14,184 posts, 710 pages, 4,804,970 views
Freja, 9.5.2007 16:57:
Ruhkajuna. Tuleeko se vittu ny aina oleen tollasta? Ihmiset tunkee ja änkee sisään mut ketään ne ei päästä pois. ONKO SE NY VITTU NII VAIKEETA ASTUA ULOS SIITÄ OVIAUKON EDESTÄ, PÄÄSTÄÄ POISTUJAT POIS, JA HYPÄTÄ TAKAISIN JUNAAN ETTEI VITTU TARVIS OLLA NII SAATANAN TIELLÄ HÄ
ella_, 9.5.2007 18:04:
two words: muuta ausseihin. siellä osataan junakulttuuri.
UnityF, 7.5.2007 22:57:
Se että meille tuli kaveri kylään ja hänellä oli vaavikoira mukana ja nyt ärsyttää kun en muistanu/tajunnu heti ottaa allergialääkettä niin nyt joka paikka kutisee ja iho alkoi punottaa. Vaikka ne ei ollu kuin 30min niin se riitti, nyt sit aivastelen ja raavin itteni verille.
No ainakin tiiän nyt sen että allergia ei oo hellittäny (vaikka niin näytti yhessä vaiheessa olevan) joten koirilla pääsy kieletty tästä etiinpäin tähän koloon.
Freja, 9.5.2007 21:07:
---
ella_, 9.5.2007 18:04:
two words: muuta ausseihin. siellä osataan junakulttuuri.
---
Ja sit siel on se kimppakyytikaista! :D Se loksautti mun leuat auki ku siitä kerrottiin :D
ella_, 9.5.2007 22:04:
the whatwhat?
mayah, 10.5.2007 08:24:
Kun töissä tyypit delegoivat eteenpäin asioita, joiden tekeminen kestäisi vähemmän aikaa kuin niiden delegoiminen. Esimerkki tältä aamulta sähköpostissani:
"Maija, poistatko xxxxx kotisivuiltamme, olen ollut niin kiireinen, etten ole sitä ehtinyt tekemään. Oikein mukavaa torstaita!"
aka. kolme klikkausta: klik, klik ja klik.
mayah, 10.5.2007 08:24:
Kun töissä tyypit delegoivat eteenpäin asioita, joiden tekeminen kestäisi vähemmän aikaa kuin niiden delegoiminen. Esimerkki tältä aamulta sähköpostissani:
"Maija, poistatko xxxxx kotisivuiltamme, olen ollut niin kiireinen, etten ole sitä ehtinyt tekemään. Oikein mukavaa torstaita!"
aka. kolme klikkausta: klik, klik ja klik.
Hyzenthlay, 10.5.2007 11:32:
Sähköposti ei toimi hirvee hätä, jos ei pääse tarkistaan kahtakymmentä kertaa sähköpostii päiväs, ihan kun sinne mitään niin tärkeetä tulis
Avernian, 10.5.2007 15:05:
Sun pitää liittyä opiskelijajärjestöjen listoille. Sieltä riittää "tärkeetä" postia parikymmentä päivittä.