Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,983 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7441 • • Hitchhiker
Nyt tällä kertaa kyrsii nämä sisälämpötilat, vaikka kaikki patterit ovat poissa päältä ja ikkunat ovat olleet auki 2,5h niin lämpötila on laskenut 23-->22°C. Ihan "törkeän" lämmintä ihmiselle joka on tottunut noin 19-20°C lämpötiloihin sisällä ja makkarissa saisi olla lähemmäksi se 18°C, odottelen vain kesän mukavia helteitä innolla.
UnityF

Posts: 15,721

#7442 • • UnityF joo just se
Se että meille tuli kaveri kylään ja hänellä oli vaavikoira mukana ja nyt ärsyttää kun en muistanu/tajunnu heti ottaa allergialääkettä niin nyt joka paikka kutisee ja iho alkoi punottaa. Vaikka ne ei ollu kuin 30min niin se riitti, nyt sit aivastelen ja raavin itteni verille. *grr*
No ainakin tiiän nyt sen että allergia ei oo hellittäny (vaikka niin näytti yhessä vaiheessa olevan) joten koirilla pääsy kieletty tästä etiinpäin tähän koloon.
MiMoSa

Posts: 1,664

#7443 • • MiMoSa
Se et mä en osaa kirjottaa yksinkertasta suomea.*toktok* Yritän viimeistellä opinnäytetyötä mut huonoin tuloksin. Sit mulla on lisäks vielä sekin ongelmana et välillä en meinaa löytää millään oikeita sanoja kuvaamaan just sitä mitä ajattelen, mä siis toisaalta tiedän mitä tarkotan mut en vaan saa ulos päästäni sitä kuvaavaa sanaa.*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jutu

Posts: 3,054

#7444 • • Edited Jutu Blondi

larzizi, 7.5.2007 09:56:
Typerästi parkkeeraavat *dissaa* Toistakymmentä mopoa on pakko parkkeerata sellaisten välien päähän toisista, että väliin ei uskalla enää tunkea, mutta jos ne parkkeerattaisiin fiksusti ja tiivistettäisiin välit, mahtuisi viereen vielä kymmenen mopoa.

Idiootit *igor*


Jep. Samaa olen kironnut, mutta autojen kanssa. God why, miksi on pakko jättää jotain puolen auton mittaisia rakoja niiden autojen väliin?!? Luulis nyt, että sen ahterin saa pienemmästäkin tungettua ulos, jos kerta munkin takamus mahtuu vaikka kuinka pienestä rakosesta *grr* Heti kun ei oo ruutuja näkyvissä niin ihmiset kuvittelee omistavansa koko parkkipaikan ja laittaa sen auton miten sattuu. Stnan ajattelemattomat ja epäkohteliaat ihmiset. Odotan innolla sitä päivää kun autoista loppuu menovesi ja autot pitää hävittää. Hevosvaljakot ftw! *igor*


Ai niin, oli mulla toinenkin ärsytyksen aihe. Väsyttää ja kotona pitäis tehä kaikkea, ja sit pitäis mennä heinolaan hakemaan veli ja mennä mökille kaivamaan jotain hiton ojaa. Ei jaksa *haukottel*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#7445 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
loputtomat tietokoneongelmat ärsyttää aika pahasti *toktok*

--
dasinoaisnvs

Miinapiina

Posts: 3,494

#7446 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
no tällä hetkellä se, että just selvis, että mulle on valehdeltu yhestä asiasta ja viel ihan kirkkain silmin päin naamaa!! *grr* *grr*

mikä vittu siin on, et asioita ei voi sanoo suoraan?? ja tässäkään asiassa ei oo kyse mistään niin vakavasta et ois tarttenut valehdella.

ensin keksitään juttu, ja sit ku siit myöhemmin kysyy ni valehdellaan lisää! argh, pistää vihaks!!!

muoks: ja nyt ku tajusin, mitkä tän kyseisen henkilön toimintatavat on, ni selittyy sit monta muutakin juttua, mistä oon ajatellut, että mulla on vaan liian vilkas mielikuvitus. kerrankin on oikeesti syytä olla luottamatta ja uskomatta ko henkilöön. hyvä tajuta vaan liian myöhään... monelta harmilta ois vältytty ku ois aikasemmin tajunnut.

--
pinkki on pop!!!

