Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,617 views

Rubicon

Posts: 550

#7321 • • Rubicon

Kriss G, 24.4.2007 11:25:
Mun ajokortti on hävinny, mun röökit on loppu ja mua väsyttää ja vituttaa ja se pistää ärsyttämään.



*lohduttel**pus*
lähe mun seuraks moikkaa poliisisetiä,mullakin ois niille ajokorttiasioita*igor*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

hallucinogen

Posts: 8,190

#7322 • • hallucinogen Edain

Rubicon, 24.4.2007 11:06:
Ja siis tää käsittämätön puhelu jatkui tätä rataa lähes kymmenen minuuttia.
Käsi ylös joka yllättyi etten suostunut edes haastattelemaan tätä tyttöä?*nauru*


Oisit palkannut sen mutsin ku se oli niin sinnikäs ;D.

--
pikku-*possu*

Kriss G

Posts: 1,492

#7323 • • Kriss G Wir brauchen bass

Rubicon, 24.4.2007 11:32:
---
Kriss G, 24.4.2007 11:25:
Mun ajokortti on hävinny, mun röökit on loppu ja mua väsyttää ja vituttaa ja se pistää ärsyttämään.

---


*lohduttel**pus*
lähe mun seuraks moikkaa poliisisetiä,mullakin ois niille ajokorttiasioita*igor*



Mä vähä veikkaan et mun on ihan turha jonnekki pasilaan tulla kyselee mun ajokortin perään. Joudut menee itekses.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Miinapiina

Posts: 3,494

#7324 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
se ettei brooke voi nyt ottaa sitä ridgeä... *eiei*

--
pinkki on pop!!!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7325 • • Hitchhiker
Väsyttää sairaasti, ärsyttää, ärsyttää ja ketuttaa kaikki (taasen ilman mitään syytä) *uuh*.
Saarre

Posts: 1,151

#7326 • • Saarre

Miinapiina, 24.4.2007 17:33:
se ettei brooke voi nyt ottaa sitä ridgeä... *eiei*



enmä ees osannu pukee sanoiks sitä niin ilkeesti ku halusin kommentoida tätä *pahis*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Tarsu

Posts: 2,449

#7327 • • Tarsu
2. pvää meneillään oleva närästys närästys ja
keltakuumerokotuksen aiheuttamat sivuoireet (kuume ja lihas-uupumus)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Miinapiina

Posts: 3,494

#7328 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Saarre, 24.4.2007 17:48:

enmä ees osannu pukee sanoiks sitä niin ilkeesti ku halusin kommentoida tätä *pahis*



no höh!! parempaa onnea ensi kerralla *joo*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#7330 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mulla menee niin hermo yhen tyypin kanssa!!!!!! *grr* *grr*

ku se ei enää muuta keksi ni se panttaa mun tavaroita eikä voi palauttaa niitä ihan vaan ärsyttääkseen!! argh! vittu että ihmiset osaa olla idiootteja *toktok* *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Mellu-

Posts: 4,006

#7331 • • Mellu-
Ät te möment.. KAIKKI!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#7332 • • Fuzzy Guest
Tää on kyllä niin p*rseestä! Miks helvetissä ihmisille, jotka EI IHAN OIKEESTI OSAA AJAA, annetaan kortti??? Sit ku jotain tapahtuu nii aletaan syyttelemään kaikkia muita paitsi itteensä!
Freja

Posts: 8,775

#7333 • • Freja Sihteeri
AIVAN SAMA VITTU VAIKKA OLETKIN VANHUS KYLLÄ SINÄ SILTI VOIT SAATANA PÄÄSTÄÄ RUUHKAJUNASSA JONKUN VITUN MATKUSTAJAN VIEREESI HELEVETTI

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#7334 • • RiD Nukemi
Flunssa hiipis pahimpaa mahdolliseen aikaan, taas :(

--
*super* *possu*

Oleanterinkukka

Posts: 183

#7335 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Ämmät, jotka viekottelee varattuja miehiä. Aaaaargh! Mikä hemmetti siin on kun ei mee viesti perille!

