • Verano Merituuli
No vittu, nyt alkaa kyllä tosissaan ranteiden nirhintä. On se vaikea ymmärtää, että on soittanut ihan väärään paikkaan, vaikka mä kuinka selitän, että tämä nyt on siinä ja siinä firmassa eikä siellä ja siellä, emmekä me täällä hoida laisinkaan tuollaisia asioita. Enkä mä tiedä sen ja sen firman numeroita tai että minkä pankin maksuautomaatti on Ala-Malmin torilla *poks*
Tietenkin jos sattusin asumaan Malmilla ja asian tietäisin niin tokia auttaisin, mutta joo.. *isohuokaus*
Verano

Posts: 4,649

#3728 • • Verano Merituuli

mayah, 5.12.2005 15:25:


*lohduttel*

Ihan pikkuisen reilun kahden ja puolen tunnin päästä se on jo ohi :)



No niin on *pökr* Ja sit joutuu ottaa ehkä karhun tai pari hyvässä seurassa *iloinen*

Viimeseen puoleentoista tuntiin täällä ei sit kyllä tapahdu mitään muuta kuin että saan selostaa, kuinka meillä täällä piskuisessa Suomessa on itsenäisyyspäivän aatto, että asia siirtyy nyt kyllä keskiviikolle, kun ihmiset ovat vähän niinkuin lähteneet jo kotiin dokaamaan. Ja sitten saan kuulla kuinka onnekas olen kun en ole tänään töissä *lmao* *dissaa*

Ja joo olisin kyllä voinut kaivaa sillekin soittajalle sen stanan alamalmilaisen pankin numeron netistä, mutta kun oli muita asiakkaita jonossa, sekä muutenkin olen joskus saanut noottia siitä että hoitelen muittekin kuin meidän asiakkaiden juttuja, tai sitten että palvelen enemmän kuin mun edes pitäisi, vaikka aina kyllä katson etten tee sitä muiden asiakkaiden kustannuksella *avautuil* Nih, ja tuo ko soittaja ei tosiaan oikein tiennyt itse minkä pankin asiakas on... Noh, on niitäkin jotka ovat luulleet soittaneensa johonkin stanan pankkiin ja vaikka niillekin yrittää selittää asian laitaa niin eräskin sanoi, että sinähän hoidat tämän minun maksuasiani ja löi luurin kiinni. Toivottavasti sai jonkun perintäkarhun peräänsä, vtt. *lisääavautuil*
kissi

Posts: 2,436

#3730 • • kissi niihä?

Super-Kerttu, 5.12.2005 13:16:
Oma saamattomuus, oman hyvinvoinnin suhteen! *grr* Mut minkäs teet, kun ruoka maistuu ihan liiankin hyvin ja urheilu ja hikoilu ei kiinnosta pätkääkään..

Ja maha vaan kasvaa..*igor*


Kertsu, mul on ihan sama kausi päällä tällä hetkellä. *uuh* Ei tippaakaan kiinnosta lähtee hyppii jumppasalille ja herkut sen kun maistuu. Prkl! *grr*
-lera-

Posts: 394

#3731 • • -lera-
vituttaa kun ihmiset ei osaa vastaa puhelimeen. *senkin*
Sirppu

Posts: 685

#3732 • • Sirppu
joo se kun on aina äänettömällä puhelin*grr*
hemuz

Posts: 2,178

#3733 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Että pitää viel bygii tääl mutsin helmois vuodenvaihteeseen.

niin ja työavaimet on jossain hukka nimises paikas *grr*
Verano

Posts: 4,649

#3734 • • Verano Merituuli
Se on aina yhtä mukavaa herätä tunteja liian aikaisin. Nukkuminen on yliarvostettua puuhaa *igor* No pyöritään nyt sitten sängyn sijaan vaikka täällä. Tai tietty voisin mennä duuniin tekemään vapaaehtoistyötä.
martina

Posts: 1,875

#3735 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
unettomuus... olin taas poissa koulusta kun en saanut unta ennenkuin pari tuntia ennen heräämistä... *POKS*
iriil

Posts: 371

#3736 • • iriil
"Kyllähän sä sen näät itsekkin ettei sovita yhteen" "Kumpikaan ei ole sitä mitä hakee, kyllä sie sen itekkin tiiät" En vaan tiedä!
Sankari

Posts: 617

#3737 • • Sankari

iriil, 7.12.2005 12:13:
"Kyllähän sä sen näät itsekkin ettei sovita yhteen" "Kumpikaan ei ole sitä mitä hakee, kyllä sie sen itekkin tiiät" En vaan tiedä!

Toi on niin ärsyttävää kun joku sanoo ton *grr*

Mua ärsyttää tällä hetkellä se että en oikeen saa nukuttua öisin kunnolla heräilen koko ajan vaikka ei olisi mitään syytä.
aurinko

Posts: 895

#3738 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Se että Hyksyssä ei oo yhtään luomukauppaa. *igor*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Mellu-

Posts: 4,006

#3739 • • Mellu-
joutu jättämään reenit aamulla väliin ku jaloissa oli taas niin paljon turvotusta ettei oikeen pystynyt edes kävelemään *uuh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

Posts: 3,054

#3740 • • Jutu Blondi
Se menee niiiiin hitaasti. Ei mulla ole koko päivä aikaa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.