Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,307 views

pirpeli

Posts: 5,533

#7301 • • Edited pirpeli
Naurettavissa haalareissaan Kalliossa eksyneen näkösinä toikkaroivat svenskaa kovaäänisesti puhuvat opiskelijat.
Yäk. Ja kaiken lisäksi jokainen(tai ainaki kauheen moni) niistä tulee tienaamaan monin verroin enemmän kuin minä, tekemättä mitään kauheen kummallista. Saatana.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Kit^

Posts: 798

#7302 • • Kit^ ihme höpöttäjä
se kun pitää riitaantua rakkaimpiensa kanssa ihan typerimmistä asioista.. just ku kaikki on alkanu taas sujua erinäisten ihmisten kaa.. turhauttavaa..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7303 • • Hitchhiker
'tanan Nero-poltto-ohjelman pirun hienoudet, kun ei voi polttaa kopiota cd:stä DVD-levylle (rupiaa valittamaan et tartte tähän cd:n etkä voi käyttää dvd:tä wtf).
Pitäs varmaan vetästä netistä joku ilmanen softa, joka toimii niinkuin haluaa eikä kämise kuten nero expresssontaläjä.
Avatar
#7304 • • SE7EN Guest
95% Valtakunnallisista radiosteisseistä ja niiden suoltamasta ihmismieltä RAISKAAVASTA ULOSTEESTA, jota ei voi viina huuruissakaan viedä edes eläinten ulottuville saati nyt itseään kunnioittavan veronmaksajan korva karvojen kaadettaviksi!!!!!!!! SAATANAN HEAVY-ROCK-ALTERNATIVE-LISTA SAASTA, J-U-M-A-L-A-U-T-A, KALTAISILTA POLVET PASKAKS JA IKENET SISÄÄN!!!!!!! Jo vuosia vituttanut ks. köyhien ja kipeiden ylivalta cd tehtaitten valmistuslinjaa raiskatessa!!!! ---Rock'n'Roll is DEAD, MACHINES TAKE OVER FROM HERE TO EVERYWHERE!
Fresia

Posts: 764

#7305 • • Fresia vähän outo
Elisan töppäilyt laskutuksen kanssa *grr*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

crissy

Posts: 1,958

#7306 • • crissy

Intuition, 21.4.2007 20:52:
95% Valtakunnallisista radiosteisseistä ja niiden suoltamasta ihmismieltä RAISKAAVASTA ULOSTEESTA, jota ei voi viina huuruissakaan viedä edes eläinten ulottuville saati nyt itseään kunnioittavan veronmaksajan korva karvojen kaadettaviksi!!!!!!!! SAATANAN HEAVY-ROCK-ALTERNATIVE-LISTA SAASTA, J-U-M-A-L-A-U-T-A, KALTAISILTA POLVET PASKAKS JA IKENET SISÄÄN!!!!!!! Jo vuosia vituttanut ks. köyhien ja kipeiden ylivalta cd tehtaitten valmistuslinjaa raiskatessa!!!! ---Rock'n'Roll is DEAD, MACHINES TAKE OVER FROM HERE TO EVERYWHERE!




just *ding*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7307 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hö... kuukauden päivät oon säästäny kaikki kuitit ruokaostoksista ja nyt laskin ne yhteen. 160 euroa *grr* miten tää voi olla näin paljon? melkein joka kerta kun tekee mieli jotain hyvää, niin kieltäydyn *igor* ihan perusruokaa oon tietääkseni ostanu.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

aurinko

Posts: 895

#7308 • • aurinko mustikkainen noitanainen

Necku, 19.4.2007 18:21:

kannattaa laittaa matto siihen laatikon alle niin pikkusien tassut putsaantuu ennen kun se menee kauemmas siitä..



:DDD

Ei muuten auta. Meidän perheessä se matto löytyy sen jälkeen myös sieltä laatikosta. Ne hiekkapalleroiset tuntuu vierivän kyllä ihan joka paikkaan. Eniten ärsyttää se, kun niitä löytyy imuroinnin jälkeenkin lattialta. Märkiin jalkapohjiin ne tarttuu sitten ihanasti.. Kissasta en kuitenkaan luopuisi *vink*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#7309 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Hyzenthlay, 23.4.2007 15:52:
hö... kuukauden päivät oon säästäny kaikki kuitit ruokaostoksista ja nyt laskin ne yhteen. 160 euroa *grr* miten tää voi olla näin paljon? melkein joka kerta kun tekee mieli jotain hyvää, niin kieltäydyn *igor* ihan perusruokaa oon tietääkseni ostanu.



