Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,324 views

Avatar
#421 • • miqmiq Guest
Vitutus ämpäri kiehuu välittömästi yli, kun joku vistokänniääliödorkaspede pilaa sun fiilistelyt toteamalla musiikista äänekkäästi että vittu mitä paskaa!! Ei saatana!! Pitäis vittu ne mölyt mahassaan jos ei muuta rakentavaa mielipidettä osaa antaa!! On totta etteivät kaikki voi pitää samanlaisesta musiikista, mutta se, että pilaa totaalisesti jonkun toisen nautinnon noin ala-arvoisesti on mielestäni väärin ja se pitäisi lailla kieltää. Ehkä nämä "tyypit" eivät vain tiedä kuinka korkealle voit nousta musiikin viedessä ja äkkipudotus korkealta voi olla vaarallista*plur*
Nadifa

Posts: 326

#422 • • Nadifa
Mua vituttaa ihmiset jotka yrittää teeskennellä ja olla jotain mitä ne ei selvästikään oikeasti ole. Tiettyjen ihmisten naurettava mielistely ja nuoleminen.

Mä arvostan aitoja ja oikeita ihmisiä ketkä osaa tehdä arvionsa vähän syvempien juttujen pohjalta välittämättä muiden (ei oleellisesti tärkeiden) ihmisten mielipiteistä. Tietyllä tapaa toi voi olla myöskin hyväksikäyttöä, joka on yx asia mikä ei kuulu mun arvomaailmaan. Niin ja useimmiten toi paistaa ihmisistä läpi, joten loppujen lopuksi se voikin kääntyä sitä samaista henkilöä itseään vastaan.

Niin ja sitten ainainen pummiminen joka on myös yksi hyväksikäytön muoto. Ok. Ei aina ole rahaa yms. mutta jotkut jaksaa tehdä sitä toistuvasti.

Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin koska tällä pallolla on aika sairaan paljon kaikkia negatiivisia asioita. Pettäminen, valehtelu, väkivalta (henkinen & fyysinen) yms. Mutta positiivinen asenne ja iloitseminen pienistä ja arkisista asioista auttaa. Kyllä se hyvä pahan voittaa*sydän*
Avatar
#423 • • tuntematon Guest
1.Ehdottomasti *dissaa*HKL*dissaa*...prkl
2.Kirjekuoret jotka jatkuvasti tippuu maaha tai ei suostu menee lokeroihi...
3.No joo maanantai koska perjantai o viiko toisel laidal...
4.Se et asiat ylipäätäsä vituttaa.
5.Se et en oo voittanu lotos tai periny miljoonii...ainakaa viel.
6.Vittu suomen ilmasto on nii IHANA...*mur*

No tätähä vois tosiaa jatkaa aika pitkääki mut en jaksa koska sit vituttaa viel enemmä...

*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
cosmikki

Posts: 1,261

#424 • • cosmikki
mua kävi tänään ärsyttämään kyllä ihan suunnattomasti mäkissä.
eka sain venaa ranskiksii ja hampurilaista joku 10minuuttii. kun saan safkat pöytään alkaa viereisten pöytien noin 20 puolitummaa kakaraa rääkymään täyttä kurkkua. oli ilmeisesti koko suvun voimin liikkeella ja synty joku joukko tappelu.
no, onhan mäkki "perheravintola".

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

UnityF

Posts: 15,721

#425 • • UnityF joo just se
Mua ärsyttää tää kevät flunssa...*nuha*
Kun muut bilettää niin mä lymyän kotona kuumemittari kainalossa...*hmph*
Toivottavasti en oo enää ens viikonloppuna kipee.. Mä tuun Tieston bileisiin vaikka 100 asteen kuumeessa...*justjoo*
Inferno

Posts: 369

#426 • • Inferno [Terrorcraft]
-wannabehopparit
-pissikset
-räyhääjät ja riidanhaastajat baareissa
-loskakelit
-rahan puute
-naiset(harvoin)
-"turistit" bileissä
-kissat

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Avatar
#427 • • ikj Guest
juopot, pummit...
nomic

Posts: 4,120

#428 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mua ärsyttää seuraavat asiat:

rizlat loppu
fimat loppu
sätkä purut loppu
stendarii ei löydy
viinakset loppu
ei oo rahaa
alkoholille altistunut alkaa räyhää
alkoholin puute
vanhat koneet
kaikki jotka ei kunnioita muita
kaikki ne jotka snaoo "hyi mitä jumputusta..." (esim mutsi)
windows XP (lagaa kaikissa ohjelmissa mitä käytän)
jos kone tilttaa just kun konvertoi omaa settiä mp3:ksi
jos joku asia ei onnistu (niinkuin yleensä) + jos ei löydy lekaa...
tätä listaa voisi jatkaa mutta kun en muista mitää mikä ärsyttää ku ny on nii happy olo
*nauru*
Avatar
#429 • • nightburnt Guest
Ärsyttävintä on varmaan monen mielestä ihminen joka vituilee..siis just kun on bibbalo fiilis niin se vittuilee ja pilaa koko illan. Sitten se että sopii jonkun kaverin kanssa että lähtee bilettää niin se ilmottaa viime tipassa että on "pään särkyä,tai ei fiilistä..jne." se on ärsyttävintä mitä voi tehdä mun mielestä*dissaa* pistää vituttaa mua huolella!*mur*
Avatar
#430 • • hyperventilaatio Guest
Nyt just iski sellanen ärsytys/vitutus/turhautuneisuus. No, kait se menee ohi.
Tonyw