Olin työporukalla laivalla viime viikonloppuna ja meiän porukassa oli yks varattu miestä ilman vaimokettaan. Ja taas törmäsin tähän samaan vanhaan ja niin helkutin ärsyttävään ongelmaan. Kun tää meiän porukan mies on vielä niin kiltti ja hyväntahtoinen, niin oli tosi surullista kateltavaa kun aikuiset ihmiset ei osaa käyttäytyä. Siis jos tällänen ämmä näkee kiinnostavan miehen vaikka nyt sit tanssimassa tai anywhere, niin se menee lirkuttelemaan sille. Ja mikäs siinä... sillehän se menee. Mies nyt voi tietty ystäväliisyyksissään hymyillä ja jutella ja olla ehkä vähän flirttikin. Sitten tää nainen alkaa ihan tosissaan tehdä tuttavuutta ja jossain vaiheessa mies kertoo olevansa varattu. No, naista ei kiinnosta yhtään se, että onko mies vapaa vai ei, sillä se jatkaa yritystään. Jossain vaiheessa miehen on pakko sanoo et; pliis voitko ottaa noi sun kädet mun munista ja huulet mun korvasta. Sitten on nainen ihan katkerana ja haukkuu miehen alimpaan helvettiin. Siis oikeesti... Aniharvoin tapahtuu samaa toisinpäin. Siis että mies ei tajuu selvää suomenkieltä. Miten voi olla niin, ettei nainen kunnioita itseään sen vertaa et alentuu vonkaamaan tunnin toisensa jälkeen. Eikö niillä ole pienintäkään itsekunnioitusta? Ei mahdu mun tajuntaan. Sori tää teksti on tällasta tajunnan virtaa... En ehkä täysin osannut kirjoittaa sitä mitä tarkotan, mut toivottavasti tajusitte. Siis tivistettynä: Miks ei uskota selvää EI:tä. Kuinka alennutaan vonkaamaan varatun miehen perään? Se ärsyttää niiiiin vitusti.

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

sapeli

Posts: 11,768

#7336 • • sapeli jokukukamikä?
No se nyt ainaki ärsyttää ku koittaa vastata tähän topikkiin ja sit menee viis minuuttia ennenku tää vastaus-sivu aukee *eiei* *nauru*

Sitä lähinnä tulin tänne avautumaan että mua ei oikeastaan koskaan ärsytä juuri mikään, paitsi silloi kun oon väsyny ja/tai verensokeri alhaalla. Sit ärsyttääki about kaikki ja pinna on erittäin lyhyt. Erityisesti silloin ärsyttää tungos, hidastelevat ihmiset, leveilevät ihmiset, pysähtelevät ihmiset... *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7337 • • Hitchhiker
Toi pirun kungorin-jalkarasvamainos.
Heli

Posts: 1,489

#7338 • • Heli vai kuka se oli
sanonta *hahjust*



aaargh!!!!11!

--
ei se väärin ole.

larzizi

Posts: 1,661

#7339 • • larzizi
Naapurin pojat. Sieltä löytyy kaksi about 8-10 vuotiasta poikaa ja niiden lisäksi on kaikki pienen kyläpahasen pikkupojat leikkimässä. Pojat on lähes aina ulkona leikkimässä/pelaamassa, mutta nyt ne on keksineet, että on "tosi siistiä" leikkiä tienristeyksessä *igor* Aikasemmin ei ollut vielä niin paha kun pojat potki lähinnä palloa siinä (tosin sekin on kyllä tyhmää), mutta nyt ne on sitten päättänyt alkaa pelaamaan pesistä!

Hiukan oli ihmettelemistä, kun hurauttelin kotiin, että mitä hittoa pojat heiluu maila kädessä keskellä risteystä *whaat* Niillä olisi sitäpaitsi erittäin hyvä takapiha pallon potkimiseen, mutta tosin pesäpalloa vanhemmat eivät anna siellä varmaan pelata. Ihmettelen kyllä miksei vanhemmat ole vielä sanonut tosta tiellä pelaamisesta.

Saatan olla kylmä ja ilkeä ihminen, mutta loppuen lopuksi mua ei edes kiinnosta niinkään paljon poikien henki. Jos on noin idiootti, niin kärsikööt siitä sitten. Lähinnä odotan sitä päivää, kun ton mäen takaa pörhältää auto kauheella vauhdilla, pojat ovat juuri lyöneet pallon ilmaan ja pallo mäiskähtää suoraan autoa päin.

Eikä mua myöskään niiiiin paljoa toi ärsytä. Jos ne haluaa leikkiä noin riskialttiilla paikalla, niin leikkikööt, mutta helvetti jos se pallo osuu muhun *grr*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

UnityF

Posts: 15,721

#7340 • • UnityF joo just se

sapeli, 25.4.2007 17:21:
...ärsyttää tungos, hidastelevat ihmiset, leveilevät ihmiset, pysähtelevät ihmiset... *justjoo*




Mä olin tänään jo niin väsyny (tod. kiireellinen päivä) kun lähdin ostaa viellä vaippoja ym tiksistä, että mua ärsytti just tollaiset ihmiset, meinasin alkaa jyrää niitä vaunuilla mut laskin kymmeneen ja päätin että en enää koskaa mene ruuhka-aikaa tikkurilaan.

Onneksi on satanu vettä niin oon saanu kävellä sentää rauhassa ulkona kun ihmiset vain juoksee vettä karkuun ihan kuin se olisi happoa. Mä vain iloitsen kun tulee pehmeet hiukset ja luonto saa kosteutta. *hih*




Nyt viellä ärsyttää tää mun klubitus-ongelma (bugi osiossa avautumista) joka ei vieläkään ole ratkennu *grr*
IE:llä toimii Mozillalla ei *eiei* *igor*