Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,322 views

HzO

Posts: 266

#361 • • HzO 9mm burana auttaa
Ihmiset jotka näyttelevät että niillä olisi kaikki niin veen hyvin. Aina löytyy siitä omasta paska elämästä niin paljon mitä esim toiselta ei löydy.

Ja töf töf tytöt.




Ainut + on että mäkin olen suht ärsyttävä muitten silmissä *plur*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Roger Roger

Posts: 3,372

#362 • • Roger Roger Kentti
Kun väsyttää, eikä saa unta. Se on siis niin vittumaista ku olla ja voi. En nyt muista, olenko nurissut tästä joskus aikasemminkin täällä, mutta olen nyt niin väsynyt, että ei kiinnosta. Kohta taas pyörimään sänkyyn moneksi tunniksi tietäen, että ei sitä v*tun unta tule kuitenkaan *mur*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

E-man

Posts: 37

#363 • • E-man
Se että herää keskellä yötä jostain kumman syystä, eikä saa sen jälkee enää unta vaik kuin väsyttää... tapahtu meinaa tossa toissa yönä *mur**poks*
...eli vähän samaa suuntaa ku tuo edellinenki

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

HzO

Posts: 266

#364 • • HzO 9mm burana auttaa
mä taas olen nyt sellaises uni kierteessä, että saan unta joskus 3 ja herään kuten tänään siinä puol 2 päivällä. On vissiin vähän tylsä elämä. Jos esim olis paljon järkevää tekemistä päivällä, esim ulkoaktiviteetit tai uinti puntti ni nukahtais siinä kymmeneltä. No vuosi vaihtuu kohta pitää muuttaa terveellisempään suuntaan

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Elsa F

Posts: 2,763

#365 • • Elsa F Koululainen :)
Kiva kuulla (tai ei se niin kivaa ole), että muillakin on unihäiriöitä! Mulla on mennyt koko syksy sängyssä pyöriskellen. En saa unta, tai jos saan niin herään hetken kuluttua taas valvomaan. Kadehdin kaikkia hyväunisia ihmisiä!!! Olis niin luksusta vaan nukkua ja nukkua....

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Syder

Posts: 2,255

#366 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Oma kulta kainaloon niin uni tulee helpommin (taino ei ehkä helpommin mutta kun tulee niin ainakin syvempi).

--
Divida et impera.

Väne

Posts: 139

#367 • • Väne asennewamma
elisak:


Kiva kuulla (tai ei se niin kivaa ole), että muillakin on unihäiriöitä! Mulla on mennyt koko syksy sängyssä pyöriskellen. En saa unta, tai jos saan niin herään hetken kuluttua taas valvomaan. Kadehdin kaikkia hyväunisia ihmisiä!!! Olis niin luksusta vaan nukkua ja nukkua....



Ei toi kyllä kovin helmeä ole, mutta ei ole sekään kun nukkuu vaikka kuinka pitkään niin silti väsyttää. Tulee aika turhautunut ja välinpitämätön olo kun noin tapahtuu.

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

sune

Posts: 2,096

#368 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Oon nyt niin hajoomis pistees et räjähdän kohta. Mä en käsitä ihmisiä ketkä ei pysty pitämään lupauksiaan. Puhutaan paskaa minkä keretään. Aina luvataan jotain ja sit ei.

--
ei kovin ihku eikä plur

Väne

Posts: 139

#369 • • Väne asennewamma
Pikachu:

Oon nyt niin hajoomis pistees et räjähdän kohta. Mä en käsitä ihmisiä ketkä ei pysty pitämään lupauksiaan. Puhutaan paskaa minkä keretään. Aina luvataan jotain ja sit ei.



Harvinaisen totta ja todella ärsyttävää. Monesti sopinut tapaamisen johonkin kellon aikaan, mutta kun perille saapuu niin joutuu odottelemaan helpostikkin 30min. *mur*

Ei siinä mitään jos on tulossa jostain kauempaa, mutta kun asuu tyyliin 200m päässä.