Posts: 197

#431 • • Tonyw Manufackture

Nadifa:
Mua vituttaa ihmiset jotka yrittää teeskennellä ja olla jotain mitä ne ei selvästikään oikeasti ole. Tiettyjen ihmisten naurettava mielistely ja nuoleminen.
*word*


Niin ja sitten ainainen pummiminen joka on myös yksi hyväksikäytön muoto. Ok. Ei aina ole rahaa yms. mutta jotkut jaksaa tehdä sitä toistuvasti.
muistuta mua et maksan ne velat *blush*

Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin koska tällä pallolla on aika sairaan paljon kaikkia negatiivisia asioita. Pettäminen, valehtelu, väkivalta (henkinen & fyysinen) yms. Mutta positiivinen asenne ja iloitseminen pienistä ja arkisista asioista auttaa. Kyllä se hyvä pahan voittaa*sydän*




Toi Israel juttu on niin veemäistä kateltavaa *eiei*
Koko ajan lietsotaan tv:stä ja muualta tota *kauheata kuunneltavaa*
joo itsekkin alkanut kuntoilla hulluna ja vähentänyt viinanlotrausta... fiilis paranee koko ajan *iloinen*

[muokattu 12.6.2003 13:51]
Anni

Posts: 24

#432 • • Anni
Ihmiset jotka puhuvat \”paskaa\” ja jotka lähinnä ajattelevat omia haluja ja sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä muttei silti välttämättä muista.. Eli ts. itsekeskeisyys *dissaa*
dirtyface

Posts: 344

#433 • • dirtyface rok.
Renkaalle kuseksijat*dissaa**dissaa**dissaa*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Howdy

Posts: 7,955

#434 • • Howdy Oldie
-Ihmiset jotka ei osaa olla omana itsenään vaan esittävät koko ajan jonkinlaista roolia. ..”pätemisen tarvetta” tai muuta mitälie huomion kipeyttä.
-Ihmiset jotka eivät osaa tai halua olla rehellisiä.
-Ihmiset jotka yrittävät vain hyötyä toisista joko henkisenä tukena tai materiaalisesti , mutta sitten kun kyseisenlaisilta ihmisiltä itse pyytää apua niin aina on kiireitä.

Yleisesti ottaen kusipäät ... mutta sitten taas ... onko niitä rehellisiä sitten juurikaan *täh*
Nykymaailma on tehnyt ihmisistä niin pinnallisia ...

--
Käpy vailla vertaa

kuu

Posts: 1,174

#435 • • kuu tyttttö

Anni:
Eli ts. itsekeskeisyys *dissaa*



sitä tässä elämässä pitää olla, muuten ei pärjää vaikeissa tilanteissa.minun mielestä totta.

onhan se joiltakin ihmisiltä aika epämukavaa, mutta antaa olla.ei sellaisten ihmisten kanssa tarvitse viettää aikaa.

pitää olla jollakin tapaa itsekeskeinen, jotenkin salaa.tai emmä tierä *nyyh*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#436 • • kuu tyttttö

howdy:
-Ihmiset jotka ei osaa olla omana itsenään vaan esittävät koko ajan jonkinlaista roolia. ..”pätemisen tarvetta” tai muuta mitälie huomion kipeyttä.



tuo on pötypuhetta.sä olet se ihminen mikä olet.ei sulla ole mitään ROOLEJA.sä vain käyttäydyt joissain asioissa erilailla kuin joissain.ja riippuu ihmisistä, joiden kanssa on tekemisissä.mutta tuohon roolijuttuun en usko.

käyttäydythän säkin varmaan erilailla mummosi kanssa kuin jonkun ihmisen, johon olet rakastunut?vai onko sulla sitten joku roooli menossa?sä vain käyttäydyt erilailla jonkun ihmisen kanssa.en usko, että joku ihminen ihan tarkoituksella vetää mitään roolia.se tulee luonnostaan ja on osa sinua itseä, se pitää vain hyväksyä, että et ole koko elämäsi kaikille ihmiselle aina samanlainen.joltakin ihmiseltä sä kaipaat enemmään huomiota kuin toiselta.joten tietenkin käyttäydyt tahtomatta erilailla.

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#437 • • kuu tyttttö
Mutta minä lupaan, että teen jatkossa aina isot kirjaimet lauseen alkuun *joo*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#438 • • kuu tyttttö
Siinä.Ole hyvä.Onko nyt hyvä.Toivottavasti.Moi. *nauru*

--
köh köh

äm

Posts: 2,376

#439 • • äm
Ihmiset, jotka painavat punaisissa valoissa jalankulkijoille tarkoitettua nappulaa ja syöksyvät sen jälkeen päin punaisia, koska missään ei näy autoja!!
Siinä sitten hetken päästä seisoo pitkä jono autoja turhaan valoissa ja onnellinen tassuttelija on jo kaukana.
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#440 • • Lost-Soul los pallos
Duunikavereiden ikuinen valitus, ku ne ei osaa mitään.... *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis