Yäk. Ja kaiken lisäksi jokainen(tai ainaki kauheen moni) niistä tulee tienaamaan monin verroin enemmän kuin minä, tekemättä mitään kauheen kummallista. Saatana.
14,184 posts, 710 pages, 4,807,489 views
Intuition, 21.4.2007 20:52:
95% Valtakunnallisista radiosteisseistä ja niiden suoltamasta ihmismieltä RAISKAAVASTA ULOSTEESTA, jota ei voi viina huuruissakaan viedä edes eläinten ulottuville saati nyt itseään kunnioittavan veronmaksajan korva karvojen kaadettaviksi!!!!!!!! SAATANAN HEAVY-ROCK-ALTERNATIVE-LISTA SAASTA, J-U-M-A-L-A-U-T-A, KALTAISILTA POLVET PASKAKS JA IKENET SISÄÄN!!!!!!! Jo vuosia vituttanut ks. köyhien ja kipeiden ylivalta cd tehtaitten valmistuslinjaa raiskatessa!!!! ---Rock'n'Roll is DEAD, MACHINES TAKE OVER FROM HERE TO EVERYWHERE!
Necku, 19.4.2007 18:21:
kannattaa laittaa matto siihen laatikon alle niin pikkusien tassut putsaantuu ennen kun se menee kauemmas siitä..
Hyzenthlay, 23.4.2007 15:52:
hö... kuukauden päivät oon säästäny kaikki kuitit ruokaostoksista ja nyt laskin ne yhteen. 160 euroa miten tää voi olla näin paljon? melkein joka kerta kun tekee mieli jotain hyvää, niin kieltäydyn ihan perusruokaa oon tietääkseni ostanu.
Super-Kerttu, 23.4.2007 16:49:
---
Hyzenthlay, 23.4.2007 15:52:
hö... kuukauden päivät oon säästäny kaikki kuitit ruokaostoksista ja nyt laskin ne yhteen. 160 euroa miten tää voi olla näin paljon? melkein joka kerta kun tekee mieli jotain hyvää, niin kieltäydyn ihan perusruokaa oon tietääkseni ostanu.
---
Ruoka on saakelin kallista..Mulla menee varmasti 200 euroa kuussa ruokaan.. Maito, leipä, leikkele, jugurtti..eipä paljoo muuta tartte ostaa niin 20 euroo on jo mennyt..
Necku, 19.4.2007 18:21:
ihmiset jotka ottaa eläimen, tekee päätöksen hoitaa sitä ja sit siitä valitetaan koko ajan! kyllä varmasti jos kissa osaisi puhua niin se kertois kaikki mitkä sitä ärsyttää ihmisen tavoissa ja asioissa.
kannattaa laittaa matto siihen laatikon alle niin pikkusien tassut putsaantuu ennen kun se menee kauemmas siitä..
Taika, 24.4.2007 10:56:
noi hemmetin teinit, jotka laittaa äitinsä soittamaan/lähettämään sähköpostia puolestansa saadakseen meiltä töitä. tekee kaikkea muuta kuin hyvän vaikutuksen.