Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,830 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7481 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Fresia, 10.5.2007 19:15:
Viimeinen tentti tältä keväältä, ja ois vähän pakko päästä se läpi *grr* Ja oon juonut liikaa kahvia, ylilevoton fiilis *igor*



Mul on sama tilanne... viimenen tentti ens maanantaina, ja viel 9op kurssi. Hautasin äsken kirjan takas kaappiin ennen kuin kerkesin sitä edes kunnolla aloittaa, ja ajattelin selvitä läpi (et kela ois tyytyväinen) luentomuistiinpanoja vilkuilemalla. Ens syksynä sit uusiin se kurssi. Ei näin loppukeväästä vaan pysty enää lukemaan. Ihan mahdotonta!! *eiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#7482 • • Taika Guest
vitun allergia*poks*
Jutu

Posts: 3,054

#7483 • • Jutu Blondi
Mennäänkin vasta ysiin kouluun ja mä venailin jo 7.40 koulukaveria tossa pihalla. Onneks muistin ite ettei tarvinnut soittaa tai seisoskella pidempään tyhmän näkösenä tuolla parkkiksella *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Heli

Posts: 1,489

#7484 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 7.5.2007 11:44:
oi vittu!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihmisten sympatiavihaisuus rasittaaaa!!!!!!!!!!!!!!


aaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ranteetaukiviiltel*



hä?

--
ei se väärin ole.

*minttu*

Posts: 366

#7485 • • *minttu*
nää kaikki inhottavat ajatukset, mitä pyörii päässä. ne ei häviä vaikka mitä tekis...
Lenita

Posts: 1,423

#7487 • • Lenita
Ärsyttää ihan suunnattomasti yrittää muokata wordillä tehtyjä asiakirjoja, kun tekijällä ei oo ollut hajuakaan miten ohjelmaa oikeesti kuuluis käyttää.

On kyllä aika mielenkiintoisia viritelmiä *eikä*

--
^_____________^

Mark

Posts: 7,311

#7488 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Lenita, 11.5.2007 12:59:
Ärsyttää ihan suunnattomasti yrittää muokata wordillä tehtyjä asiakirjoja, kun tekijällä ei oo ollut hajuakaan miten ohjelmaa oikeesti kuuluis käyttää.

On kyllä aika mielenkiintoisia viritelmiä *eikä*



Osaako joku _oikeasti_ vai käyttää wordia? *ding* IMO koko roska on niin saatanasta että eipä ihme jos tulee purkkavirityksiä vastaan :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

oooo

Posts: 1,249

#7489 • • oooo
Toi kisko, minkä sain hammaslääkäristä ku puren hampaita yöllä yhteen. Ihan paska. Hampaisiin sattuu ja kiristää, päätä särkee koko seuraavan päivän. Ei istu oikein suuhun. Joo.. enpä taida enää käyttää. Enkä kyllä sitä 200 euroa tosta paskasta halua maksaa.
josbe

Posts: 1,982

#7490 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Mark, 11.5.2007 13:21:
---
Lenita, 11.5.2007 12:59:
Ärsyttää ihan suunnattomasti yrittää muokata wordillä tehtyjä asiakirjoja, kun tekijällä ei oo ollut hajuakaan miten ohjelmaa oikeesti kuuluis käyttää.

On kyllä aika mielenkiintoisia viritelmiä *eikä*

---


Osaako joku _oikeasti_ vai käyttää wordia? *ding* IMO koko roska on niin saatanasta että eipä ihme jos tulee purkkavirityksiä vastaan :P

-M


No sitä suuremmalla syyllä niitä virityksiä pitäs käyttää mahdollisimman oikein. Ns. pöytäkirjatasolla ei wordin käyttäminen vielä ole NIIN hankalaa, ettei sillä jotain säädyllistä saisi aikaa. :)
mia-ow

Posts: 387

#7491 • • mia-ow Mörrimöykky

satumetsä, 11.5.2007 13:24:
Toi kisko, minkä sain hammaslääkäristä ku puren hampaita yöllä yhteen. Ihan paska. Hampaisiin sattuu ja kiristää, päätä särkee koko seuraavan päivän. Ei istu oikein suuhun. Joo.. enpä taida enää käyttää. Enkä kyllä sitä 200 euroa tosta paskasta halua maksaa.



