Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,381 views

r0n

Posts: 2,258

#401 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
kipeänä lomalla *slurps*

*I feel like a million bucks**nauraa*

edit: en kerro

[muokattu 18.2.2003 12:44]

--
6er reihe

UnityF

Posts: 15,721

#402 • • UnityF joo just se
Tällä hetkellä mua ärsyttää suuresti että en varmaankaan pääse illuihin...
Mä oon vihainen ittelleni...*hmph*
lostgone

Posts: 2,493

#403 • • lostgone
GOOM 03*mur* Olin *nuha* siellä ja haju oli aivan kuvottava!!! *voiei*
joo mut ens vuonna uuestaan*pelle* (siis ihan vaa tarkistaa jos siel ois parempi meno*iloinen*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

henkka

Posts: 4,973

#404 • • henkka
LostM:

GOOM 03*mur* Olin *nuha* siellä ja haju oli aivan kuvottava!!! *voiei*



Mun mielest siel (siis siinä isommassa) yökerhos oli aivan v***n järkky oksennuksen lemu... *ding* fiuuu shit...

muuten ärsyttää kaikki ehdottomat ihmiset...
HzO

Posts: 266

#405 • • HzO 9mm burana auttaa
Mua ärsyttää juopot jotka häiriköi julkisis, varsinkin metroissa ja spåris (6). Mua ainakin jännittää ku ne tulee lähel jotain selittämään paskan hajuisina. Osaan vain kuvitel miten joku mimmi voi olla paska jäykkänä ko tilantees. ku eihän niihin edes voi koskea ku niissä on varmasti kaikki maailman taudit. stna

Ei paljon heru sympatiaa ko tyypeille.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Waide

Posts: 323

#406 • • Waide sabão
HzO:

Mua ärsyttää juopot jotka häiriköi julkisis, varsinkin metroissa ja spåris (6). Mua ainakin jännittää ku ne tulee lähel jotain selittämään paskan hajuisina. Osaan vain kuvitel miten joku mimmi voi olla paska jäykkänä ko tilantees. ku eihän niihin edes voi koskea ku niissä on varmasti kaikki maailman taudit. stna

Ei paljon heru sympatiaa ko tyypeille.



Kuuntele musiikkia julkisis niin harvoin tulee kukaan avautuu. Eli napit/kuulokkeet korviin vaan. Siis sehän on se ainoa syy miks mä mitään kuuntelen*justjoo*.

Siis spurguthan on vaan luusereita, jotka kaipaa jonkun avautumis kohteen. Kun valitsee sen "helpon tien" päätyy samaan jamaan. Näin ajattelen välillä jotta jaksaisin pitää opiskelumotivaatiota yllä...on se niin vaikeeta.

Tai jos on pokkaa sano:'Näytänkö siltä, että mua kiinnostaa?'

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Germitbiili

Posts: 1,070

#407 • • Germitbiili Ihmepoika
Se että on pitkä viikonloppu loma intist ja sit on 40 astetta kuumetta ja ei pääse lähtee bilettää!

--
NO SHIT SHERLOCK

_2

Posts: 325

#408 • • _2
Aaaivan niiku Waide totes... ei oo ärsyttävämpii olentoja ku spuget... Tilanne kuvas... heräät aamul kello kuus ja meet kouluun... pääset koulust bout neljältä... sit änkeet täyteen sporaan ku oot matkall duuniin (ja tiedät et pääset 23:30 pois ) ensiks joku spuge sönköttää sulle siin sporass... sit duunis tulee n. 10 - 15 spugee sönkkää lisää... sit steissille enne kahtatoista venaan junaa....... ei ***tana että on pinna kireel ku tulee jälleen joku kyseleen "OnX sUlLa heeeei heittääää röökii...?!?"*eiei*
Germitbiili

Posts: 1,070

#409 • • Germitbiili Ihmepoika
Ihmiset jotka ajattelee vaan omaa napaansa......eivät tee mitään toisten hyväksi, ja ovat muutenkin ylimielisiä!!!! pistää vähän pannun kiehumaan tollanen meininki!!!!*mur*

--
NO SHIT SHERLOCK

efo

Posts: 1,908

#410 • • efo Laserpoint
"say what?" *dissaa**eiei**eiei**dissaa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

naive

Posts: 26

#411 • • naive kapteeni kovaydin
rasitusastma, allerginen astma, koivu- leppä- pujo - koiranheinä - home - kissa ja koira-allergiat, migreeni, atooppinen iho, rahan puute, se kun sytyttää viimesen röökin vahingossa filtteripuolelta, möykkäävät naapurit, typerät telkkariohjelmat.

tässä nyt jotain aluksi, mikä arsyttää.
chose life, perkele.

