Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,661 views

AlexS

Posts: 1,389

#7501 • • AlexS kummasetä

Tiia, 13.5.2007 08:37:
Ei oo vessapaperia, eikä mitään muutakaan paperia! *igor*


Ei kai loppunu kesken? :O

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Tiia

Posts: 352

#7502 • • Tiia

AlexS, 13.5.2007 09:12:
---
Tiia, 13.5.2007 08:37:
Ei oo vessapaperia, eikä mitään muutakaan paperia! *igor*
---
Ei kai loppunu kesken? :O


No eeei, pitää vaan säästellä kakkaa siihen asti että pääsee kotiin ;(
Jutu

Posts: 3,054

#7503 • • Edited Jutu Blondi

ezzy, 13.5.2007 07:30:
Siksi, koska ajattelemattomat ihmiset kolhii autoja jos ne on ihan vierivieressä (itsellä oli auto talven seisonnassa omassa pihassa ja molemmat kyljet täynnä ovenjälkiä...mietin tässä josko laittais molemmille naapureille vaikka tonnin laskut menemään)

Vituttaa yleensäkin, kun parkiruudut eivät vaikuta noudattavan mitään standardeja jokusissa mestoissa. Tehty jollekin vitun tojota yariksille...


No juu, onhan tuo tietenkin ikävää. En vaan tajua ihmisiä jotka ei voi yhtään katsoa, että mitä siellä toisella puolella on ennen kuin avaa sen oven sepposenselälleen :(.

Ja noita pieniä parkkiruutuja näyttää suosivan parkkitalot. Sen takia mä en ajakaan koskaan niihin kun tiedän että siinä kävis huonosti.

Tuli just mieleen, että tossa parisen kuukautta sitten oli yks sankari jättänyt autonsa poikittain mun auton taakse ja jos olis ollut yhtään isompi auto (peugeot 206) niin siihenhän oltais jääty kaverin kanssa venailemaan sitä idiootti joka ei osaa parkkeerata autoaan oikein. Eli siis siinä mun auton edessä oli koroke mistä ei sillä autolla olis paljoa menty ellei olis halunnut keräillä etukatteita/mitälie pihalta ja molemmilla puolilla oli auto joten toi kääntyminen teki vähän tiukkaa . Teki kyllä mieli pamauttaa kunnolla sen auton kylkeen pakilla, mutta olis tullut omaankin autoon jälkiä :((

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Fyrisch

Posts: 4,525

#7504 • • Fyrisch

Tiia,
No eeei, pitää vaan säästellä kakkaa siihen asti että pääsee kotiin ;(



eeww, ei naiset käy kakal x(
Marjo

Posts: 1,796

#7506 • • Marjo pupuTupuna

Jutu, 13.5.2007 11:48:
---
ezzy, 13.5.2007 07:30:
Siksi, koska ajattelemattomat ihmiset kolhii autoja jos ne on ihan vierivieressä (itsellä oli auto talven seisonnassa omassa pihassa ja molemmat kyljet täynnä ovenjälkiä...mietin tässä josko laittais molemmille naapureille vaikka tonnin laskut menemään)

Vituttaa yleensäkin, kun parkiruudut eivät vaikuta noudattavan mitään standardeja jokusissa mestoissa. Tehty jollekin vitun tojota yariksille...

---

No juu, onhan tuo tietenkin ikävää. En vaan tajua ihmisiä jotka ei voi yhtään katsoa, että mitä siellä toisella puolella on ennen kuin avaa sen oven sepposenselälleen :(.

Ja noita pieniä parkkiruutuja näyttää suosivan parkkitalot. Sen takia mä en ajakaan koskaan niihin kun tiedän että siinä kävis huonosti.

Tuli just mieleen, että tossa parisen kuukautta sitten oli yks sankari jättänyt autonsa poikittain mun auton taakse ja jos olis ollut yhtään isompi auto (peugeot 206) niin siihenhän oltais jääty kaverin kanssa venailemaan sitä idiootti joka ei osaa parkkeerata autoaan oikein. Eli siis siinä mun auton edessä oli koroke mistä ei sillä autolla olis paljoa menty ellei olis halunnut keräillä etukatteita/mitälie pihalta ja molemmilla puolilla oli auto joten toi kääntyminen teki vähän tiukkaa . Teki kyllä mieli pamauttaa kunnolla sen auton kylkeen pakilla, mutta olis tullut omaankin autoon jälkiä :((



Telkkarista tuli joskus joku ohjelma, jossa kerottiin parkkiruutujen olevan edelleen 70-luvun autoille mitoitettuja. Oiskohan aika standardoida ne uusiksi, kun ajattelee nykypäivän autoja?
Tiia

Posts: 352

#7508 • • Tiia

Fyraett, 13.5.2007 11:52:
---
Tiia,
No eeei, pitää vaan säästellä kakkaa siihen asti että pääsee kotiin ;(
---
eeww, ei naiset käy kakal x(


Joko et ole ollut kovin läheisissä väleissä naisen kanssa tai sitten voi olla niinkin, että olenkin mies *ding**pepsodent*
anon

Posts: 43

#7510 • • anon *drool*

Kyllä mä nyt olen varma. Eiku venaas mä kysyn mun toiselta persoonalta. Joo kyl me ollaa tuplasti varmoja, enough?


