Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,940 views

sapeli

Posts: 11,768

#3701 • • sapeli jokukukamikä?
Toi saakelin omahyväisen näkönen vanha ukko tossa etuovi.comin mainoksessa http://tinyurl.com/dejzl

*igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#3702 • • Edited Verano Merituuli

mayah, 30.11.2005 15:14:
Voi argh *grr*



Voi argh *grr*

Ed, mun yks duunikaveri pääsee nyt himaan *grr* Ja mä joudun lusimaan vielä kuuteen *grr*
Ja Maija, kyllä mä voin kääntää täältä pari linjaa teille *joo* eiku *grr*

Ps. Mulla on kyllä hippimekkoja useampikin kaapin perällä
zenny

Posts: 1,145

#3703 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Hyzenthlay, 29.11.2005 11:54:
Saan heti herättyäni vastata kysymykseen, et oonko 18 kun mun ääneni kuulostaa niin nuorelta *ding*




Mulle on kans sanottu et "mut sä taijat olla alaikänen, ku sun ääni kuulostaa niin nuorelta" just sillee et *dissaa* vaa teilleki..
sit yks kerta ku menin ostaa arpaa sellasest paikast mistä oon ostan vaik kuinka monta kertaa arpoi ni se myyjä kysy et "oothan sä jo 15?" siin kyl vähä hämmästy sillee et "joo olen haluutko nähä paperit" *nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Verano

Posts: 4,649

#3704 • • Verano Merituuli

Verano, 30.11.2005 15:21:
Mun yks duunikaveri pääsee nyt himaan *grr*



Mun yks duunikaveri pääsee nyt himaan *grr* Eikä tule takas kun aikasintaan toukokuussa. Himasta se lähtee nimittäin Malesiaan, missä ulkona ei ole viideltä sysimustaa, eikä Malesian taivaalta tule jäätävää sadetta eikä siellä tarvitse kahlata paskasessa loskassa *igor*

No ei, happy for her, ja lupas se lähettää aurinkoisia ajatuksia meille *hymy*
NextAce

Posts: 2,505

#3705 • • NextAce Alienated
Toi hiton lumi/räntäsade ja toi lumen määrä. Sitä on nyt satanut semmoset reilu 30cm tai jopa ylikin*poks*

--
-Alienation-

-----

Mushi Mushi

Posts: 203

#3706 • • Mushi Mushi Pipipää...
Tää Suomen "talvi". Nyt on talvi, 5 min. päästä ei ookkaan, huomenna on taas talvi, ylihuomenna ei...
meklr

Posts: 206

#3707 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.

zaps, 30.11.2005 17:30:
Tää Suomen "talvi". Nyt on talvi, 5 min. päästä ei ookkaan, huomenna on taas talvi, ylihuomenna ei...



mun puolest koko talvi voitas lopettaa... no ohan lumi kivaa jos siin ei tarvismaata... ens yönä rovajärvelle lappiin sotaleirille siel ei oo lumest pulaa... ei tuu tollasta on off kikkailua... onneks intti koht ohi...
koo

Posts: 379

#3708 • • koo
Mä olen ihan tuhoon tuomittu tän mun tietokoneeni kanssa. Siinä on koko ajan viruksia ja ties mitä ihania paskaohjelmia. Tänä aamuna se oli keksinyt itseensä jotain aivan uusia kansioita, joista en ollut ennen kuullutkaan. Hauskinta on, että kansiot on "luotu" ennen kuin mulla edes oli tätä konetta.

Virusohjelma ei löydä mitään, ja se spybot onnistui viimeksikin poistamaan koko windowsin, joten hieman kammoan sitä. Kaipa mun on nyt vain hyväksyttävä se, että jotkut ilkeät madot nakertavat mun kaunista ja neitseellistä tietokonettani kaikessa rauhassa ilman, että mä voin tehdä asialle mitään.

Vituttaa.

--
Backstagella on paratiisi.

Philly

Posts: 506

#3709 • • Philly AIM HIGH!

koo, 1.12.2005 13:59:
Mä olen ihan tuhoon tuomittu tän mun tietokoneeni kanssa. Siinä on koko ajan viruksia ja ties mitä ihania paskaohjelmia. Tänä aamuna se oli keksinyt itseensä jotain aivan uusia kansioita, joista en ollut ennen kuullutkaan. Hauskinta on, että kansiot on "luotu" ennen kuin mulla edes oli tätä konetta.

