Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,133 views

calidris

Posts: 18

#801 • • calidris

tommye:
se kun tähtää johonkin bussiin ja kun sitä sitten venaa pysäkillä niin se on aina myöhässä tai just mennyt ja sitten tulee kaikki muut bussit paitsi se. joskus käy vielä niin hienosti että nää muut bussit osaa kivasti kohdalla heittää kaikki kurat mun päälle *hmph*



Tiedän tunteen... *lohduttel* Tuttu juttu toi on mullekin ja se pistää todella ärsyttämään!*igor*
Avatar
#802 • • Mr. Jenkins Guest

sOuphy:
se, et ihmiset käsittää pahasti sen jutun minkä sanoo ja tarkoittaa oikeesti hyvästi.



Oi, tästä pitäisi jo tehdä klassikko! been there done that, story of my life!

[muokattu 23.3.2004 22:34]
Bio

Posts: 4,429

#803 • • Bio The Bullies / Pinky

-Santtu-:
umpikierot ihmiset *igor*



joo, jotkut on luonnostaan sellaisia
innae

Posts: 1,377

#804 • • innae PaskaJätkä
Se etten osaa sanoa pomolle eitä kun se tarjoo soittaa illal et voitko mennä huomenna tekeen mun duunivuoron? Joka kerta sama vastaus; kai mä sit tuun... Vaikka välillä ei jaksais/huvittais tai olis muutakin tekemistä... Olen ihan nössö*hmph**kivatsulle*

--
PaskaJätkä

-Santtu-

Posts: 1,965

#805 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Bussissa oleminen..se kun ihmiset on pakkautunu seisomaan tukoksi siihen käytävälle vaikka taempana ois paikkoja. Jos muut haluu seisoa niin se ei tarkota et minä haluan, varsinkaan aamulla kun ei muutenkaan meinaa pysyä jaloillaan. Ja sit ne kaikki ihmiset vaan mulkoilee. *igor*
itis

Posts: 2,518

#806 • • itis Morning Star
Röyhkeä, alentava käytös. -ei tosin usein kohdistu muhun, mutta muiden puolesta voi kans ärsyyntyä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#807 • • Mr. Jenkins Guest
se että sataa lunta! ja se että tuntuu että kesä ei tule koskaan...


edit_ koko helvetin talvi ärsyttää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[muokattu 25.3.2004 15:35]
HaPsULi

Posts: 170

#809 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
se että ihana äitini tulee joka aamu klo 7.00 kysymään moneltako pitää nousta ylös*dissaa* noei, ihan kiva että äiti pitää huolta.
ja toinen asia tää lumen tulo*eiei*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Karski

Posts: 6,049

#810 • • Karski Pomon kätyri
Mua ärsyttää se että jokkut maitohanurit
valittaa MAALISKUUSSA siitä että sataa
lunta ja ettei kesä tuu koskaan *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

helinä

Posts: 16

#811 • • helinä Turun vahvistus
ehkä vähän pilvistä? ärsyttää turun sää! saisi olla aurinkoisempaa*uuh*
silencio

Posts: 401

#812 • • silencio el

Lene:
Ärsyttää miehet, jotka sanovat haluavansa älykkään naisen, mutta sitten aina valikoivat 4ever-bimboblonditeinejä. *dissaa**nauru*

[muokattu 25.3.2004 13:49]



Mitäköhän se kertoo kyseisten miesten omasta älystä? *nauru**nauru*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

caitrin

Posts: 159

#813 • • caitrin ö_____ö
ärsyttää kun tuli takatalvi ja kun mun expaniumista on petterit loppu eikä oo varaa ostaa uusia enkä siten voi kuunnella musaa, ja ärsyttää ku polvi on paskana enkä pääse laskettelemaan ylläksellä jonne lähen huomenna, ja ärsyttää kun on niin paljon koulukiireitä... *igor*

ärsyttää vaan se kun ärsyttää.

edit: lisäksi ärsyttää kun en jaksanu käyttää välimerkkejä/ isoja kirjaimia tässä viestissä ja tää on sen takia älyttömän vaikee lukea. voi elämä kun voikin olla näin maassa *justjoo*

[muokattu 25.3.2004 14:40]
äm

Posts: 2,376

#814 • • äm
Ilmaiset puhelut klo 20-21, eikä ole ketään kelle soittaa *igor*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#815 • • Cera Guest
ärsyttää että ajattelen ärsyttäviä asioita oikeen ajattelemisen ilosta. ja yritän olla ajattelematta ärsyttäviä koska se ei oikeesti ole iloista kun ärsyttääää
ärsyttääää aaaaaaaargh

*kivatsulle*
Toykio

Posts: 294

#816 • • Toykio
Värilasertulostimet!!! *kivatsulle*
Ja se että yksi mokaprintti tulostaminen maksaa koulussani euron!!! Vitti!
Fresia

Posts: 764

#817 • • Fresia vähän outo
Toi sää *eiei*.... oon ollut puol tuntii kotona ja oon vielki iha jäässä.

Tehtiin koulussa illalla ryhmätyötä ja voi luoja miten menee hermo niihin tyyppeihin *kivatsulle*... tuntuu, että ei puhuta samaa kieltä tai että ollaan aivan eri galakseista. Kahden kanssa tuun toimeen mutta sen yhden kanssa me ei vaan tajuta toisiamme. Mitä tahansa sanon, se tajuu kaiken aivan väärin ja mä tajuan sen jutut väärin ja mikään ei suju *hmph*...

Ja kaikenlisäks äiti soitti, että niiden( mun entinen siis erittäin rakas) koira on taas tosi pahasti kipee *nyyh*... päivä vaan paranee, kun ***** hifk voitti ilveksen *kivatsulle**kivatsulle*. *kivatsulle*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Dacey

Posts: 671

#818 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
en pääse ircNETtiin *uuh* pakko taukoo nähtävästi *nauru*
toi sää on ankee *nyyh*
noena

Posts: 3,138

#819 • • noena first breath after coma
se ärsyttää, että olen nyt istunut 3 tuntia tietokoneen ääressä fysiikan kirja sylissä, tarkoituksena luke huomiseen kokeeseen.. blaaab.. *dissaa* ei oikein onnistu.. *kiukuttaa* *kivatsulle*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Saara

Posts: 1,954

#820 • • Saara #2970
Se että jengi vastaa kysymykseen sanalla: Miksi? ja silläaikaa häipyy klubbarista ku oon ostamassa kaupasta tupakkaa, eikä ole enää missään tavoitettavissa....hyvä että puhelimitse saa ees kiinni ihmisii.... perkele.....

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.