Kaikki pienetkin tyhmät kysymykset. Voi vittu oikeesti, ottais ny järjen käyttöön, SE ON SALLITTUA. Tarvi muutenkaa koko aikaa kytätä mun tekemisiä tai muutakaan voi JEESUS
ARGH NNNNNGH
Raivo! Vaihteeksi jonkun idiootin parkkeerauksen vuoksi Siis vaikka siinä on kielletty ajosuunta merkki, niin ei se tarkota, että siihen saa parkkeeta niin ettei ihmiset pääse pois sieltä pirun parkkikselta. Saatana mikä idiootti taas ollut. Ei taas jaksanut kävellä 20 metrin päästä. Olis pitänyt soittaa kytät paikalle
H3li, 15.5.2007 21:35:
olin saamas hyperventilaatiokohtausta kesken iiiiison riidan ja toinen huutaa naama punasena : LOPETA!
no just!!
musmus
ja omat sit tähän perään.
tää päivä kello kolmesta eteenpäin on ollut ihan fiasko.
mikään ei oo sujunut, mikään ei oo toiminut,
ärsyttää aivan saatanasti!!!!
ja sit nää ihmisten älyttömät ennakkoluulot ja typerät olettamukset
tiettyä "ihmisryhmää" kohtaa.
en tiiä pitäiskö itkee vai nauraa,
niin älyttömii juttui välillä kuulee!!!!
meillä on tässä pihalla pyörinyt jo useamman kuukauden jonkun kissa, joka ei ulkonäöstä päätellen ole kovin hyvällä hoidolla.
piakkoin pitää varmaan ottaa yhteyttä löytöeläinkotiin, ja raahata toi katti sinne.
Aurinko paistaa kirkkaan siniseltä taivaalta,linnut laulaa jne jne...
Eiku Minä oon sisällä kauheessa räkätaudissa eikä mitään tietoo et lähtis viel ulos..
..jotta edes illalla olis vähäänkään parempi olo ja henki kulkis paremmin jotta pystyis menee Rosikseen.. toivottavasti
Super-Kerttu, 16.5.2007 09:50:
Mikä helvetti niitä junia vaivaa? Monena päivänä ollut vuorot myöhässä tai kokonaan peruttu. Kovalla pakkasella sen ymmärrän..Mut nyt..
En tajuu Onneks viel toistaseks on liukuva työaika, mut pian ku pitäis si olla vastaamas luuriin jo tasan kasilta ni on aika paha jos ei oo siinä puhelimen ääres...
Duunikaveri oli tehny hätäseen kolme juttua neljästä (mä tein sen yhden), ja jättänyt alennukset pois.
(itehän siis älykkäänä ihmisenä osasin katsoa toimintaohjeista että mitä alennuksia pitää antaa ja mihin )
Äsken mun puhelin soi ja multa kysyttiin et onko muutkin tehty ja annettu alennukset kun kuittasin vaa yhen tehdyks. Katoin kuka oli tehny kolme muuta, ja lupasin soittajalle että menen neuvomaan duunikaveria laittamaan alennukset oikeisiin kohtiin, koska ne puuttuivat sieltä ja että hän kuittaa sitten kun on asiat tehnyt (hänen oli pitänyt jo aikasemmin kuitata soittajalle, mut ei sitäkään ollut tehnyt)..
Noh, minä menen neuvomaan parhaani mukaan ja sen miten osaan. En sitten osannut enää tehtyä tilausta muuttaa alennusprosentin puolelta, joten pyysin toista duunikaveria auttamaan. Sanoin vielä tälle mokanneelle tyypille, että tee ne ja kuittaa sitten tälle tyypille, koska hän oli kuittauksen pyytänyt.
SIT SE VITUN URPO RUPEE NILLITTÄÄN MULLE ETTÄ HÄNELLLÄ ON MUUTENKIN NIIN PALJON TÖITÄ JA ININÄÄ ININÄÄ NNNNGH ARRRGH!
Voi vittu, jos tyyppi on ne tehnyt ja myös mokannut, niin saakoot ite ne korjatakin! Ne kuuluvat hänen töihinsä!
Nielin raivoni ja sanoin tyynesti että "kuittaa sitten tolle tyypille" ja kävelin pois.
Ja ny se viel tuola huutelee et "OLIKS SE NII JA NII MONTA PROSENTTIA JA MITÄ MUUTA"
VOI VITTU KATO SIELTÄ SAATANAN TOIMINTAOHJEISTA MÄ EN ENÄÄ MUISTA SIIRRYIN JO SEURAAVAAN TEHTÄVÄÄN HELEVETTI
Ärsyttää tämä meille töihin kohdistuva jatkuva puutiaisaivotulehdusrumba, joka on mennyt jo melkein hysterian puolelle. Onhan se rokote tärkeä ja aiheellinen Ahvenanmaalla asuville jne. mutta muuten...huh...melkein tulee jo ikävä lintuinfluenssa-hysteriaa.