--
vaan omat jutut on siistejä

Germitbiili

Posts: 1,070

#412 • • Germitbiili Ihmepoika
naive:

möykkäävät naapurit
,chose life, perkele.



Totta ei ole kiva herää keskellä yötä siihen että yläkerrassa on meinigit täysillä päällä ja sä yrität nukkuu, mut pahvi seinät estää sen, jotka päästää luonnollisen nautinnon äänet hienosti läpi.......aijai!!!!*hmph*
ja sit aamul taas*nukkuu*

--
NO SHIT SHERLOCK

milla

Posts: 3,699

#413 • • milla
VITTU KAIKKI*poks*

noeikai!

eipä.

kai.

:O
Avatar
#414 • • Taika Guest
spanig:

naive:möykkäävät naapurit
,chose life, perkele.

Totta ei ole kiva herää keskellä yötä siihen että yläkerrassa on meinigit täysillä päällä ja sä yrität nukkuu, mut pahvi seinät estää sen, jotka päästää luonnollisen nautinnon äänet hienosti läpi.......aijai!!!!*hmph*
ja sit aamul taas*nukkuu*


..Ja kun aamulla väsyttäis niin toinen naapuri alkaa imuroimaan 7ltä..*hmph*Lähde siinä sitten reippaana töihin..*nukkuu**igor*
Germitbiili

Posts: 1,070

#415 • • Germitbiili Ihmepoika
Taika:

spanig:naive:möykkäävät naapurit
,chose life, perkele.

Totta ei ole kiva herää keskellä yötä siihen että yläkerrassa on meinigit täysillä päällä ja sä yrität nukkuu, mut pahvi seinät estää sen, jotka päästää luonnollisen nautinnon äänet hienosti läpi.......aijai!!!!*hmph*
ja sit aamul taas*nukkuu*
..Ja kun aamulla väsyttäis niin toinen naapuri alkaa imuroimaan 7ltä..*hmph*Lähde siinä sitten reippaana töihin..*nukkuu**igor*




Aivan totta puhut toi on myös kauhee vitsaus!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

keisha

Posts: 1,394

#416 • • keisha bullet with butterfly wings
ihmiset jotka kättelee käsi vetelänä.
"kalmankäsi" *puistatus*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Lachesis

Posts: 190

#417 • • Lachesis
milla:

VITTU KAIKKI*poks*

noeikai!

eipä.

kai.

:O



Jep. Poks.
HzO

Posts: 266

#418 • • HzO 9mm burana auttaa
se että joutuu valitsemaan kahdesta hyvästä sen toisen. Koko ajan yrittää etsiä jotain sellaista siitä toisesta joka olisi niin paljon parempaa kuin siinä toisessa, mutta ei löydä sitä.


Pitää varmaan arpoa, mutta arpatuuri on mulla niin syvältä että se kuitenkin ottaa sen huonomman. No arpoo ja voittajan vaihtaa, mut perkele se on kuitenkin väärin silleenkin päin.

*EI ARVOTA*




eipä

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

milla

Posts: 3,699

#419 • • milla
mua vituttaa kun haluaa että kaikki on hyvin ja on asennoitunut et kaikki on hyvin, niin eteen tulee sellasta paskaa että vaikka kuinka yrittää sivuuttaa sen niin on vaan paska olo!

vituttaa myös se ettei ehdi tehä kaikkea mitä pitäis/haluis ja aika loppuu kesken.

VITTUVITTUVITTU
Avalanche

Posts: 27

#420 • • Avalanche -low&quiet-
Se kun astuu linja-autoon sisälle ni ihmiset tuijottaa niinku ei olis ennen ihmistä nähnyt!!! (tai edes sen kriteerejä täyttävää) Tässä on teille kaikki tuijottavat ihmiset! *dissaa*
Ja yleensä.. tuijotus kaupassa, kaupungilla, koulussa..

..nii ja sit ku loppuu autosta bensa.. *igor*

--
Life sucks! Music makes it easier.