Virusohjelma ei löydä mitään, ja se spybot onnistui viimeksikin poistamaan koko windowsin, joten hieman kammoan sitä. Kaipa mun on nyt vain hyväksyttävä se, että jotkut ilkeät madot nakertavat mun kaunista ja neitseellistä tietokonettani kaikessa rauhassa ilman, että mä voin tehdä asialle mitään.

Vituttaa.



7 askelta onneen windows käyttäjille:

http://www.microsoft.com/finland/security/kotikayttaja/7steps.asp
Epailija

Posts: 5,636

#3710 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Nuorten tanssijoiden hyväksikäyttö. Oopperan sivustoilta:

"Osaatko hip hoppia, beat-boxia, break dancea tai street dancea? Oletko positiivinen ja suhtaudut uteliaasti koko kevään kestävään seikkailuun? Haluatko upean esiintymiselämyksen Oopperan lavalla?

Etsimme yli 15–vuotiaita lahjakkaita esiintyjiä 40 hengen nuorisoryhmään. Esityksistä ja harjoituksista ei makseta palkkaa. Sen sijaan takaamme unohtumattoman kokemuksen."

http://www.operafin.fi/index.asp?polku=52;452;;1

Siis ei jumalauta. Näin sitä värvätään innokkaita nuoria raatamaan ilmaiseksi kaupalliseen esitykseen. Tällaiseen toimintaan suostuvat tanssijat kaiken lisäksi huonontavat kaikkien ei-klassisen koulutuksen saaneiden tanssijoiden asemaa ja vievät pohjaa koko katutanssin ammattilaisten ammattikunnan tulevaisuudelta. Ranskalaista katutanssin legendaa Bruce Ykanjia vapaasti lainatakseni: Tanssija tanssii intohimostaan tanssia kohtaan ja koska nauttii siitä, mutta se ei ole korvaus tanssijan tekemästä työstä. Kuinka moni teistä olisi valmis tekemään työtänsä ilmaiseksi vain sen takia että nauttii siitä? Kyseessä on kuitenkin kansallisoopperan produktio, että mistään koulunäytelmätasosta ei varmasti ole kyse treenien ja esityksen vaatimusten suhteen. Keväällä tulevat varmaan kroppa ja hermot joutumaan sellaiselle koetukselle, että useampikin tulee miettineeksi miksi oikein tekee tuota ilmaiseksi. Tai ehkä se halu esiintyä sitten on niin kova, ettei tule, eikä siinä ole sinällään mitään väärää - eihän tuonne rahan takia kuuluisikaan mennä. Rahaa siitä kuitenkin kuuluisi saada.

Itsekin on kerran hyväuskoisena tullut tehtyä yksi äärikaupallinen musavideo vailla mitään korvausta ja vaikka itse kerrasta opinkin, niin aina on uusia tanssijoita, jotka seikkailunhaluisina lähtevät mukaan tähän riistoon. Viihdeteollisuudelta ei siis vielä aikoihin tule loppumaan ilmainen työvoima kesken, jos tähän ei herätä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Dacey

Posts: 671

#3711 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
kaveri soittaa ja kysyy kuskiks.. sanon ei.
Kaveri soittaa hetken päästä ja kysyy että jos saan pitää auton aamuun asti ni käykö sitte.
Sanon ei. Sitte menee taas hetki ja luvataan hakea mut himasta jos lähden kuskiks.
Suostun.
Saan ihmiset raflaan ja lähden kahville. 5min siitä ku oon jengin pois autosta saanu alkaa puhelin soimaan "tuu ja vie meijät jonneki muualle". Käsken odottamaan hetken et oon kahvilla. Puhelin soit 5min välein ja kuuluu haistattelua.
Haen porukan ja heitän seuraavaan. Pilkun jälkeen pitää kiertää toiselle puolelle kaupunkia heittämään eräs kotiin.
Koko loppumatka hirveetä valitusta.. ajan töyssyisellä tiellä 20-30km/h ni omistajalta tulee käsky "aja hiljempaa". No siinä sitte treenaan ryömittämistä ihan kunnolla ku käydää reiteen käsiks ja huudetaan "paina sitä kaasua saatana"

Teki mieli hypätä pois ja jättää ne keskenään jonneki korpeen.