Ruoka on saakelin kallista..Mulla menee varmasti 200 euroa kuussa ruokaan..*pökr* Maito, leipä, leikkele, jugurtti..eipä paljoo muuta tartte ostaa niin 20 euroo on jo mennyt..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

kiiki

Posts: 491

#7310 • • kiiki hankala
voi *vetin *rkeleen *ttu!!! miten idiootti pitää olla että onnistuu tallentamaan väärän version dokumentista sen alkuperäisen päälle?!? *senkin* *toktok* *släp* *nyyh*
MiMoSa

Posts: 1,664

#7311 • • MiMoSa
Se et mun kone on huollossa enkä tiiä yhtään millon saan sen takas.*igor* Ihan tylsää kun ei oo kotona mitään tekemistä kun ei pääse nettiin.*nyyh* En kyl tajua miten oon ikinä selvinny ilman konetta.*hmph* En mä yhtään riippuvainen oo...*pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

crissy

Posts: 1,958

#7312 • • Edited crissy

Super-Kerttu, 23.4.2007 16:49:
---
Hyzenthlay, 23.4.2007 15:52:
hö... kuukauden päivät oon säästäny kaikki kuitit ruokaostoksista ja nyt laskin ne yhteen. 160 euroa *grr* miten tää voi olla näin paljon? melkein joka kerta kun tekee mieli jotain hyvää, niin kieltäydyn *igor* ihan perusruokaa oon tietääkseni ostanu.

---


Ruoka on saakelin kallista..Mulla menee varmasti 200 euroa kuussa ruokaan..*pökr* Maito, leipä, leikkele, jugurtti..eipä paljoo muuta tartte ostaa niin 20 euroo on jo mennyt..*igor*




Meillä kans menee 300-500e/kk safkaan.. varmaan menee enemmänki mut toi on siis yhteen kauppaan.. mukaan ei oo laskettu lähikaupan ostoksia...

silti tuntuu et parin päivää kauppareissusta nii jääkaappi on puolityhjä ja taas pitäs hakee jotain, vaikka yrittäs fiksusti ostaa... Ja ei meilläkää sen kummoisia osteta.. meitä on perhees kolme joista nuorin on 3v
Avatar
#7313 • • opmdevil Guest
Minua ärsyttää nämä asiat:

- Auton takajarrut laahaa ja ulisee. Pitäisi korjauttaa mutta olen pihi.
- Tietokone oli takuuhuollossa 4 viikkoa. Tämän aikana tipuin eräällä IL-2 servolla sijalta 24 sijalle 1xx. Ketuttaa tämä tällainen. Nyt sitten on vähän n00b kun ei ole lentänyt 4 viikkoon.
- Työ yleisesti, ei huvita yhtään. Toivottavasti kukaan ei huomaa.
crissy

Posts: 1,958

#7314 • • crissy
anniskelupassiKOE maksaa 60e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vittu ku kallista!
Avatar
#7315 • • Taika Guest
noi hemmetin teinit, jotka laittaa äitinsä soittamaan/lähettämään sähköpostia puolestansa saadakseen meiltä töitä. tekee kaikkea muuta kuin hyvän vaikutuksen.*igor*

ja ne v*tun teinien äidit, jotka ei ymmärrä että jos soittoaika lisätiedusteluja varten on klo 13-15 NIIN SE MYÖS TARKOITTAA SITÄ! ELI V*TTU ÄLÄ ITKE JA VALITA MULLE JOS OLET SOITTANUT EILEN ILLALLA KUUDELTA ENKÄ OLE VASTANNUT! *dissaa*


haluan kotiin.
Jone

Posts: 8,258

#7316 • • Jone Archibald Haddock

Necku, 19.4.2007 18:21:
ihmiset jotka ottaa eläimen, tekee päätöksen hoitaa sitä ja sit siitä valitetaan koko ajan! kyllä varmasti jos kissa osaisi puhua niin se kertois kaikki mitkä sitä ärsyttää ihmisen tavoissa ja asioissa.
kannattaa laittaa matto siihen laatikon alle niin pikkusien tassut putsaantuu ennen kun se menee kauemmas siitä..



