Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,905 views

Rubicon

Posts: 550

#3681 • • Rubicon

UnityF, 26.11.2005 13:40:
haistakaa paska ja hyvää huomenta. *dissaa*

ihana aamu *igor*



ihan mun ajatukset tänä aamuna*nauru*

Ja nyt toi sää.Ihan oikeesti,miks siellä sataa noin paljon?!*igor*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

UnityF

Posts: 15,721

#3682 • • UnityF joo just se

Rubicon, 28.11.2005 15:37:


Ja nyt toi sää.Ihan oikeesti,miks siellä sataa noin paljon?!*igor*



hahaha ja mä äsken mietin varmaan ihan samoilla sanoilla päässäni, "miksi tuolla sataa noin paljon" kun pitää varmaan lähtee tänään ulkonakin käymään *igor* *hih*
sapeli

Posts: 11,768

#3683 • • sapeli jokukukamikä?

Rubicon, 28.11.2005 15:37:
---
UnityF, 26.11.2005 13:40:
haistakaa paska ja hyvää huomenta. *dissaa*

ihana aamu *igor*
---
ihan mun ajatukset tänä aamuna*nauru*

Ja nyt toi sää.Ihan oikeesti,miks siellä sataa noin paljon?!*igor*



Emt, mä oon ollu aamusta asti niin hyvällä tuulella erinäisistä syistä et mua ei haitannu *hihu* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rubicon

Posts: 550

#3684 • • Rubicon

UnityF, 28.11.2005 15:41:
---
Rubicon, 28.11.2005 15:37:


Ja nyt toi sää.Ihan oikeesti,miks siellä sataa noin paljon?!*igor*

---


hahaha ja mä äsken mietin varmaan ihan samoilla sanoilla päässäni, "miksi tuolla sataa noin paljon" kun pitää varmaan lähtee tänään ulkonakin käymään *igor* *hih*



Arvaa vaan kuin paljon otti päähän kun tulin ulkoota kengät ihan litimärkinä*igor*
Sit vaan jalkoja palelee ja sit tulee kylmä muutenkin ja dösä on saletisti myöhässä ja tuntuu ettei tunne enää jalkoja ollenkaan.
Ja sit ku pääsee himaan joutuu vaihtaa sukat kesken kaikkee ja silti on kylmä ja ja ja...
Suosittelen jotain kaulaan asti ulottuvia kumisaappaita.
nyt ku tulin jo kerran sisään ni en kyl mee takas ulos ennenku kesä tulee!

Niin, ja nyt kaikki lumiki lähtee ja toi loska jää ikiajoiks.
Oon tainnu herää tänään väärällä jalalla ku kaikki on huonosti ja näin vaikeeta*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Rubicon

Posts: 550

#3685 • • Rubicon

sapeli, 28.11.2005 15:44:
---
Rubicon, 28.11.2005 15:37:
---
UnityF, 26.11.2005 13:40:
haistakaa paska ja hyvää huomenta. *dissaa*

ihana aamu *igor*
---
ihan mun ajatukset tänä aamuna*nauru*

Ja nyt toi sää.Ihan oikeesti,miks siellä sataa noin paljon?!*igor*

---


Emt, mä oon ollu aamusta asti niin hyvällä tuulella erinäisistä syistä et mua ei haitannu *hihu* *hih*



Hei älä nyt tuu pilaa toisten kiukutteluhiekkalaatikkoo liiallisella hyvällä tuulella *nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Braini

Posts: 76

#3687 • • Braini raihnanen
no ihan vittu kaikki... *toktok*
sapeli

Posts: 11,768

#3689 • • sapeli jokukukamikä?

Rubicon, 28.11.2005 15:52:
---
sapeli, 28.11.2005 15:44:
---
Emt, mä oon ollu aamusta asti niin hyvällä tuulella erinäisistä syistä et mua ei haitannu *hihu* *hih*
---
Hei älä nyt tuu pilaa toisten kiukutteluhiekkalaatikkoo liiallisella hyvällä tuulella *nauru*



Ai hups tosiaan, sori *blush*

No kyl se viima vähän pisti jalat tutisemaan *hmph*

(parempi? *vink*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rubicon

Posts: 550

#3691 • • Rubicon

sapeli, 28.11.2005 15:55:

---


Ai hups tosiaan, sori *blush*

No kyl se viima vähän pisti jalat tutisemaan *hmph*

(parempi? *vink*)



joo,nyt voin jo hyväksyy*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

hemuz

Posts: 2,178

#3692 • • hemuz kätevä emäntä

Darianna^, 28.11.2005 10:22:
*grr*
päätin soittaa verotoimistoon et pitää nostaa rajaa vielä ko tulee lomarahat ja muute menee yli.. no se muija siel ei sitte Uskaltanu muuttaa sitä ku niin epäselvä.. nyt pitäs sit lähtee johonki tun tapiolaa..kiinnostus aika suuri tj.. vituttaa ku pientä hampaatonta oravaa..
ei jaksais ei kiinnostais.. mikäå tää muka o et verokortin muutoksen voi tilata puhelimella? Haistakoot paskan



eiks sitä voi muuttaa isommaks ihan vaa ilmottamal palkanlaskijalle? *ding*
mullaki noi ihan sotkus, ku duunit vaihtunu tiuhaan ja prossaki ja ja plaah.
Dacey