[muokattu 12.12.2002 20:34]

[muokattu 12.12.2002 20:34]

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

sune

Posts: 2,096

#370 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Niin.. on rasittavaa kun on sovittu vaikka joo tule tunnin päästä se tarkottaa tietyillä henkilöillä kolmea tuntia tai ei ollenkaan..*hmph* V-mäistä..

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#371 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
elisak:


Kiva kuulla (tai ei se niin kivaa ole), että muillakin on unihäiriöitä! Mulla on mennyt koko syksy sängyssä pyöriskellen. En saa unta, tai jos saan niin herään hetken kuluttua taas valvomaan. Kadehdin kaikkia hyväunisia ihmisiä!!! Olis niin luksusta vaan nukkua ja nukkua....




Joskus on ihan tuskaa jos ei saa yksinkertasesti unta, ku tietää et on vaikka neljä tuntia aikaa nukkua eikä saa unta, tulee kauhee paniikki ettei saa nukuttua ollenkaa ja sit ei jaksa seuraavana päivänä mitään.. Mulla on usein toi ongelma ettei saa unta ja sit nukkuu sillee pätkittäi koko yön. Ja sit nukahtaa aamulla 15min ennen kellon soittoa! Sillon tekis mieli vaan alkaa itkee *nauraa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#372 • • Jone Archibald Haddock
Ärsyttää kun olen turhautuneisuuttani niin voimaton etten edes jaksa aukoa päätäni ihmisille & trollailla.
Panfobia

Posts: 521

#373 • • Panfobia
Jone:

Ärsyttää kun olen turhautuneisuuttani niin voimaton etten edes jaksa aukoa päätäni ihmisille & trollailla.


*voiei* Et kai vaan oo tulossa kipeeks tai jtn..? *hih*

--
*sydän*

Andy Braun

Posts: 646

#374 • • Andy Braun housebase
pluristina oleminen *possu*
India

Posts: 475

#375 • • India
ihmisten veemäisyys ja loputon halu paapoa muitten asioita kahvin seurana!!!
Ja se yletön sitin jakelu jonkun ihmisen asioista joista ei oikeasti tiedä mitään!!! Ja se ettei kehtaa/uskalla tulla sanomaan päin näköä jos joku minussa ärsyttää niin että siitä tarvii muille avautua!!!!!!!*dissaa**dissaa*
ärrin murrin....

Nyt on kyllä mieli ihan rusinana...*eiei*
India

Posts: 475

#376 • • India
niiin en muuten tarkottanu ketään täältä.....*hymy*
tuitui

Posts: 1,258

#377 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
se että ensi pe ei voi tulla yhtään nopeemmin!! *dissaa*

*sydän*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

nenna

Posts: 1,916

#378 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Marski:

se että ensi pe ei voi tulla yhtään nopeemmin!! *dissaa*

*sydän*


..niinpä!..mut ehkä hyvä..sillä on viel paljo kaikkee..
*vink*
tuitui

Posts: 1,258

#379 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
nenna:

Marski:se että ensi pe ei voi tulla yhtään nopeemmin!! *dissaa*

*sydän*
..niinpä!..mut ehkä hyvä..sillä on viel paljo kaikkee..
*vink*




no mut silti!! ei kykene odottaa enää! *nauru*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Myfinesthour

Posts: 420

#380 • • Myfinesthour
Tällä hetkellä se, että lauantai-ilta menee junassa istuessa. Ärsyttää se, ettei oo koskaan aikaa itselle. Eihän tässä kohta enää tunne itseään ...ärrrkele.*mur* Ärsyttää se, että muutan pojes. Ärsyttää, että piti syödä niin paljon karkkia, että on paha olo. Ärsyttää, kun jotku ei tajua, että viilipytytkin räjähtelee joskus. Ärrrrrrsytttttäääää!!!!*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa* Mutta onneksi väsyttää niin, että uni tulee pian*nukkuu*

--
"..."