Menepä kiskon kanssa takas hammaslääkärille tsekattavaks ja kerro toi. Purentakiskoja pystyy vielä muokkamaan. *joo*
oooo

Posts: 1,249

#7492 • • oooo

mia-ow, 11.5.2007 13:34:
Menepä kiskon kanssa takas hammaslääkärille tsekattavaks ja kerro toi. Purentakiskoja pystyy vielä muokkamaan. *joo*



Joo mulla on kontrolli aika jo varattu lääkäriin mutta nyt ihan heti en sinne pääse. Laskun eräpäivä olis maanantai, se tässä nyt ärsyttää. Täytyy siirtää sitä päivää, koska en tosiaan halua maksaa noista yhtään mitään ennen ku ovat sopivat.
maiu

Posts: 328

#7493 • • maiu ..miau..
mua ärsyttää se, että mä oon IDIOOTTI.

--
sitä saa, mitä tilaa

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7494 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Pieni flunssa iski... Miten tähän aikaan vuodesta voi käydä näin *eiei* ja muutenkin, jo kolmas flunssa tän vuoden puolella.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mellu-

Posts: 4,006

#7495 • • Mellu-
ELISA VITTU SAATANAN PASKAYHTIÖ PERKELE!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#7496 • • opmdevil Guest
Mua alkaa ärsyttämään nämä tyypit, jotka menee jonnekin tanssilattialle huutamaan jotaan "WHUU-II" huutoja. Kuulostaa kuin sikaa raiskaisi. Sitten kun on vielä aivan vieressä kiljumassa, niin menee yli kipukynnyksen vaikka on hypo-earit käytössä. Siis joku roti. Jos minulla olisi baari tai yökerho, niin potkisin pihalle kaikki tuollaiset pellet ja antaisin vielä porttikiellon päälle.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#7497 • • Hitchhiker
1.
Ei juma että voi taasen olla tylsistynyt olotila ja tuskimpa tässä mitään tekemistä taasenkaan tulee vastaa, eli taidan vain viettää pirun tylsän illan himassa yksikseni *igor*.

2.
Minkä pirun takia fillareissa tarvitaa niin pirun paljon erilaisia avaimia: millinen kuuskolosarja, tuumasta kuuskolosarjaa ja torks-avain sarjaa, ei mitään järkeä kun nuo kaikki pitää sotkea yhteen saamarin välineeseen.
Occu

Posts: 2,528

#7498 • • Occu

Mellu-, 12.5.2007 10:16:
ELISA VITTU SAATANAN PASKAYHTIÖ PERKELE!




off topic:

kuulin taannoin älyttömän läpän ko. yhtiöstä, että
he laskuttavat omia asiakkaita monen vuoden takaisita
puheluista joko uudestaan tai jotenkin jonkun uuden hinnoittelun
mukaan.

korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!

vajaa vuoden oli elisan netti ei kakka mitä temppuilua sen kanssa oli
silloin! en enään ikinä palaa missään muodossa ko. firman asiakkaaksi.

--
..::MOI::..

ezzy

Posts: 8,060

#7499 • • ezzy Droid-pappa

Jutu, 9.5.2007 12:31:
---
larzizi, 7.5.2007 09:56:
Typerästi parkkeeraavat *dissaa* Toistakymmentä mopoa on pakko parkkeerata sellaisten välien päähän toisista, että väliin ei uskalla enää tunkea, mutta jos ne parkkeerattaisiin fiksusti ja tiivistettäisiin välit, mahtuisi viereen vielä kymmenen mopoa.

Idiootit *igor*

---

Jep. Samaa olen kironnut, mutta autojen kanssa. God why, miksi on pakko jättää jotain puolen auton mittaisia rakoja niiden autojen väliin?!? Luulis nyt, että sen ahterin saa pienemmästäkin tungettua ulos, jos kerta munkin takamus mahtuu vaikka kuinka pienestä rakosesta *grr* Heti kun ei oo ruutuja näkyvissä niin ihmiset kuvittelee omistavansa koko parkkipaikan ja laittaa sen auton miten sattuu. Stnan ajattelemattomat ja epäkohteliaat ihmiset.



Siksi, koska ajattelemattomat ihmiset kolhii autoja jos ne on ihan vierivieressä (itsellä oli auto talven seisonnassa omassa pihassa ja molemmat kyljet täynnä ovenjälkiä...mietin tässä josko laittais molemmille naapureille vaikka tonnin laskut menemään)

Vituttaa yleensäkin, kun parkiruudut eivät vaikuta noudattavan mitään standardeja jokusissa mestoissa. Tehty jollekin vitun tojota yariksille...
Tiia

Posts: 352

#7500 • • Tiia
Ei oo vessapaperia, eikä mitään muutakaan paperia! *igor*