Että mitä helvettiä? Et kun mä oon esim. ottanut itselleni kaksi kissaa n. 9 vuotta sitten, niin mun kissani eivät koskaan saisi ottaa mua päähän tai oon jotenkin huono ihminen? Kaikki mut oikeasti tuntevat tietävät kuinka rakkaita ja tärkeitä noi karvapallot mulle ovat, mutta kyllä mulla silti hirttää niiden kanssa hihna kiinni melko usein. Ei elämä eläinten kanssa ole aina pelkkää auringonpaistetta ja iloisia hetkiä vaikka kuinka pitäisi niiden ottamista yhtenä fiksuimmista elämässään tekemistään päätöksistä.

...ja toi mattoideahan nyt on ihan umpityperä mikäli kissojen hiekkalaatikko on suihkun tai kylpyammeen vieressä. Matto kerää laatikon alle kosteutta, joka alkaa hyvin nopeasti haisemaan aivan kammottavalle.
Rubicon

Posts: 550

#7317 • • Edited Rubicon

Taika, 24.4.2007 10:56:
noi hemmetin teinit, jotka laittaa äitinsä soittamaan/lähettämään sähköpostia puolestansa saadakseen meiltä töitä. tekee kaikkea muuta kuin hyvän vaikutuksen.*igor*



Aaahhahhaa,meille on kanssa tullut muutama tällanen puhelu ja ihan yleisesti oon yrittänyt asiallisesti näille avuliaille äiskille sanoa että laittaa sen jälkikasvunsa ottamaan henkilökohtaisesti IHAN ITSE yhteyttä, mutta tässä pari viikkoa sitten eräs rouva ei tätä vastausta suostunut nielemään.
keskustelu meni mitäkuinkin näin:

rouva: kun mä soittelen mun tyttäreni puolesta kun hän etsiskelee kesätöitä.

minä: no siinä tapauksessa mä pyytäisin että teidän tytär ottaisi muhun yhteyttä ihan itse tai lähettää vaikka sähköpostitse vapaamuotoisen hakemuksen niin katsotaan sitten.

rouva: Ei kun sinä et nyt ymmärrä, minä soitan nyt siksi että sinä palkkaisit minun tyttäreni.

minä: mulla nyt ei ole tapana palkata ketään puhelimitse eikä varsinkaan niin etten ole edes kyseisen henkilön itsensä kanssa puhunu.

rouva: No siksi minä soitankin että sinä ottaisit minun tyttäreni haastatteluun!

minä:Joo mutta rouva hyvä,kyse on nyt myös siitä että jos teidän tytär ei itse viiitsi edes yhteyttä ottaa niin ei se mulle kovinkaan positiivista ennakkokäsistystä anna.

rouva: Siis te kyllä menettäisitte parhaan mahdollisen työntekijän!Minun tyttäreni on niin kaunis ja viisas ja nopea oppimaan ja hyvin kielitaitoinenkin!

minä: kuulostaa oikein hyvältä mutta silti rouva,pyytäkää nyt tytärtänne ottamaan tänne ihan itse yhteyttä.

rouva: minä olen nyt ihan tosissani,hän on niin kaunis ja viisas!Ja kun minä niin tahtoisin hänelle jonkun kesätyön joka ei olisi suhteilla hankittu nyt kun hän on 18 täyttänyt.Kun sitä ennenhän hän on aina tuolla meillä stockamannilla ollut kesäisin...

Ja siis tää käsittämätön puhelu jatkui tätä rataa lähes kymmenen minuuttia.
Käsi ylös joka yllättyi etten suostunut edes haastattelemaan tätä tyttöä?*nauru*

edit. typoil

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Kriss G

Posts: 1,492

#7318 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mun ajokortti on hävinny, mun röökit on loppu ja mua väsyttää ja vituttaa ja se pistää ärsyttämään.

--
DESTROY ALL HIPPIES

RiD

Posts: 2,817

#7319 • • RiD Nukemi
Tää ihan turhaan kouluun ittesä raahaaminen kun ei täällä kuitenkaan tehdä mitään.

--
*super* *possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#7320 • • hallucinogen Edain
Pitää mennä tänään kuuntelemaan koululle jotain turhaa esitelmää jostain yrityksestä. Yleensä ne menee enemmän tai vähemmän oman firmansa hehkuttamiseen kuinka he on toimialallaan parasta ykkösluokkaa ja kaikesta tästä pitää rustata joku palautettava memo, plaah.

--
pikku-*possu*