Toi helvetinmoinen soittelu ja vittuilu toistuu joka kerta ku oon kuskina. Joten miks en osaa pysyä päätöksessäni? Miks oon vaan niin helvetin helppo ja tyhmä?

Pitää selkeesti hankkia oma auto ni voi sitte potkia sitä jengia autosta ulos just siellä missä ite tahtoo.
evvk

Posts: 1,918

#3712 • • evvk
Kaikkki
Fresia

Posts: 764

#3713 • • Fresia vähän outo
Yks jätkä *senkin*

Hankkis elämän...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Pätkis

Posts: 1,038

#3714 • • Pätkis Pikkis
En helvetti soikoon suostu ensin ostamaan 32 tuumaa pitkiä farkkuja, ja sitten omalla ajallani ala lyhennyttämään niitä! OLEN LYHYTJALKAINEN ja ihan yhtä oikeutettu ostamaan kaupasta valmiita vaatteita, kuin kaikki gasellisääretkin. Ihan naurettavaa selittelyä, ettei lyhyempiä kokoja muka mene kaupaksi. Missä ne kaikki 30 -tuumaiset sitten aina on, kun minä saavun kauppaan!? "Joo oli niitä muutamat, mut ne meni aika nopee..." *eikä*

Mä kerään pian kaikki pygmikokoiset yhteen, sit noustaan toistemme harteilta barrikadeille ja lopuks pyöritetään vähän tervassa muutamia suurten vaateketjujen sisäänostajia *kissatappelu*

(Saanen vielä huomauttaa, että joidenkin farkkujen mallia saattaa muuttaa huomattavasti jo kahdenkin tuuman lyhennys. Näin varsinkin lahkeissa, jotka hitusenkin kapenevat polven kohdalla. Nilkan puolelta lyhentäminen ei yllättäen ole apu liian pitkään reisiosaan.)

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#3715 • • Equalizer Guest
Se kun työpaikalla kysellään yksityisasioita*senkin*
Alley Cat

Posts: 489

#3716 • • Alley Cat Jedi Master
Mikä ärsyttää? No minä itse!

Miks mun pitää olla näin saamaton laiskapaska *toktok* Pitikö TAAS jättää tenttiin lukeminen viimiselle päivälle!!!! Nyt vois taas hakata päätä seinään... *poks*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

sielu hänkin

Posts: 343

#3717 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Se että ketään ei kiinnosta se että mulla on paha olo.
Mutta miksi niitä kiinnostaisi. Ratko itse omat ongelmasi pöljä kun itse niihin hankkiudut. Eli lähinnä' se että olen typerä nainen.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

%

Posts: 568

#3718 • • %

koo, 1.12.2005 13:59:
Mä olen ihan tuhoon tuomittu tän mun tietokoneeni kanssa. Siinä on koko ajan viruksia ja ties mitä ihania paskaohjelmia. Tänä aamuna se oli keksinyt itseensä jotain aivan uusia kansioita, joista en ollut ennen kuullutkaan. Hauskinta on, että kansiot on "luotu" ennen kuin mulla edes oli tätä konetta.

Virusohjelma ei löydä mitään, ja se spybot onnistui viimeksikin poistamaan koko windowsin, joten hieman kammoan sitä. Kaipa mun on nyt vain hyväksyttävä se, että jotkut ilkeät madot nakertavat mun kaunista ja neitseellistä tietokonettani kaikessa rauhassa ilman, että mä voin tehdä asialle mitään.

Vituttaa.



Joskus kovalevyn formatointi voi olla se paras vaihtoehto, niin pääsee sen jälkeen aloittaan taas puhtaalta pöydältä. Ja kunhan muistaa heti alkuun asennella palomuurin ja virustutkan ja päivittään windoosan jos semmoisen omistaa, niin elämä on taas paljon helpompaa.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

lunake

Posts: 800

#3720 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Laittaa ihmisille viestiä kuin viestiä, niin ei jakseta
vaivautua vastaamaan. Hv:t..



*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!