Ollaan varmoja, en vain tiedä kumpi meistä on se altteri. Lieneekö tuolla edes väliä, mutta parvekkeella on kiva huutaa puhelimeen. Kaikuu koko kaupunki ja rannikko samaan syssyyn.

Ärsyttää mennä nukkumaan. Hitsi vieköön. Töihin. Yääääääk.

--
@juttutupa

MiMoSa

Posts: 1,664

#7511 • • MiMoSa
Word! *dissaa* Se ei tottele mua yhtään eikä tee niinkun mä haluan!*senkin**grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

hande_R

Posts: 11

#7512 • • Edited hande_R
ÄRSYTTÄÄ KUN UKRAINA EI VOITTANUT EUROVIISUJA *grr* hihihih
Zapa

Posts: 1,393

#7513 • • Zapa Mr Wrangler
Eniro nolla sata sata, miten voin auttaa? *dissaa*
ezzy

Posts: 8,060

#7514 • • ezzy Droid-pappa

pupuTupuna, 13.5.2007 12:01:
---
Jutu, 13.5.2007 11:48:
---
ezzy, 13.5.2007 07:30:
Siksi, koska ajattelemattomat ihmiset kolhii autoja jos ne on ihan vierivieressä (itsellä oli auto talven seisonnassa omassa pihassa ja molemmat kyljet täynnä ovenjälkiä...mietin tässä josko laittais molemmille naapureille vaikka tonnin laskut menemään)

Vituttaa yleensäkin, kun parkiruudut eivät vaikuta noudattavan mitään standardeja jokusissa mestoissa. Tehty jollekin vitun tojota yariksille...

---

No juu, onhan tuo tietenkin ikävää. En vaan tajua ihmisiä jotka ei voi yhtään katsoa, että mitä siellä toisella puolella on ennen kuin avaa sen oven sepposenselälleen :(.

Ja noita pieniä parkkiruutuja näyttää suosivan parkkitalot. Sen takia mä en ajakaan koskaan niihin kun tiedän että siinä kävis huonosti.

Tuli just mieleen, että tossa parisen kuukautta sitten oli yks sankari jättänyt autonsa poikittain mun auton taakse ja jos olis ollut yhtään isompi auto (peugeot 206) niin siihenhän oltais jääty kaverin kanssa venailemaan sitä idiootti joka ei osaa parkkeerata autoaan oikein. Eli siis siinä mun auton edessä oli koroke mistä ei sillä autolla olis paljoa menty ellei olis halunnut keräillä etukatteita/mitälie pihalta ja molemmilla puolilla oli auto joten toi kääntyminen teki vähän tiukkaa . Teki kyllä mieli pamauttaa kunnolla sen auton kylkeen pakilla, mutta olis tullut omaankin autoon jälkiä :((

---


Telkkarista tuli joskus joku ohjelma, jossa kerottiin parkkiruutujen olevan edelleen 70-luvun autoille mitoitettuja. Oiskohan aika standardoida ne uusiksi, kun ajattelee nykypäivän autoja?



"nykypäivän" auto kun sovjet finlandissa on edelleen keskimäärin sellanen minin kokonen rääpäle. Paha on yrittää selvitä ameriiikan autolla :)
Freja

Posts: 8,775

#7515 • • Freja Sihteeri
Semmoset saatanan ärsyttävät kitisijät ja vinkujat, jotka ei anna mun tehdä töitä rauhassa ja omaan tahtiin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7516 • • Hitchhiker
Miten 'vetissä täällä kämpässä voi olla 24 astetta lämmintä, tää on kuin joku sauna. Edelleenkin kaikki lämppärit on pois päältä ja ikkunat on taas tuon lämpötilan johdosta auki *pökr*.
alphamagic

Posts: 3,628

#7517 • • alphamagic
Minä *toktok*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7518 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
unohdin labratakin kotiin, eikä millään jaksas lähtee hakemaan! Lisäks se on pesty eli pakko silittää (ihan koppura) *toktok*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#7519 • • opmdevil Guest
Minulla oli hyvä työpöytä joka oli säädetty juuri oikein. Ja työtuolikin oli aivan perfect. Nyt sitten on uusi pöytä ja tuolikin vissiin tulee ja ne ovat aivan hirveitä! KAPINALAKKO!
Avatar
#7520 • • Aycan Guest
ärsyttää suunnattomasti ku jo toinen kamera meni rikki!!!! eikä takuu ilm korvaa mulle uutta..*eiei* eikä mul oo varaa ostaa uutta..enkä viitteis ottaa lainaa sitä varten, enkä mä voi elää ilman kameraa...*uuh* että ku ottaa pannuun..oon niin vihane itelleni!!!! piti mennä sit taas sössimää!! *toktok**senkin**grr*