Posts: 671

#3693 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

hemuz-, 28.11.2005 16:16:
---
Darianna^, 28.11.2005 10:22:
*grr*
päätin soittaa verotoimistoon et pitää nostaa rajaa vielä ko tulee lomarahat ja muute menee yli.. no se muija siel ei sitte Uskaltanu muuttaa sitä ku niin epäselvä.. nyt pitäs sit lähtee johonki tun tapiolaa..kiinnostus aika suuri tj.. vituttaa ku pientä hampaatonta oravaa..
ei jaksais ei kiinnostais.. mikäå tää muka o et verokortin muutoksen voi tilata puhelimella? Haistakoot paskan

---


eiks sitä voi muuttaa isommaks ihan vaa ilmottamal palkanlaskijalle? *ding*
mullaki noi ihan sotkus, ku duunit vaihtunu tiuhaan ja prossaki ja ja plaah.



no soitin tosiaan uudestaan sinne ja sain muutettua sen *hymy*
Verano

Posts: 4,649

#3694 • • Verano Merituuli
Pukkas sitten silmätulehdus. En muistakaan edes millon mulla olis sellanen ollut, mutta mulle on jäänyt hirveitä traumoja eräästä kerrasta, kun skidinä mulla oli silmät tulehtuneena. Sain nyt jotain silmätippoja ja sit yöks pitää laittaa voidetta. Mä voin oikeesti jo nyt pahoin siitä ajatuksesta, et pitäs tunkea sitä voidetta silmiin *poks* Sillon skidinä oli aivan hirvittävät tappelut mutsin kanssa, kun se yritti laittaa sitä mun silmiin. Ite pistin sitä about viis senttiä silmän alle *justjoo* niin sen oli sit suurinpiirtein sidottava mut, et sai sen voiteen tungettua mun silmiin.

Nuorempana jouduin heti kääntää pään, jos joku vähän veti luomea alaspäin tms. Yläasteella frendini hankki piilarit. Hyvä etten oksentanut, kun yritin kattoa miten se laitto ne silmiinsä. Nyt olen kyllä käyttänyt ite piilareita kai joku 12-13 vuotta, joten vähän edistystä on tapahtunut. Mulla on ollut viisi vuotta käytössä linssit, joita voi pitää yötä päivää jopa kuukauden putkeen. Niin kauaa en ole pitänyt, mutta ne on todella kätsät, kun ei tartte miettiä et pitäs ottaa ne pois aina ennen nukkumaanmenoa. Lasit mulla onkin sitten tosiaan syksyltä -97.. Käytän niitä todella harvoin, ja nyt sit pitää pitää niitä jonkin aikaa. Kävin optikolla ja se vähän sääteli niitä, koska ne oli siinä kunnossa, että tippu päästä heti kun vähän kumartu.

Ihan outoa kävellä tuolla ulkona, kun pokat näkyy koko ajan näkökentässä. Sit vielä maa tuntuu olevan jotenkin kauempana ja on sellanen fiilis et olisin palttiarallaa 190 senttiä pitkä, ja muutenkin hiukka epätodellinen olo.

Että tällänen silmä-avautuminen, toivottavasti kukaan ei traumatisoitunut.

Jonkun pitäs oikeasti tulla laittamaan mulle se voide, mä en tuu mitenkään saamaan sitä ite silmiini ilman et *pökr*
-Santtu-

Posts: 1,965

#3695 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Se kun monella on sama avatar. Tahdon oman, mut en osaa! Ärsyttää kun oon tottunu tohon omaani kun se on ollu kokoajan, mut en tahtos et muilla on sama. *grr*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3696 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Surku olo heti aamusta kun on asioita jotka huolettaa, ja sit soittaakin oikein vittumainen puhelinmyyjä *grr* miks ne aina valitsee huonoimman ajan soittaa... Saan heti herättyäni vastata kysymykseen, et oonko 18 kun mun ääneni kuulostaa niin nuorelta *ding* Pakko lyödä luuri korvaan ku vitutti niin paljon... *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Santtu-

Posts: 1,965

#3697 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

-Santtu-, 29.11.2005 11:41:
Se kun monella on sama avatar. Tahdon oman, mut en osaa! Ärsyttää kun oon tottunu tohon omaani kun se on ollu kokoajan, mut en tahtos et muilla on sama. *grr*



Jeeeeee! Sain oman pärstän tohon! Kiitti Tomppi! *jiihaa*
Avatar
#3698 • • Annakins Guest
Se, että puhutaan yhtä ja tehdään toista *uuh*
Yonna

Posts: 372

#3699 • • Yonna
Vuokra nousee..taas..*grr*
Verano

Posts: 4,649

#3700 • • Verano Merituuli
Voi argh *grr*

Meiltä on jengiä kovasti poissa ja sitten tuo yks paskapulju isketään just tänään meidän niskoille ja tietysti se pärisee koko ajan eikä niiltä tavoita ketään. Plus tietokannat jumittaa jatkuvasti *dissaa*

Pari urpoa asiakasta vielä lisää niin *poks*