Sssan*

Posts: 651

#7447 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
No joo..mul on puolen tunnin päästä koe...oon ihan urpona kaikesta mikä liittyy siihen..Se suunnilleen määrittää sen valmistunko vai en...V*ttu et stressaa....En varmana aio tulla Syksyllä takas tänne..nou wei *grr*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Avatar
#7448 • • Edited Annakins Guest
Koko viikon ollu täysin noviisimainen olo töissä, en v*ttu osaa mitään. Tai ennemminkin on kyse siitä, etten vielä tiedä kaikkia menettelytapoja eikä kukaan tunnu tajuavan sitä.
Timce

Posts: 5,381

#7449 • • Edited Timce
Toi Voittopotin insertti/mainos...VOI PERKELE!!

*nuotti* Soita numeroon ...NOLLASEITSEMÄNNOLLANOLLA.. *nuotti*

edit:

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Zandy

Posts: 273

#7450 • • Zandy
Tällä hetkellä ärsyttää aivan ..tusti Fujitsu Siemensin naispuolinen työntekijä, joka on vakaasti sitä mieltä, että heidän ei tarvitse antaa mulle uutta kovalevyä vaikka heidän huollossa asennettu kovalevy kesti tasan 4 kk ja posahti sitten rikki. Neljä kk tosiaan kuulostaa juuri siltä ajalta, minkä kovalevyjen voikin odottaa kestävän. ttu.

*dissaa*
Verano

Posts: 4,649

#7453 • • Verano Merituuli
Kiitti vaan Maija, sun vika ettei ärsytä enää ihan niin paljoo!
Jammailija

Posts: 3,224

#7454 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Perkeleen pulut syö nurmikonsiemeniä ikkunan alla olevasta puistosta! Ku sinne vihdoin kaupungin työntekijät sai aikasex tehdä jotain ja "nurmikko" todella kaipaa sitä jotain. *ilmakivääriä etsiskel**grr*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Elmiira

Posts: 1,446

#7455 • • Elmiira
Valmistuminen siirtyy sen takia, että koulutusohjelmajohtaja
ja yliopettaja eivät saa hoidettua töitään ajoissa ts. lähetä mulle
tiedoksi korjauksia jotka työhön pitää tehdä ennen kansitusta.
Toinen ei edes vastaa meileihin enää. Työ pitäis olla kansissa
ja koulun toimistossa ensi maanantaina, toisella puolen Suomea.

Et kiitti vaan V*tusti, kun hoiditte homman taas näin mallikkaasti.
Onneksi tuo koulu on nyt ohi!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Freja

Posts: 8,775

#7456 • • Freja Sihteeri
Ruhkajuna. Tuleeko se vittu ny aina oleen tollasta? Ihmiset tunkee ja änkee sisään mut ketään ne ei päästä pois. ONKO SE NY VITTU NII VAIKEETA ASTUA ULOS SIITÄ OVIAUKON EDESTÄ, PÄÄSTÄÄ POISTUJAT POIS, JA HYPÄTÄ TAKAISIN JUNAAN ETTEI VITTU TARVIS OLLA NII SAATANAN TIELLÄ HÄ

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hallucinogen

Posts: 8,190

#7457 • • hallucinogen Edain
No voi vittu. Kämppis kun lainailee mun puhelinta kun sillä ei omaa niin nyt pitäs olla sen puhelinvastaaja jos joku tietty tyyppi sattuu soittaa O_o.

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#7458 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 9.5.2007 17:04:
No voi vittu. Kämppis kun lainailee mun puhelinta kun sillä ei omaa niin nyt pitäs olla sen puhelinvastaaja jos joku tietty tyyppi sattuu soittaa O_o.



Olisiko aika pistää palvelu poikki?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#7459 • • hallucinogen Edain

Epailija, 9.5.2007 17:05:
Olisiko aika pistää palvelu poikki?


Ois vissiin. Varsinkin vituttaa kun tolta jätkältä ei kuulu kiitoksen sanaa mistään missä sitä jeesaa. Eipä kyllä jeesaa puhelinlaskunkaan suhteen edes :D.

Ja kyllä se alkaa vituttaa jos alkaa jotain sen frendei tms soittelee mun puhelimeen.

--
pikku-*possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#7460 • • Sallakat jungle, baby !

hallucinogen, 9.5.2007 17:08:
---
Epailija, 9.5.2007 17:05:
Olisiko aika pistää palvelu poikki?

---

Ois vissiin. Varsinkin vituttaa kun tolta jätkältä ei kuulu kiitoksen sanaa mistään missä sitä jeesaa. Eipä kyllä jeesaa puhelinlaskunkaan suhteen edes :D.

Ja kyllä se alkaa vituttaa jos alkaa jotain sen frendei tms soittelee mun puhelimeen.



nonni, nyt pois sieltä kämppiksen aamutossun alta! hus